Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
Hiljemark - Ny Træner
-
- Allstar
Re: Hiljemark - Ny Træner
Ædruelighedens stemme
kr. 3,5 mio om året til Posavec lyder helt, helt sindsygt. Men jeg vil nu godt tro på det.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
Og Dennis Søndergaard.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
- Allstar
Der er heldigvis trosfrihed i Danmark.Mephisto2 skrev: ↑16. apr 2024, 16:56kr. 3,5 mio om året til Posavec lyder helt, helt sindsygt. Men jeg vil nu godt tro på det.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Indeed.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 16:58Og Dennis Søndergaard.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
Ædruelighedens stemme
Enig, det bliver spændende at se holdopstillingen.DenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2024, 16:36bare han sætter posavec på mål, så er jeg glad!Raptorr skrev: ↑16. apr 2024, 15:56Jeg forstod det meste af hvad han sagde I hvert fald den del med at spille hinanden gode og ikke være for fin til at slæbe rundt på mål til træningen.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -fremtiden
Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
For en spiller med hans cv - tror det er ca markedsprisen.Mephisto2 skrev: ↑16. apr 2024, 16:56kr. 3,5 mio om året til Posavec lyder helt, helt sindsygt. Men jeg vil nu godt tro på det.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.Kunji skrev:Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Et lille indspil på ny træner kunne være Steffen Højer. Nuværende u/21 landsholdstræner og tidligere spiller i klubben + det vigtigste: Viborg fortid :-)
Er det kun mig der havde overset denne detalje? Hiljemark tiltræder først i Elfsborg den 3. juni.
Så han kunne jo sådan set godt køre sæsonen færdig hos os, men det har man så valgt at han ikke skal.
https://elfsborg.se/2024/04/16/oscar-hi ... gsmanager/Oscar har skrivit på ett avtal över säsongen 2027, och kliver in i rollen med start den 3 juni.
Så han kunne jo sådan set godt køre sæsonen færdig hos os, men det har man så valgt at han ikke skal.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvis jeg husker ret, så var Inge interesseret i Bo Svensson, som er arbejdsløs, og netop forbigået jobbet i Salzburg. Han måtte da gerne tage turen nordpå
Spøg til side, så tror jeg ikke på at hverken Christian Poulsen eller Mike Thullberg har nogen interesse i AaB/superligaen, og jeg tror ikke tyskerne er interesseret i navne som Steffen Højer, Christian Lønstrup eller Rasmus Bertelsen (som Peter Brugmann meget kort bragte op i Mediano). Det er ikke fordi jeg nødvendigvis tror det bliver en udlænding, men jeg tror heller ikke at tyskerne ser nogle af de øvrige trænere i superligaen som enten realistiske eller relevante.
Nu hvor vi går ind i en sæson med meget udskiftning, er jeg heller ikke sikker på tyskerne tør smide en helt grøn (førsteholds)træner for løverne, når holdet ikke ser bedre ud end det gør.
Spøg til side, så tror jeg ikke på at hverken Christian Poulsen eller Mike Thullberg har nogen interesse i AaB/superligaen, og jeg tror ikke tyskerne er interesseret i navne som Steffen Højer, Christian Lønstrup eller Rasmus Bertelsen (som Peter Brugmann meget kort bragte op i Mediano). Det er ikke fordi jeg nødvendigvis tror det bliver en udlænding, men jeg tror heller ikke at tyskerne ser nogle af de øvrige trænere i superligaen som enten realistiske eller relevante.
Nu hvor vi går ind i en sæson med meget udskiftning, er jeg heller ikke sikker på tyskerne tør smide en helt grøn (førsteholds)træner for løverne, når holdet ikke ser bedre ud end det gør.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Thelin tager også først til Aberdeen i Juni, så det er nok derfor.Hanga skrev: ↑16. apr 2024, 19:35Er det kun mig der havde overset denne detalje? Hiljemark tiltræder først i Elfsborg den 3. juni.
https://elfsborg.se/2024/04/16/oscar-hi ... gsmanager/Oscar har skrivit på ett avtal över säsongen 2027, och kliver in i rollen med start den 3 juni.
I øvrigt, med fare for jeg ikke helt forstår nedrykningssystemet derovre, så er Aberdeen kun fem point over stregen med fem kampe igen. Ikke helt garanteret at de bliver oppe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.Jakobsen skrev:Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.Kunji skrev:Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2024, 16:36Det lyder 1:1 som Mikkel Ottesen-vandrør.Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 15:25Vandrørene, tætte vandrør, vel at mærke. Inge Andre er/var senilkonfus og skulle tilgodese sit netværk på Balkan, det skulle så gå ud over AaB.Forza skrev: ↑16. apr 2024, 14:56300.000? Hvor får du det fra?Spanky skrev: ↑16. apr 2024, 14:53Tvivler på det har været Hiljemarks beslutning, at bænke Posavec, tror det er tyskernes. De har tænkt ved vinterpausen, at den er hjemme, lad os bl.a. benytte foråret til at forsøge at fryse Posavec ud. Tyskerne vil rigtig gerne spare DKK 300.000 månedligt på lønbudgettet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
hvornår har manden skrevet noget der viste sig at passe? AaB har været godt lukket de sidste mange år, og Søndergaard, mikkel og hvad de nu hedder har jo bare siddet og gættet.. er da tydeligt for de fleste...9520AaB skrev: ↑16. apr 2024, 19:48Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.Jakobsen skrev:Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.Kunji skrev:Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, altså han antydede at der var flere nordjyder på vej ud efter Figo, og nærmest med det samme derefter kom meldingen om Wurtz.DenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2024, 20:16hvornår har manden skrevet noget der viste sig at passe? AaB har været godt lukket de sidste mange år, og Søndergaard, mikkel og hvad de nu hedder har jo bare siddet og gættet.. er da tydeligt for de fleste...9520AaB skrev: ↑16. apr 2024, 19:48Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.Jakobsen skrev:Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.Kunji skrev:Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
Han er dog stadig en idiot, af mange andre grunde.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
fair nok, ud over det så?Buzz Killington skrev: ↑16. apr 2024, 20:18Ja, altså han antydede at der var flere nordjyder på vej ud efter Figo, og nærmest med det samme derefter kom meldingen om Wurtz.DenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2024, 20:16hvornår har manden skrevet noget der viste sig at passe? AaB har været godt lukket de sidste mange år, og Søndergaard, mikkel og hvad de nu hedder har jo bare siddet og gættet.. er da tydeligt for de fleste...9520AaB skrev: ↑16. apr 2024, 19:48Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.Jakobsen skrev:Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.Kunji skrev:Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
DenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2024, 20:19fair nok, ud over det så?Buzz Killington skrev: ↑16. apr 2024, 20:18Ja, altså han antydede at der var flere nordjyder på vej ud efter Figo, og nærmest med det samme derefter kom meldingen om Wurtz.DenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2024, 20:16hvornår har manden skrevet noget der viste sig at passe? AaB har været godt lukket de sidste mange år, og Søndergaard, mikkel og hvad de nu hedder har jo bare siddet og gættet.. er da tydeligt for de fleste...9520AaB skrev: ↑16. apr 2024, 19:48Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.Jakobsen skrev:Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.Kunji skrev:
Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
Men sjov til side, så går jeg godt nok ikke lige og fører protokol over hvad tossen laver.
Ikke at jeg nødvendigvis håber det, men det er næsten for oplagt og så koster han gratis https://www.kicker.de/reimers-im-interv ... 79/artikel
In verbis simus faciles
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Men det er jo min pointe præcis. Hvis skoderne er vandtætte på Hornevej og de bare sidder og gætter, så gør de som bliver rost for rygter herinde vel det samme. Der er sgu ingen grund til at nedgøre Ottesen for at gætte, hvis man ikke samtidig mener det samme om folks gætterier herinde. Bare min mening.DenSataniskeHest skrev:hvornår har manden skrevet noget der viste sig at passe? AaB har været godt lukket de sidste mange år, og Søndergaard, mikkel og hvad de nu hedder har jo bare siddet og gættet.. er da tydeligt for de fleste...9520AaB skrev: ↑16. apr 2024, 19:48Jeg er hverken på linie med den ene eller anden, men morer mig gevaldig over at dem der har et horn i siden på Mikkel Ottesen, der er tidligere chefredaktør på en sportsredaktion og må formodes at have nogle kontakter, nedgør det med vandrør, og når nogle andre kommer med rygter herinde bliver de opadlet til sandhedsvidner.Jakobsen skrev:Jeg var egentlig meget på linje med Mikkel B Ottesen indtil jeg opdagede han er bonkammerat med Søndergaard Jr. Der røg megen troværdighed.Kunji skrev:Heldigvis så må hans exposé omkring Inge Andre Olsen lavet i samarbejde med Søndergaard & Yde Hegnet jo ud snart udkomme. Liiiiiiige om lidt.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!