Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)
Jeppe har et fint potentiale, der er mange her der ikke forstå hvordan talenter udvikles, de skal have spilletid, så kan det gå aldeles hurtigt hvis de har talentet. Jeppe har ikke fået nok spilletid til at vi kan se hvad han indeholder. Håber vi ser en Jeppe tilbage i klubben til sommer, der er tættere på holdet. Hvis han er, så skal kontrakten selvfølgelig forlænges.
Med de udmeldinger vi ser nede fra Esbjerg, tænker jeg det er muligt at lave en handel med dem her i sidste øjeblik. Hammer tror jeg dog har et horn i siden på AaB efter sin Hobro tid, jeg har dog ikke meget at have det i der kan også opstå andre muligheder her i sidste øjeblik
Med de udmeldinger vi ser nede fra Esbjerg, tænker jeg det er muligt at lave en handel med dem her i sidste øjeblik. Hammer tror jeg dog har et horn i siden på AaB efter sin Hobro tid, jeg har dog ikke meget at have det i der kan også opstå andre muligheder her i sidste øjeblik
Men var det ikke i den periode hvor klubben (evt. moderklubben) skulle spille sæsonen færdig med amatørspillere, og det valgte FCN/Chang ikke at gøre og så siger DBU “okay you don’t want to play ball? Så tager I lige en tur ned i laveste række”.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jan 2024, 18:03Fc Nordjylland var en overbygning på Chang mig bekendt? Hvor langt vil man sparke AaB amatør afdeling ned hvis AaB a/S gik konkurs?Patmand skrev: ↑30. jan 2024, 17:30FC Nordjylland ophørte jo netop med at eksistere da Ole Bach Jensen trak stikket.jonas386 skrev: ↑30. jan 2024, 17:15Lukkede FC Nordjylland konstruktionen ikke helt ned i forbindelse med deres konkurs? Lyngby, og FREM for den sags skyld, er jo fortsat efter konkursen og findes stadigvæk.DenSataniskeHest skrev: ↑30. jan 2024, 17:08Og alle de gange Lyngby gik konkurs var det knap så hård straf, har altid ment DBU var extra hård ved Chang uden grund634 skrev: ↑30. jan 2024, 16:45Hvis det bliver konkurs, bliver de så sendt ned i serie 6 ?DenSataniskeHest skrev: ↑30. jan 2024, 11:20
tror ikke de får lov til at gå konkurs, når der ligger sådan et bud? mon ikke også amrikanerne tager imod budet, frem for at miste pengene.
Dengang FC Nordjylland / Chang gik konkurs mindes jeg at de blev sendt fra 2 division ned i serie 6. Måske husker jeg forkert.
Mener det var noget i den dur.
I dag taberdømmes man de resterende runder efter en konkurs. Dvs. man kan maks. rykke tre rækker ned.
Ja, jeg havde også håbet og troet, at han ville få mere spilletid og på sigt få en rolle på midtbanen. Men det er som om, at han ikke er kommet rigtig tilbage efter sin skade.Bros skrev: ↑30. jan 2024, 23:02En ung spiller vi aldrig rigtig gav chancen og fik udviklet ordentligt
Med de u landsholdskampe han har spillet, burde han kunne have slåes igennem med lidt tillid til ham i stedet har vi spillet med udlændinge som intet hjerte har for klubben og ikke var meget bedre
Klart bedste spiller i sidste sæson vinter preseson inden han blev skadet
En skam vi ikke satsede på ham tidligere
-
- Allstar
Jeg tænker, at hvis potentialet havde været så indlysende, så var han vel kommet mere i spil.Gentleman Finn skrev: ↑30. jan 2024, 23:47Jeppe har et fint potentiale, der er mange her der ikke forstå hvordan talenter udvikles, de skal have spilletid, så kan det gå aldeles hurtigt hvis de har talentet. Jeppe har ikke fået nok spilletid til at vi kan se hvad han indeholder. Håber vi ser en Jeppe tilbage i klubben til sommer, der er tættere på holdet. Hvis han er, så skal kontrakten selvfølgelig forlænges.
Og så var han vel også endt et bedre sted end en klub, der i år er rykket op fra 2. division.
Ædruelighedens stemme
Når man ikke er i nærheden af spilletid på topholdet i 1 div, ikke engang 5-10 min hist og her når sejren at sikret, så ser det svært ud med at skulle være blevet en superligaspiller. Manden bliver 23 om en måned. Han skal så småt snart ved at være mere eller mindre færdigudviklet, og bliver nu lejet ud til Kolding. Man har tidligere forsøgt både at give ham chancen ved at leje ham ud til skive og vendsyssel og prøvet at give ham chancen ved at lade ham kæmpe om spilletid her. Konklusionen er blot at manden desværre ikke er god nok til AaB.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2024, 08:59Jeg tænker, at hvis potentialet havde været så indlysende, så var han vel kommet mere i spil.Gentleman Finn skrev: ↑30. jan 2024, 23:47Jeppe har et fint potentiale, der er mange her der ikke forstå hvordan talenter udvikles, de skal have spilletid, så kan det gå aldeles hurtigt hvis de har talentet. Jeppe har ikke fået nok spilletid til at vi kan se hvad han indeholder. Håber vi ser en Jeppe tilbage i klubben til sommer, der er tættere på holdet. Hvis han er, så skal kontrakten selvfølgelig forlænges.
Og så var han vel også endt et bedre sted end en klub, der i år er rykket op fra 2. division.
Den åbenlyse konklusion. At nogle herinde ser et stort lys i manden på baggrund af en træningskamp for et år siden forstår jeg ikke.Alexis skrev: ↑31. jan 2024, 09:39Når man ikke er i nærheden af spilletid på topholdet i 1 div, ikke engang 5-10 min hist og her når sejren at sikret, så ser det svært ud med at skulle være blevet en superligaspiller. Manden bliver 23 om en måned. Han skal så småt snart ved at være mere eller mindre færdigudviklet, og bliver nu lejet ud til Kolding. Man har tidligere forsøgt både at give ham chancen ved at leje ham ud til skive og vendsyssel og prøvet at give ham chancen ved at lade ham kæmpe om spilletid her. Konklusionen er blot at manden desværre ikke er god nok til AaB.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2024, 08:59Jeg tænker, at hvis potentialet havde været så indlysende, så var han vel kommet mere i spil.Gentleman Finn skrev: ↑30. jan 2024, 23:47Jeppe har et fint potentiale, der er mange her der ikke forstå hvordan talenter udvikles, de skal have spilletid, så kan det gå aldeles hurtigt hvis de har talentet. Jeppe har ikke fået nok spilletid til at vi kan se hvad han indeholder. Håber vi ser en Jeppe tilbage i klubben til sommer, der er tættere på holdet. Hvis han er, så skal kontrakten selvfølgelig forlænges.
Skader har uden tvivl hæmmet ham. Men han har altså stadig heller ikke spillet når han var klar. Hverken i AaB eller Skive og Vendsyssel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
LOL. Havde Thomasberg en opsigelsesklausul i sin Randers-kontrakt?gravballe skrev: ↑30. jan 2024, 10:04jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..FEDE skrev: ↑30. jan 2024, 08:57Der er da ikke noget at undskylde.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
Jeg troede den var mere sikker end den åbenbart var sorry. Der skulle stadig være en handel der stort set er på plads, men det trækker ud af uvis årsager. Nok fordi AaB ikke er første prioritet eller 3... Det skulle være en hurtig fysisk stærk angriber.. Det er hvad jeg har.. Sorry
Det er nu engang sådan tingene kan udvikle sig
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Måske det kunne være Kamara fra Randers vi vidst tidligere har været tæt på. Han er jo så skiftet overraskende til FCM idag. Måske i stedet for AaB?Gnu skrev: ↑31. jan 2024, 09:52LOL. Havde Thomasberg en opsigelsesklausul i sin Randers-kontrakt?gravballe skrev: ↑30. jan 2024, 10:04jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..FEDE skrev: ↑30. jan 2024, 08:57Der er da ikke noget at undskylde.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
Jeg troede den var mere sikker end den åbenbart var sorry. Der skulle stadig være en handel der stort set er på plads, men det trækker ud af uvis årsager. Nok fordi AaB ikke er første prioritet eller 3... Det skulle være en hurtig fysisk stærk angriber.. Det er hvad jeg har.. Sorry
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Så må vi regne med fremover at det er bullshit fra din side.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
SSE der vil ud af klubben igen og er væk senest til sommer, Thelander er gift for klubben...
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Tal for dig selv.Kasper skrev: ↑31. jan 2024, 10:40Så må vi regne med fremover at det er bullshit fra din side.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
SSE der vil ud af klubben igen og er væk senest til sommer, Thelander er gift for klubben...
Jeg skal ikke tale for gravballes kilder, men ingen handel er sikker før den er skrevet under. Når man hører noget er på vej kan der gå mange ting galt på falderebet. Jeg vil hellere have at gravballe deler det. Så kan folk selv vurdere hvor troværdigt de tænker det er.
Tager gerne et rygte men du har også delt ting før som ikke var spot on som fx denne i sommers:gravballe skrev: ↑30. jan 2024, 10:04jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..FEDE skrev: ↑30. jan 2024, 08:57Der er da ikke noget at undskylde.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
sousa - der har fcm allerede budt for nogle mdr siden, handel skulle være tæt på
lars kramer - AaB arbejder på udlejning i et år
Makaric - ophævelse af kontrakt
Posavec - ophævelse af kontrakt
bakiz - salg
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Ja gør du bare detKasper skrev: ↑31. jan 2024, 10:40Så må vi regne med fremover at det er bullshit fra din side.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
Thelander er der flere andre der har hørt også..
lars kramer var ikke meget for at komme i 1 div.. så jo man arbejde på at udleje ham.Lyfe skrev: ↑31. jan 2024, 11:01Tager gerne et rygte men du har også delt ting før som ikke var spot on som fx denne i sommers:gravballe skrev: ↑30. jan 2024, 10:04jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..FEDE skrev: ↑30. jan 2024, 08:57Der er da ikke noget at undskylde.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
sousa - der har fcm allerede budt for nogle mdr siden, handel skulle være tæt på
bakiz - salg
men ja du har ret.. det har stået skidt til længe med info.. beklager.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Red Bull AalborgLyfe skrev: ↑31. jan 2024, 11:01Tager gerne et rygte men du har også delt ting før som ikke var spot on som fx denne i sommers:gravballe skrev: ↑30. jan 2024, 10:04jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..FEDE skrev: ↑30. jan 2024, 08:57Der er da ikke noget at undskylde.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
bakiz - salg
Fint med rygter, men du rammer da ofte forbi.
Jeg synes det er herligt at få rygter bragt på banen, i hvert fald så længe at det virker nogenlunde troværdigt. Der har været enkelte brugere der helt åbenlyst ikke anede hvad de snakkede om eller direkte trollede. Men endelig del hvad der høres.gravballe skrev: ↑31. jan 2024, 11:11lars kramer var ikke meget for at komme i 1 div.. så jo man arbejde på at udleje ham.Lyfe skrev: ↑31. jan 2024, 11:01Tager gerne et rygte men du har også delt ting før som ikke var spot on som fx denne i sommers:gravballe skrev: ↑30. jan 2024, 10:04jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..FEDE skrev: ↑30. jan 2024, 08:57Der er da ikke noget at undskylde.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
bakiz - salg
Omvendt må jeg også sige at rygtebringerne må lære at leve med at man ikke ukritisk køber ind på informationerne. Mange års erfaring har i hvert fald lært mig at tage alt med et gran salt. Det er, pænt sagt, langt fra hver gang at rygterne holder hjem, og det kan skyldes alt fra en handel der døde til at der aldrig var noget om snakken. Andre gange ser vi jo direkte modstridende påstande fra folk der hver især mener at have en stærk kilde.
Nogle rygter er ret vage hvor man nemt kan komme på bagkant og sige "se hvad jeg sagde!". Andre gange er de mere konkrete, som f.eks. dit seneste her hvor du sætter nationaliteter på, så her får du jo mere "hovedet på blokken" så at sige. Det har jeg mere respekt for, også selvom det så ikke viser sig at holde stik.
Ift. hvad jeg skal forvente mig at et transfervindue så læner jeg mig mest af alt op af hvad vores sportsdirektører udtaler. Jeg synes sjældent at det de siger har vist sig at være "spin" eller ikke været sandt. Så ovenpå Kappmeiers udtalelse forleden har jeg i hvert fald ikke siddet med fingeren på F5 tasten siden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Alt tilgivet herfra... Hvis man skyder ofte så kan man ikke ramme skiven hver ganggravballe skrev: ↑31. jan 2024, 11:11lars kramer var ikke meget for at komme i 1 div.. så jo man arbejde på at udleje ham.Lyfe skrev: ↑31. jan 2024, 11:01Tager gerne et rygte men du har også delt ting før som ikke var spot on som fx denne i sommers:gravballe skrev: ↑30. jan 2024, 10:04jo det virker useriøst, isår når de fleste ting jeg har delt før i tiden har været spot on.. så piner det mig, den ikke holdte..FEDE skrev: ↑30. jan 2024, 08:57Der er da ikke noget at undskylde.gravballe skrev: ↑29. jan 2024, 23:52Update
bakiz - salg
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Det er svært at handle med nogen hvis der er i ild i butikken samtidig.haghdk skrev: ↑30. jan 2024, 23:02Ikke fordi at det tegner super godt for Esbjerg
https://bold.dk/fodbold/klubber/esbjerg ... -er-skrald
Jeg synes også at det "interview" med Conway udstiller endnu en problematik med udenlandske ejere. Conway kommer aldrig til at have noget at gøre med Esbjerg eller dansk fodbold igen, og de færreste af hans omgangskreds ville vel overhovedet kunne sige hvilket land Esbjerg ligger i. Han lider ingen sociale nederlag, og han har heller ingen videre kærlighed til EfB - udover det klubben kan give ham - hvorfor han ikke har noget følelsesmæssigt i klemme ift. at brænde klubben ned til grunden, fordi han (og de andre investors) har set sig sure på det lokale erhvervsliv..
Men mon ikke en EfB konkurs vil betyde, at det er slut for Pacific Media Group ift. at erhverve sig flere klubber. De er heller ikke ligefremt populære eller dygtige nogle af de andre steder.
https://indkast.dk/kaos-laste-esbjerg-ejer-inde-toilet
Men mon ikke en EfB konkurs vil betyde, at det er slut for Pacific Media Group ift. at erhverve sig flere klubber. De er heller ikke ligefremt populære eller dygtige nogle af de andre steder.
https://indkast.dk/kaos-laste-esbjerg-ejer-inde-toilet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... er-fra-AaB
Endnu et bud afvist. Bold vurderer, at det ikke bliver til noget. Men der er alligevel 12 timer igen, og hvis Conway og co. ikke vil sælge, så må de jo skaffe pengene, hvis ikke de skal gå konkurs.
Endnu et bud afvist. Bold vurderer, at det ikke bliver til noget. Men der er alligevel 12 timer igen, og hvis Conway og co. ikke vil sælge, så må de jo skaffe pengene, hvis ikke de skal gå konkurs.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Så synes jeg heller ikke vi skal byde igen.jonas386 skrev: ↑31. jan 2024, 11:42https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... er-fra-AaB
Lad os håbe han skriver under i sommerens vindue.