Hillerød-AaB 16. marts
-
- Allstar
Hillerød-AaB 16. marts
Om den almægtige, AaB's spillere, Hilje samt Køge, Hobro og Helsingør vil, kan vi i morgen eftermiddag have et forspring på 5 til nummer 2 og 16 til nummer 3, når grundspillet lukkes.
Posa
Jørgensen-Kramer-Otoa-Caballo
Ask-Widell-Odada
Jørgensen-Bakiz-Alideji
Jeg aner ikke, om Thelander, Otoa og Helenius er klar, og egentlig så jeg gerne Helenius prøvet i front med den nuværende formation.
Kampen vises i øvrigt på TV3 Sport.
Posa
Ask-Widell-Odada
Jørgensen-Bakiz-Alideji
Jeg aner ikke, om Thelander, Otoa og Helenius er klar, og egentlig så jeg gerne Helenius prøvet i front med den nuværende formation.
Ædruelighedens stemme
Re: Hillerød-AaB 16. marts
Jeg har det sådan lidt, at nu har man valgt en spillestil og tilgang og det kræver stærke relationer at få til at virke. Derfor synes jeg egentlig man skal holde fast i Bakiz løsningen. Ikke fordi jeg er fan af ham (nærmest tværtimod), men vi har brug for kontinuitet. Skal vi skifte der tror jeg faktisk også hellere jeg ser Ross på pladsen da de to kanter vi har fordrer han han trække lidt ned og sætte dem op.R Rosenberg skrev:Om den almægtige, AaB's spillere, Hilje samt Køge, Hobro og Helsingør vil, kan vi i morgen eftermiddag have et forspring på 5 til nummer 2 og 16 til nummer 3, når grundspillet lukkes.
Posa
Ask-Widell-Odada
Jørgensen-Bakiz-Alideji
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Otoa og Helenius forventes ude. Men mon ikke Thelander er klar sammen med Kramer?
I angrebet bliver det så enten Bakiz eller Ross.
Hvis vi undgår nederlag, så er det 10 jyske kampe i slutspillet. Det er alligevel overraskende ved sæsonstart, især når Horsens ikke er en klubberne.
I angrebet bliver det så enten Bakiz eller Ross.
Hvis vi undgår nederlag, så er det 10 jyske kampe i slutspillet. Det er alligevel overraskende ved sæsonstart, især når Horsens ikke er en klubberne.
- FlæskeFrank
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det bliver ikke en nem kamp.
Hillerød har scoret 12 mål, i deres sidste 3 kampe, og vi har lukket 7 ind. Så vi skal nok lave 2-3 kasser, for at få point.
Hillerød har scoret 12 mål, i deres sidste 3 kampe, og vi har lukket 7 ind. Så vi skal nok lave 2-3 kasser, for at få point.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Bomholt er vigtigere end Odada på kunstgræsset mod Hillerøds godt spillende hold. Ross som 10er. Kampen er blevet TV kamp som den ellers ikke var programsat til
Hillerød skal vinde og enten Kolding eller Hobro må ikke vinde, hvis Hillerød skal i top 6. Det skal selvfølgelig blive rent jysk top 6 men det er dog ikke et utænkeligt scenarie fordi Hillerød er godt spillende hold som kan score mål, og Hobro for det svært i Hjørring
Hillerød skal vinde og enten Kolding eller Hobro må ikke vinde, hvis Hillerød skal i top 6. Det skal selvfølgelig blive rent jysk top 6 men det er dog ikke et utænkeligt scenarie fordi Hillerød er godt spillende hold som kan score mål, og Hobro for det svært i Hjørring
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
De seneste ti kampe (dvs. anden kamp mod de øvrige hold):
Hillerød: 21 point, 6-3-1.
AaB: 21 point, 6-3-1.
Og Hillerød har kun sejren at spille for - det bliver en sjov og udfordrende kamp på kunsthelvedet i Farum.
Hillerød: 21 point, 6-3-1.
AaB: 21 point, 6-3-1.
Og Hillerød har kun sejren at spille for - det bliver en sjov og udfordrende kamp på kunsthelvedet i Farum.
Jeg frygter lidt kombinationen af vores forsvar der har lukket 7 mål ind i de første tre kampe mod Hillerøds angreb der har lavet 12 mål i de første tre kampe.
Der er i hvert fald gode chancer for en målrig kamp.
Gerne med Otoa, Bomholt og Ross fra start
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tror AaB laver min. 4 mål
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Bomholt spillede 60 min for U19 idag.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Tænker det bliver en besværlig opgave - Hillerød har gjort det fint efter vinterpausen.
AaB fan since 1991
Lad os få bakiz retur på den midtbane hvor han er god både i presset -og til at holde på bolden og direkte i sit fremadrettede spil
Når helenius er klar så giv ham 9eren og Ross indtil da.
Det giver styrke til både midten og angrebet
Bakiz - højholt - widell
Jørgensen - Ross - adedeji
Og så synes jeg otoa i stil minder om Andreas Christensen som med stor succes er 6er lige nu.
Jeg kunn godt se otoa på den 6er som bølgebryder - og han er jo ik dårlig med bolden . Kunne være spændende
Bakiz - højholt - widell
Og så synes jeg otoa i stil minder om Andreas Christensen som med stor succes er 6er lige nu.
Jeg kunn godt se otoa på den 6er som bølgebryder - og han er jo ik dårlig med bolden . Kunne være spændende
Bakiz som 8’er er vanvid og selvmord. Han fylder alt alt for lidt til at spille dernede og udover presspillet har han intet der egner sig til 8’eren. Manden er kant eller til nød offensiv midt/falsk 9’er som han spiller nu. Vi skal væk fra den der uskik med at bruge spillere, hvor de ikke er gode. Otoa som 6’er kunne jeg bedre se for mig man prøvede for han har trods alt mere der passer til 6’eren udover han ikke kender til at spille pladsen.baresi skrev:Lad os få bakiz retur på den midtbane hvor han er god både i presset -og til at holde på bolden og direkte i sit fremadrettede spil
Bakiz - højholt - widell
SSE22 Indexet
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Vi er skarpe foran kassen...vi tager en 5-3 sejr
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- Allstar
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg kan faktisk godt lide Bakiz, problemet er at han er en falsk spiller.Jakobsen skrev:Bakiz som 8’er er vanvid og selvmord. Han fylder alt alt for lidt til at spille dernede og udover presspillet har han intet der egner sig til 8’eren. Manden er kant eller til nød offensiv midt/falsk 9’er som han spiller nu. Vi skal væk fra den der uskik med at bruge spillere, hvor de ikke er gode. Otoa som 6’er kunne jeg bedre se for mig man prøvede for han har trods alt mere der passer til 6’eren udover han ikke kender til at spille pladsen.baresi skrev:Lad os få bakiz retur på den midtbane hvor han er god både i presset -og til at holde på bolden og direkte i sit fremadrettede spil
Bakiz - højholt - widell
Lige nu falsk 9’er. Han er heller ikke den typiske 8’er, så han skal spille en falsk 8’er. Kantspiller i vores system(hurtighed) er han heller ikke, derfor skal han være falsk kantspiller.
Hvordan løser man dette??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
De Boer
Jørgensen-Kramer-Thelander-Caballo
Højholt-Ask-Widell
Jørgensen-Ross-Adedeji
Posavec
Ahlmann
Bakiz
Perez
Bomholt
Arnor
Davidsen
Ask tilbage, og Ross i front. Bakiz på bænken. Otoa stadig ude.
Det er positivt, at vi endegyldigt er gået over til fire i bagkæden, og et mere offensivt udtryk.
Vi scorer tre i dag. Det bør være nok til også at tage tre point.
Højholt-Ask-Widell
Jørgensen-Ross-Adedeji
Posavec
Ahlmann
Bakiz
Perez
Bomholt
Arnor
Davidsen
Det er positivt, at vi endegyldigt er gået over til fire i bagkæden, og et mere offensivt udtryk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Fin opstilling. Igen mere eller mindre, hvad folk herinde har bedt om, måske med de Boer som undtagelse, men Ydesen mener jo at vide med meget stor sikkerhed, at hverken Posavec eller de Boer er 1.målmand for AaB i næste sæson, så nåhjah bum bum.jonas386 skrev: ↑16. mar 2024, 12:10De Boer
Højholt-Ask-Widell
Jørgensen-Ross-Adedeji
Posavec
Ahlmann
Bakiz
Perez
Bomholt
Arnor
Davidsen
Hvad skulle alt det pjat med 10-tallet til Bakiz til for... Dette ikke ment som en kritik af, at han får en tur på bænken.
Kom så, Ask, lad os se noget mere af det, AaB har hentet dig på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
De Boer står frossen og ser på det hovedstød
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
2 minutter og vi er allerede pivheldige med ikke at være bagud
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Med 2.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.