Raptorr skrev:Eksil skrev: ↑15. mar 2024, 11:33
Raptorr skrev: ↑14. mar 2024, 15:24
https://aabsport.dk/nyheder/2024/marts/ ... e-u13-u19/
Så er der en ledig stilling i organisationen, og målt på brok og besserwissen i forhold til Hiljemark og hans håndgangne mænd, så må det være en af debatsidens dygtige fodbold teoretikere, som er favorit til at snuppe den. Så kan vi også få omsat al den energi og viden til praksis og ikke mindst til gavn for alle. Slå jer løs drenge, og send ansøgningen, mens tid er!
Til: Ole Jan Kappmeier
Fra: Debatside.dk
Emne: Ansøgning til stillingen som Head of Coaching for årgangene U/13-U/19 hos AaB
Kære Ole Jan Kappmeier,
Jeg skriver med stor entusiasme for at udtrykke min interesse i stillingen som Head of Coaching for årgangene U/13-U/19 hos Aalborg Boldspilklub A/S, som annonceret den 14. marts 2024. Med en solid baggrund inden for ungdomsudvikling og træneruddannelse, kombineret med en dyb forståelse for fodboldens transformative kraft, er jeg overbevist om, at jeg kan bidrage positivt til at forme fremtidens talenter i overensstemmelse med AaB's visioner og målsætninger.
Gennem min karriere har jeg haft privilegiet af at arbejde i forskellige roller inden for ungdomsfodbold, hvor jeg har udviklet en dybdegående viden om og erfaring med at udvikle unge spilleres tekniske, taktiske og mentale færdigheder. Jeg er i besiddelse af en UEFA A-licens og har igennem min karriere fokuseret på at skabe en sammenhængende spillestil og coachingmetode, der ikke kun fremhæver individets potentiale men også styrker holdets samlede præstationer.
Min trænerfilosofi er rodfæstet i en holistisk tilgang til spillerudvikling, hvor jeg vægter både personlig og faglig udvikling højt. Jeg tror på at skabe et læringsmiljø, der motiverer spillere til kontinuerlig forbedring og innovation, samtidig med at de lærer vigtigheden af teamwork, disciplin og respekt. Jeg har en stærk track record i at mentorere og udvikle trænerstab, hvilket har ført til mærkbare forbedringer i deres coachingfærdigheder og metodikker.
Strategisk planlægning og implementering af langsigtede udviklingsplaner har altid været en central del af mit arbejde. Jeg forstår vigtigheden af at arbejde tæt sammen med sportsdirektøren, akademichefen og andre nøglepersoner for at sikre, at vores fodboldfilosofi er konsistent på tværs af alle aldersgrupper. Min erfaring med at indføre innovative træningsmetoder og bedste praksis fra førende fodboldakademier rundt om i verden har vist sig at være yderst effektiv i at fremme spiller- og trænerudvikling.
Jeg er begejstret for muligheden for at bidrage til AaB's mission om at underholde og skabe oplevelser gennem fodbold på et økonomisk bæredygtigt grundlag, og jeg ser frem til muligheden for at være en del af et team, der stræber efter at være et samlingspunkt for hele Nordjylland og en konstant kraft i toppen af dansk fodbold.
Vedlagt finder du mit CV, hvor du kan læse mere om mine tidligere erfaringer og succeser. Jeg ser frem til muligheden for at diskutere, hvordan mine baggrund, færdigheder og ambitioner kan bidrage til AaB's fortsatte succes.
Tak for overvejelsen af min ansøgning. Jeg ser frem til muligheden for at bidrage til AaB's fremtid.
Med venlig hilsen,
Debatside.dk
den er hjemme!
Nej, nu er den i vinkel (danke Google)
An: Ole Jan Kappmeier
Von: Debatside.dk
Betreff: Bewerbung um die Position des Head of Coaching für die Altersgruppen U/13-U/19 bei AaB
Lieber Ole Jan Kappmeier,
Ich schreibe mit großer Begeisterung, um mein Interesse an der Position des Trainerleiters für die Altersgruppen U/13-U/19 bei Aalborg Boldspilklub A/S zum Ausdruck zu bringen, die am 14. März 2024 angekündigt wurde. Mit einem soliden Hintergrund in der Jugendentwicklung und Durch meine langjährige Trainerausbildung, gepaart mit einem tiefen Verständnis für die transformative Kraft des Fußballs, bin ich davon überzeugt, dass ich einen positiven Beitrag dazu leisten kann, zukünftige Talente im Einklang mit den Visionen und Zielen von AaB zu formen.
Im Laufe meiner Karriere hatte ich das Privileg, in verschiedenen Rollen im Jugendfußball zu arbeiten und dabei fundierte Kenntnisse und Erfahrungen bei der Entwicklung der technischen, taktischen und mentalen Fähigkeiten junger Spieler zu sammeln. Ich besitze eine UEFA-A-Lizenz und habe mich im Laufe meiner Karriere darauf konzentriert, einen kohärenten Spielstil und eine Trainermethode zu entwickeln, die nicht nur das Potenzial des Einzelnen hervorhebt, sondern auch die Gesamtleistung der Mannschaft stärkt.
Meine Trainerphilosophie basiert auf einem ganzheitlichen Ansatz zur Spielerentwicklung, bei dem ich großen Wert auf die persönliche und berufliche Entwicklung lege. Ich glaube an die Schaffung einer Lernumgebung, die die Spieler zu kontinuierlicher Verbesserung und Innovation motiviert und ihnen gleichzeitig die Bedeutung von Teamarbeit, Disziplin und Respekt vermittelt. Ich verfüge über eine starke Erfolgsbilanz bei der Betreuung und Entwicklung von Coaching-Mitarbeitern, die zu spürbaren Verbesserungen ihrer Coaching-Fähigkeiten und -Methoden geführt hat.
Strategische Planung und Umsetzung langfristiger Entwicklungspläne waren schon immer ein zentraler Bestandteil meiner Arbeit. Ich weiß, wie wichtig es ist, eng mit dem Sportdirektor, dem Leiter der Akademie und anderen Schlüsselpersonen zusammenzuarbeiten, um sicherzustellen, dass unsere Fußballphilosophie in allen Altersgruppen einheitlich ist. Meine Erfahrung bei der Einführung innovativer Trainingsmethoden und Best Practices von führenden Fußballakademien auf der ganzen Welt hat sich als äußerst effektiv bei der Förderung der Spieler- und Trainerentwicklung erwiesen.
Ich freue mich über die Gelegenheit, einen Beitrag zur Mission von AaB zu leisten, durch Fußball auf wirtschaftlich nachhaltiger Basis zu unterhalten und Erlebnisse zu schaffen, und ich freue mich auf die Gelegenheit, Teil eines Teams zu sein, das danach strebt, ein Sammelpunkt für ganz Nordjütland zu sein eine konstante Kraft an der Spitze des dänischen Fußballs.
Anbei finden Sie meinen Lebenslauf, in dem Sie mehr über meine bisherigen Erfahrungen und Erfolge erfahren können. Ich freue mich auf die Gelegenheit, darüber zu sprechen, wie mein Hintergrund, meine Fähigkeiten und meine Ambitionen zum anhaltenden Erfolg von AaB beitragen können.
Vielen Dank, dass Sie meine Bewerbung berücksichtigt haben. Ich freue mich auf die Gelegenheit, zur Zukunft von AaB beizutragen.
Mit freundlichen Grüßen,
Debatside.dk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro