AaB - Hobro
Re: AaB - Hobro
Sløjt sløjt sløjt … det ligner sæsonens første nederlag, og anden forspildte chance for at ligge yderlige afstand til “stregen”
Vi spiller og spiller men absolut INTET offensivt output og nu ligner det nærmere 0-2 end 1-1
Kom nu igang AaB!!!
Der var Ross så heldigvis hurtig nok
Se hvor nemt det kan være. Men gud hvor står vi stille. Det er helt tilfældigt at Ross får den chipbold fra Otoa med. Dog godt sat op til Helenius.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Lækkert Helenius!
Vi startede sæsonen godt ud, men langsomt og sikkert er pilen begyndt at pege den forkerte vej. Vi har altså “kun” 9 point ned til 3. pladsen…. Tænker efterhånden at pilen peger på træneren - han må ud
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Det er også kluntet mål de får. Ross har haft nok med chancer i dag til at score, fik tilgengæld en assist der
En mere tak
En mere tak
Hvad foregår der, hvordan kan han stå så fri?
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Hvorfor har vi så mange defensive spillere, når en Hobro spiller bare kan få lov at stå helt fri
-
- Allstar
Hvad fanden i helvede er det de laver!?
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Lad nu være med det trolleri.DenSataniskeHest skrev: ↑26. nov 2023, 16:43Hvorfor har vi så mange defensive spillere, når en Hobro spiller bare kan få lov at stå helt fri
Opdækning på hjørne har ikke noget med tal kombinationer at gøre. Desuden spiller vi med 4 back kæde nu.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Vi mangler Thelander på vores dødbolde, de 2 karantæner koster satme i dag
-
- Superliga
Vi mangler at hiljemark bliver smidt ud på røv og albuerGentleman Finn skrev: ↑26. nov 2023, 16:45Vi mangler Thelander på vores dødbolde, de 2 karantæner koster satme i dag
Der er ingen positiv udvikling for det her hold, det går kun én vej og det er nedad. Et skridt frem to tilbage. Det er den hårde sandhed.
Det var resultaterne der løj, ikke præstationerne.
Det var resultaterne der løj, ikke præstationerne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Superliga