Enig. AaB er jo netop der at vi skal sælge vores bedste hvis vi skal have en bæredygtig forretning.Eksil skrev: ↑31. jul 2023, 11:51Man har prøvet behold-strategien i årevis, uden held. Så står man tilbage og ser på en masse penge der ikke kom i kassen. Bud på Fossum er et perfekt eksempel på dette.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2023, 11:36AaB kommer aldrig til at rykke frem i bussen, hvis man fortsætter med mantraet "sælg vores bedste, lev med noget ringere".Eksil skrev: ↑31. jul 2023, 10:49Om fire år er han 29 år og slet ikke så interessant. AaB skal også lære at smede mens jernet er varmt (se Prip eller Fossum). 15 mio kr. i kassen ville lune gevaldig og så må vi leve med en ringere erstatning. Heldigvis er der alternativer i truppen i form af Andersen, Prip, Ross og Bakiz, dertil unge Noshe, som jeg håber får spilletid i år.RicoBR02 skrev: ↑31. jul 2023, 10:19Jeg håber at både dig og @R Rosenberg har ret.. Jeg vil elske at se sousa blive en af de helt store spillere i klubben og så smide ham afsted til Tyrkiet eller hjem til Brasilien om 3-4 år..Eksil skrev: ↑31. jul 2023, 10:12Oh my lord. Artiklen er vitterligt lavet således:
BT journalisten Farzam keder sig på en færge. Han ringer til Sousa, for at høre hvordan det går og om der er interesse. Sousa har ikke gået i den kedelige danske medieskole hvor man siger det må du tale med min agent om, så han siger det som det er. Ja, der er interesse, bl.a. fra Brøndby. Ikke noget om han vil væk, bare en konstateringen.
Kilde: BTs transfervinduet podcast, hvor de vitterligt fortæller det samme og spiller klipppet.
Der er ikke mere i det.
Nogen gange er det en stor fordel (også økonomisk) at beholde de bedste og sælge laget under.
Naturligvis skal man ikke sælge for en hver pris, men AaB har brug for at lave penge og udvikle spillere, samtidig med at oprykningen køres hjem.
Vi skal leve af at finde de næstbedste og gøre dem bedre. Og så satse på at de når at lave resultater for os inden vi sælger.