Enig, men vi skal huske der er revet meget backbone ud af holdet +DenSataniskeHest skrev: ↑30. mar 2024, 23:53Det har du selvfølgelig tildels ret i. Men det forklare ikke hvorfor der stadig ikke virker itl at være et bedre sammenspil på holdet...Jakobsen skrev: ↑30. mar 2024, 23:20Hvis man skal se lidt på hvorfor vi har så svært ved at få noget spillemæssigt til at fungere så tror jeg stadig der er noget trupsammensætning og kvalitet der vil bide os i røven nærmest uanset systemvalg og spillestil. 4-3-3 med aggressivt pres har mange ting kørende for sig, men den er svær med en midtbane, hvor Ask er for langsom og det heller ikke lige er Højholts ideelle måde at spille på. Hvis ikke Ask snart begynder at vise et niveau så synes jeg Bomholt skal spilles ind i stedet. Der kom markant mere balance i midtbanen da han kom ind.DenSataniskeHest skrev:hiljemark har haft masser af tid og muligheder for at få skabt noget, og det ligner stadig spillerne lige har mødt hinanden og sagt hej..
Hvordan skal man overleve i superligaen med så usamhængende spil?
I det mindste ved vi at Niels Frederiksen kan skabe resultater, og ikke bare er en nul bong som træner hiljemark er...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- man er gået fra tre back til fire back kæde. Det stiller andre krav til især midtbanen i det opbyggende spil.
- vi har en ret ny midtbane, hvor Widell er rykket længere tilbage og Ask ligner en spiller der aldrig kommer til at kunne være med.
Det er også nye relationer der skal dannes der
- Frontkæden har fem kampe sammen. MJ og Adedeji er nye og Bakiz skal lære en ny plads.
Det jeg derudover sagde lidt indirekte i tidligere indlæg er, at det simpelthen rammer den her spillestil meget hårdt når enkelte spillere ikke kan følge med fordi den kræver, at alle mand kan presse med samme intensitet.
Derudover skal vi huske, at vi er i den første "fase" med det her system. Dels skal holdet jo lære det og sammensættet til det og derudover må der jo også være nogle kommende faser, hvor vi kommer til at se på hvordan vi kan kontrollere kampene mere og det så er en mere klassisk possession der skal bygges på eller bare, at vi bliver endnu bedre til at generobre højt og hele tiden skabe kaos hos modstanderen. I og med, at det er tysk drevet tror jeg mere på det sidste