Tjoe - jeg holdt jo også fast hele vejen gennem svaghestens rædsler
Hobro IK - AaB
Re: Hobro IK - AaB
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Den er desværre tom nu!Frank Buck skrev: ↑12. apr 2024, 20:19Du sidder vel forhåbentlig med en god øl? Den kan vel hjælpe lidt på det...
Én er satme ikke nok til dette shitshow af en kamp.Frank Buck skrev: ↑12. apr 2024, 20:19Du sidder vel forhåbentlig med en god øl? Den kan vel hjælpe lidt på det...
Ja det vel en 9-10 år siden vi sidst spillede god fodbold kontinuerligt.
Meget skuffende 2. Halveg især, vi har ikke kunne sætte to afleveringer sammen, i 1. Halveg var der da et par ok momenter.
Imponerende stemning! Igen!
Ser ud til at vi har hentet os en rigtig humørspiller der ikke gider arbejde for holdet. Super ærgerligt for det er jo tydeligt at han er en af de få der kan lidt på egen hånd.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 1. div
Det er godt nok helt vildt så impotent AaB spillet er. Jeg kan kun hilse en hver ændring velkommen som kunne tænkes at ændre på det.
En dårlig første halvleg efterfulgt af endnu dårligere 35 minutter u 2. Halvleg... Vi har haft 0 (nul) skud indenfor rammen i nu 37 minutter ø...
Skal man forsvare det lidt, så er det mit indtryk, at man kan sige præcis det samme om 90% af kampene i såvel 1. division som i superligaen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Yes. Verdens bedste træner. Vi vinder altid.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
ENDELIG!
Fantastisk kamp af AaB!
Jeg elsker det hold og de spillere!!!
Fantastisk kamp af AaB!
Jeg elsker det hold og de spillere!!!
Fååårk! Havde samme problem, så missede målet!le Cid skrev: ↑12. apr 2024, 20:20Den er desværre tom nu!Frank Buck skrev: ↑12. apr 2024, 20:19Du sidder vel forhåbentlig med en god øl? Den kan vel hjælpe lidt på det...
Endnu 3 point i banken, efter 85 minutters klar dominans. Der har vel nærmest kun været et hold på banen. Det er svært ikke at være optimist
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Jub[r]iiiiiiii[l]
- YentotreKaffe
- 2. div
Stærkt af Widell, Jørgensen og Jørgensen. Hobro fik næsten held med deres håb om 0-0. Jeg ved ikke helt om det er hvad Hobro håber at få ud af kampen, men de kan da godt lukke områder ned. Men de har jo knap nok angrebet i de 88 minutter der er spillet, shit et kedeligt hold
Og se hvad jeg ikke hvad Thelander laver. De Boer skal ikke ud til den der. Den må han tage på kappen
Og se hvad jeg ikke hvad Thelander laver. De Boer skal ikke ud til den der. Den må han tage på kappen
Jeg vendtede! Dét var genialt, det der!
Synes du stadig det?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg syntes det ikke engang for to minutter siden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE