AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023
TV: https://pokalturnering.dk/livestream
18:00
de Boer
Kramer - Thelander - Otoa
Jørgensen - Lucas - Pedro - Alhman
Bakiz - Prica - Toku
de Boer
Bakiz - Prica - Toku
AaB fan since 1991
Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023
Når nu det er en modstander fra rækken synes jeg vi skal stille i stærkeste og uanset er Lucas som central midt helt væk og i en kombi med Pedro er bare endnu værre. Lad os nu få prøvet Højholt/Odada og Widell sammen. Jeg synes det giver god mening med en kamp til Toku, men Prica har intet vist så prøv da hellere at give Ross endnu en startplads og se om han kan bygge på.KME skrev:TV: https://pokalturnering.dk/livestream
de Boer
Bakiz - Prica - Toku
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Er der ikke noget med, at man ikke kan streame til tv på den måde, som pokaltv sender ud? Synes jeg bøvlede med det sidst og endte med at se det på pc.
- FlæskeFrank
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg sidder i Barcelona kl 18, så hvis nogle kan bruge min billet til Vesttribunen, så smid mig en pm Edit: (den er afsat)
Jeg forventer i øvrigt Lucas, Helenius og Toku på top i dag, der er sikkert lidt rotering med kamp fredag, tror de vil passe godt sammen. Hvis ellers Toku er parat til en hel kamp.
Jeg forventer i øvrigt Lucas, Helenius og Toku på top i dag, der er sikkert lidt rotering med kamp fredag, tror de vil passe godt sammen. Hvis ellers Toku er parat til en hel kamp.
Jeg synes, det er forkert, at Prica "intet" har vist. Han var eksempelvis meget opsøgende i feltet mod netop Fredericia, og skabte reelt set et mål på det. Jeg håber stadig på ham, og fint at prøve ham igen mod Fredericia.Jakobsen skrev: ↑25. sep 2023, 18:08Når nu det er en modstander fra rækken synes jeg vi skal stille i stærkeste og uanset er Lucas som central midt helt væk og i en kombi med Pedro er bare endnu værre. Lad os nu få prøvet Højholt/Odada og Widell sammen. Jeg synes det giver god mening med en kamp til Toku, men Prica har intet vist så prøv da hellere at give Ross endnu en startplads og se om han kan bygge på.KME skrev:TV: https://pokalturnering.dk/livestream
de Boer
Bakiz - Prica - Toku
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Bong
- Allstar
- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Jeg kunne i hvert fald ikke få skidtet til at virke mod Egen UI. Det virker somom den ikke kan streames via chromecast eller lignende.FlæskeFrank skrev: ↑25. sep 2023, 18:18Er der ikke noget med, at man ikke kan streame til tv på den måde, som pokaltv sender ud? Synes jeg bøvlede med det sidst og endte med at se det på pc.
A slightly more sophisticated hooligan...
Det er pisse irriterende, man skal lave en skærmspejling fra telefon eller lignende til tv for at det virker og så er kvaliteten også derefter..Bong skrev: ↑26. sep 2023, 11:13Jeg kunne i hvert fald ikke få skidtet til at virke mod Egen UI. Det virker somom den ikke kan streames via chromecast eller lignende.FlæskeFrank skrev: ↑25. sep 2023, 18:18Er der ikke noget med, at man ikke kan streame til tv på den måde, som pokaltv sender ud? Synes jeg bøvlede med det sidst og endte med at se det på pc.
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Jeg gik igennem TV'ets webbrowser og streamede kampen. Det virkede helt upåklageligt og endda i en rigtig fin kvalitet, hvis man da har sådan en funktion i sit smart-tv
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Måske en halvleg hver til Prica og Ross - ingen af dem har for alvor imponeret endnu. Kunne være fint at få dem igang.Funky skrev: ↑26. sep 2023, 11:07Jeg synes, det er forkert, at Prica "intet" har vist. Han var eksempelvis meget opsøgende i feltet mod netop Fredericia, og skabte reelt set et mål på det. Jeg håber stadig på ham, og fint at prøve ham igen mod Fredericia.Jakobsen skrev: ↑25. sep 2023, 18:08Når nu det er en modstander fra rækken synes jeg vi skal stille i stærkeste og uanset er Lucas som central midt helt væk og i en kombi med Pedro er bare endnu værre. Lad os nu få prøvet Højholt/Odada og Widell sammen. Jeg synes det giver god mening med en kamp til Toku, men Prica har intet vist så prøv da hellere at give Ross endnu en startplads og se om han kan bygge på.KME skrev:TV: https://pokalturnering.dk/livestream
de Boer
Bakiz - Prica - Toku
AaB fan since 1991
Er der optakt eller bare direkte til kamp start?
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Normalt er det bare lige på og hårdt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nogen der har startopstillingen?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
AaB har ikke offentlig gjort den som de ellers altid gør 60 min før på facebook og insta samtidigtdoukas skrev:Nogen der har startopstillingen?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
De Boer
Ahlmann
Kramer
Pedro
Widell
Helenius
Højholt
Jørgensen
Bakiz
Thelander
Otoa
Ahlmann
Kramer
Pedro
Widell
Helenius
Højholt
Jørgensen
Bakiz
Thelander
Otoa
Hvad sker der for lyden?
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Hold kæft der er ikke mange...
Det bliver godt nok noget blodfattigt. Det hele skal komme fra Ahlmann, Jørgensen, Bakiz og Widell. Der kommer ikke noget fra midtbanen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.