Måske også en del nemmere at præstere for en svag person som Lucas når der kun er alt at vinde?Raptorr skrev: ↑19. feb 2024, 18:52QPR fans taler pænt om ham. Hvis han nu til næste hjemmekamp sparker et frispark i kassen og QPR vinder, så har han sparket døren ind derovreBaatnakken skrev: ↑19. feb 2024, 17:31Kåret som man of the matchPohlErDenNyeAugo skrev: ↑17. feb 2024, 22:33umidelbart ikke, på QPR's forum virker de også yderst glade for ham og flere har ham som MOTM.
Han kan lige peake igen og så vende retur og frelse AaB igen
https://www.facebook.com/share/awZ9sAJ1NtzK3Z56/
AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
- Allstar
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
En svag person?Stegosaurus skrev: ↑19. feb 2024, 19:56Måske også en del nemmere at præstere for en svag person som Lucas når der kun er alt at vinde?Raptorr skrev: ↑19. feb 2024, 18:52QPR fans taler pænt om ham. Hvis han nu til næste hjemmekamp sparker et frispark i kassen og QPR vinder, så har han sparket døren ind derovreBaatnakken skrev: ↑19. feb 2024, 17:31Kåret som man of the matchPohlErDenNyeAugo skrev: ↑17. feb 2024, 22:33umidelbart ikke, på QPR's forum virker de også yderst glade for ham og flere har ham som MOTM.
Den studsede jeg også over og det synes jeg ikke der er belæg for at sige. Jeg havde min tvivl om Lucas som kaptajn og om hans position i truppen, men derfra og til han skulle være svag eller en skidt fyr synes jeg sgu der er langt.Buzz Killington skrev:En svag person?Stegosaurus skrev: ↑19. feb 2024, 19:56Måske også en del nemmere at præstere for en svag person som Lucas når der kun er alt at vinde?Raptorr skrev: ↑19. feb 2024, 18:52QPR fans taler pænt om ham. Hvis han nu til næste hjemmekamp sparker et frispark i kassen og QPR vinder, så har han sparket døren ind derovreBaatnakken skrev: ↑19. feb 2024, 17:31Kåret som man of the matchPohlErDenNyeAugo skrev: ↑17. feb 2024, 22:33umidelbart ikke, på QPR's forum virker de også yderst glade for ham og flere har ham som MOTM.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- 2. div
- Favoritspiller: risgård
Jeg synes debatten om Lucas er stukket lidt af.. jeg synes den skal lukkes nu og så bare være glad for at han klarer det godt
-
- 2. div
- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Hvordan er den stukket af ?michael_nagg skrev: ↑19. feb 2024, 22:15Jeg synes debatten om Lucas er stukket lidt af.. jeg synes den skal lukkes nu og så bare være glad for at han klarer det godt
Når jeg f.eks går ind og læser på QPR's forum debat er det jo fordi jeg som AaB fan virkelig elsker Lucas og ønsker ham alt det bedste, på samme måde som han altid har gjort for AaB.
Ved ikke om jeg misforstår dit spørgsmål?
-Eller om det fordi, nu han ude af vagten, og Who cares?
-
- 2. div
- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Hvis det var henvendt imod den kommentar fra Stegosaurus.michael_nagg skrev: ↑19. feb 2024, 22:15Jeg synes debatten om Lucas er stukket lidt af.. jeg synes den skal lukkes nu og så bare være glad for at han klarer det godt
Den valgte den del af mit hoved der havde hjerne at ignorere. Absurd at kommentere sådan om en person der har ønsket at gøre alt for vores klub. Har ikke mere at ytre til det.
Lynge ville nok lave stik en finger ned i et glas vand testen på stego.
-
- Allstar
Tidligere AaB-målmand Jacob Rinne har i dag gjort reklame for Saudi Founding Day i sit nye bijob (hovedindtægt?) som poster boy for kongedømmet Saudi-Arabien.
Ædruelighedens stemme
- Trickster
- Superliga
- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Stort tillykke til Rinne. Pensionen er sikret.R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2024, 20:28Tidligere AaB-målmand Jacob Rinne har i dag gjort reklame for Saudi Founding Day i sit nye bijob (hovedindtægt?) som poster boy for kongedømmet Saudi-Arabien.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Hagelskjær stadig fast mand i Molde. Fører 0-2 ude imod Legia lige nu
Mediano har en special om Lucas Andersen, hvis det har interesse. Der kommer nok til at gå noget tid før jeg selv får lyttet til det. Bliver altid aå deprimeret når jeg tænker på hvad det burde have været blevet til
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Forstår det godt, men jeg er for lang tid siden nået til at tænke "vi må videre". Det tænker jeg også Lucas må (videre) og det er jo også det, han har gjort. Synd at skaderne skulle ødelægge så meget for ham, men al held og lykke med den videre karriere. Jeg tror, at der altid vil være kærlighed mellem AaB fans og Lucas.
-
- Allstar
Den tidligere AaB'er David Nielsen er ny cheftræner i Lyngby.
Ærgerligt, ham så jeg gerne som træner i AaB.
Ædruelighedens stemme
På den ene side kunne han klart gøre op med nogle ting og skabe en vinderkultur. På den anden side tror jeg han desværre også ville være et stort mismatch trup. Anywsy tror jeg ikke han passer til SSE22s U23 spillere fra næstbedste svenske liga og spil som Liverpool ultra light strategi.R Rosenberg skrev:Den tidligere AaB'er David Nielsen er ny cheftræner i Lyngby.
SSE22 Indexet
-
- Allstar
Jeg synes, han ville passe som fod i hose på alle de parametre. Og så taler han flydende TYSK!Jakobsen skrev: ↑6. mar 2024, 07:55På den ene side kunne han klart gøre op med nogle ting og skabe en vinderkultur. På den anden side tror jeg han desværre også ville være et stort mismatch trup. Anywsy tror jeg ikke han passer til SSE22s U23 spillere fra næstbedste svenske liga og spil som Liverpool ultra light strategi.R Rosenberg skrev:Den tidligere AaB'er David Nielsen er ny cheftræner i Lyngby.
Ædruelighedens stemme
Svag leder, ja. Anføren som ledte holdet ud i det dårligste resultat de fleste af os har oplevet i vores tid som AaB’ere, ja. Men svag person er simpelthen forstummende dumt.Buzz Killington skrev: ↑19. feb 2024, 20:57En svag person?Stegosaurus skrev: ↑19. feb 2024, 19:56Måske også en del nemmere at præstere for en svag person som Lucas når der kun er alt at vinde?Raptorr skrev: ↑19. feb 2024, 18:52QPR fans taler pænt om ham. Hvis han nu til næste hjemmekamp sparker et frispark i kassen og QPR vinder, så har han sparket døren ind derovreBaatnakken skrev: ↑19. feb 2024, 17:31Kåret som man of the matchPohlErDenNyeAugo skrev: ↑17. feb 2024, 22:33umidelbart ikke, på QPR's forum virker de også yderst glade for ham og flere har ham som MOTM.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den dag det sker opsiger jeg mit sæsonkort. Et så stort et tåge-horn gider jeg simpelthen ikke støtte op om.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2024, 07:50Den tidligere AaB'er David Nielsen er ny cheftræner i Lyngby.
-
- Allstar
Cool. Det går nok.Martino1 skrev: ↑6. mar 2024, 14:04Den dag det sker opsiger jeg mit sæsonkort. Et så stort et tåge-horn gider jeg simpelthen ikke støtte op om.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2024, 07:50Den tidligere AaB'er David Nielsen er ny cheftræner i Lyngby.
Ædruelighedens stemme
Endnu en assist fra Lucas i aften
Men hvad ser du i David Nielsen, som er værd at støtte op om?R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2024, 15:36Cool. Det går nok.Martino1 skrev: ↑6. mar 2024, 14:04Den dag det sker opsiger jeg mit sæsonkort. Et så stort et tåge-horn gider jeg simpelthen ikke støtte op om.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2024, 07:50Den tidligere AaB'er David Nielsen er ny cheftræner i Lyngby.
David N. passer ikke til det projekt AaB har gang i. Jeg tror til gengæld, at "ild i øjnene" peptalks og indpisker mentaliteten kommer til at redde Lyngby fri af nedrykning.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2024, 07:50Den tidligere AaB'er David Nielsen er ny cheftræner i Lyngby.