Jeg retter lige mig selv - Ikke i nærheden af at satse noget som helst, for vi er trykket i bund selv
10.03.2024 AaB-Vendsyssel FF
Re: 10.03.2024 AaB-Vendsyssel FF
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Kunne det så ikke bare for EN gangs skyld være os, som satte en skarp kontrascoring ind...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Møder vi en modstander der kan sætte et par afleveringer sammen, og som har et par stykker der kan drible og to der kan mosle ... Så er vi ret fucked.
AaB i hjertet
MÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLL
Mathias Jørgensen ved satme hvor det mål står!
Mathias Jørgensen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Henriksen
- Allstar
- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Alt det negative til trods... Fantastisk at se en Matthias Jørgensen banke bolde i kassen. Ikke noget fedteri - bare beslutsomhed og kynisme
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- Erasmus Montanus
- Allstar
- Favoritspiller: Kasper Risgård
- Geografisk sted: Frederiksberg
Så vandt vi 4-3 over holdet, der røvpulede Sønderjyske for en uge siden.
Fint nok.
Fint nok.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Store fucking boller!!! 3 point!!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Træneren bliver selvfølgelig ikke fyret, så længe man vinder..
Men øv at tænke på, at Niels Frederiksen går rundt, og vi har Oscar H..
Nå, dejlige 3 point trods alt..
Men øv at tænke på, at Niels Frederiksen går rundt, og vi har Oscar H..
Nå, dejlige 3 point trods alt..
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Ja haha , hvorfor ikke, vores angribere har ikke været meget med i dag, Adedeji tog vel mere et træk end en aflevering og bum, Jørgensen med en skarp fod. Synes han mangler overblik i dag, men der var heller ikke nok der hang sammen, det var ikke kun ham, Jørgensen var heller ikke så meget med i spillet. Der er noget at arbejde med på træningsbanen. Vi er gået fra nærmest ikke at tillade chancer, til at tillade lidt for meget. Men igen, early days.
Men hvor i helvede fandt han 7 minutter fra , det aner jeg ikke. Der har ikke været så mange spilstop, fra hvad jeg husker. Han tillod hårdt spil. Men han holdte i det mindste linjen hele kampen.
Men hvor i helvede fandt han 7 minutter fra , det aner jeg ikke. Der har ikke været så mange spilstop, fra hvad jeg husker. Han tillod hårdt spil. Men han holdte i det mindste linjen hele kampen.
Tre vigtige point. Det blev nok mere spændende end det behøvede at være. Jørgensen har vist sig som en klar gevinst foran mål, og er vel allerede en af vores mest scorende spillere. I den anden ende, har De Boer nu lukket halvt så mange mål ind som Posavec, efter kun tre kampe. Hvor det har været en succes, so far, at rykke Adedeji, der dog havde en skidt kamp, og Jørgensen i offensiven, har skiftet på målmandsposten ikke været det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Widell står vel for ihvertfald to af dem, da han først troede han klarede sig uden hjælp, om så alligevel skulle have hjælp.. Og så de obligatoriske tre minutter, ja så skal du kun finde 2 minutter mere..Gentleman Finn skrev: ↑10. mar 2024, 16:59Ja haha , hvorfor ikke, vores angribere har ikke været meget med i dag, Adedeji tog vel mere et træk end en aflevering og bum. Synes han mangler overblik i dag, Jørgensen var heller ikke så meget med i spillet. Der er noget at arbejde med på træningsbanen.
-
- Allstar
Godt comeback. Men det ændrer bare ikke på det grundlæggende.
Vi scorer det sidste mål, fordi Hjørring, modsat os, jagtede sejren, og derfor blottede sig bagude. Og fordi vi har fået Jørgensen.
3 point er 3 point, men det bør sgu ikke være sådan i 90% af tiden i 90% af kampene i fucking 1. division. Det er noget værre lort.
Vi scorer det sidste mål, fordi Hjørring, modsat os, jagtede sejren, og derfor blottede sig bagude. Og fordi vi har fået Jørgensen.
3 point er 3 point, men det bør sgu ikke være sådan i 90% af tiden i 90% af kampene i fucking 1. division. Det er noget værre lort.
Ædruelighedens stemme
Der er godt nok også en simpel måde at vurdere målmandsspil på..jonas386 skrev: ↑10. mar 2024, 17:01Tre vigtige point. Det blev nok mere spændende end det behøvede at være. Jørgensen har vist sig som en klar gevinst foran mål, og er vel allerede en af vores mest scorende spillere. I den anden ende, har De Boer nu lukket halvt så mange mål ind som Posavec, efter kun tre kampe. Hvor det har været en succes, so far, at rykke Adedeji, der dog havde en skidt kamp, og Jørgensen i offensiven, har skiftet på målmandsposten ikke været det.
Uden at tage holdning til den ene eller anden keeper..
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Vi skal blive ved...ikke sadle om til det pis 3 mands forsvar..troelsh skrev: ↑10. mar 2024, 16:40Efter at have haft en betondefensiv i efterårssæsonen, hvor vi lukkede 14 mål ind i 19 kampe, har vi nu lukket 7 mål ind i de første 3 kampe.
Vi er blevet pivåbne defensivt efter vi er gået over til 4-3-3.
Vores farligste våben er stadig dødbolde, så hvorfor skal vi overhovedet spille denne formation. Jeg frygter for oprykning hvis vi ikke sadler om.
Vi score mål, 3-2 og nu 4-3..ja vi lukker ind også, men der skal arbejdes mere med 4-3-3 nu..
Vil være hjernedødt at give op igen på formationen.
Dertil er vi ikke gode nok i dag overordnet set, og der er meget at kigge på, men hvor er det skønt, at vi score flere mål end de andre i sådan en kamp!
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
JAAAAA!!! Utrolig vigtig sejr i en 6 points kamp!
Intet slår følelsen af en overtidssejr, og sikke en flot scoring af Jørgensen. På ingen måde fortjent efter en piv ringe 2. halvleg. Presset tilbage af Vendsyssel på hjemmebane er bare på ingen måde acceptabelt. Men man er dårligt overrasket efterhånden. Nå, lad os blive ved det positive. Vigtigt vigtig sejr!
Intet slår følelsen af en overtidssejr, og sikke en flot scoring af Jørgensen. På ingen måde fortjent efter en piv ringe 2. halvleg. Presset tilbage af Vendsyssel på hjemmebane er bare på ingen måde acceptabelt. Men man er dårligt overrasket efterhånden. Nå, lad os blive ved det positive. Vigtigt vigtig sejr!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14