Runde 26. AaB - Kolding IF
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Runde 26. AaB - Kolding IF
Thelander skal komme først på den der, men det var et stærkt indlæg langt ude fra. Det er det de kan. 2 mål på indlæg, vi burde have læst på lektien. På det første mål er vi dog alt for passive og bakker.
Hvis vi spiller med det forsvar og den målmand så bliver det et kort visit til supaligaen
AaB AaB AaB AaB
Der har helt sikkert også været et element af at signalere til Lucas at han gerne måtte finde noget andet .Men han brændte jo altså ikke banen af når han spillede. Med Kusk var det da helt åbenlyst, især da Inge hånede ham med blomsteroverrækkelsen til en kamp hvor han var helt smidt ud af truppen.9520AaB skrev: ↑21. apr 2024, 16:15Hvis man skal følge analogien for “hvorfor spiller Kusk ikke, hvorfor spiller Lucas ikke”, så er det altid blevet besvaret med at nu har to-fire trænere bænket dem, så de er nok ikke gode nok. Samme svar er det vel med Posavec??, med mindre der også var en skjult agenda med Lucas??
Cabello er ringere end Ahlmann, så den forstår jeg heller ikke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Mange klandrer den nye formation for at vi virker mere usikre defensivt. I min optik er det primært de Boers skyld. Hans usikkerhed og dårlige målmandsspil spreder sig op gennem holdet. De stoler ikke på ham og der opstår misforståelser konstant. Han skal pilles ud asap
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Samme Andersen der nu spiller fast (og glimrende) hos QPR.9520AaB skrev: ↑21. apr 2024, 16:15Hvis man skal følge analogien for “hvorfor spiller Kusk ikke, hvorfor spiller Lucas ikke”, så er det altid blevet besvaret med at nu har to-fire trænere bænket dem, så de er nok ikke gode nok. Samme svar er det vel med Posavec??, med mindre der også var en skjult agenda med Lucas??
Cabello er ringere end Ahlmann, så den forstår jeg heller ikke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
AaB fan since 1991
-
- Allstar
Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:10Simon Ydesen, tror jegR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:09Hvem er 'de'?Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:05De sagde forleden i Ridposten, at der i hvert fald i efteråret var mange spillere i truppen, som klubben enten ville af med, eller som selv ville væk. Dette havde selvsagt givet problemer med engagementet.
Det ligner præcis det samme nu. Halvdelen har fået en fyreseddel, og den anden halvdel er for fede til AaB.
Ædruelighedens stemme
Har du en anden forklaring, der virker sandsynligt?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:10Simon Ydesen, tror jegR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:09Hvem er 'de'?Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:05De sagde forleden i Ridposten, at der i hvert fald i efteråret var mange spillere i truppen, som klubben enten ville af med, eller som selv ville væk. Dette havde selvsagt givet problemer med engagementet.
Det ligner præcis det samme nu. Halvdelen har fået en fyreseddel, og den anden halvdel er for fede til AaB.
- Gentleman Finn
- Allstar
Altså, klart, når man prøver nye ting, så opstår der flere usikkerheder. Vores pres har jo heller ikke siddet i dag, som da Bomholt startede i Hobro lidt længere fremme. Men 2 af målene er på indlæg og så et flop af De BoerFlemmingG skrev: ↑21. apr 2024, 16:18Mange klandrer den nye formation for at vi virker mere usikre defensivt. I min optik er det primært de Boers skyld. Hans usikkerhed og dårlige målmandsspil spreder sig op gennem holdet. De stoler ikke på ham og der opstår misforståelser konstant. Han skal pilles ud asap
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Posavec lukkede 13 mål ind i 17 kampe i efteråret.
De Boer har nu lukket 15 (FEMTEN!) mål ind i 8 kampe.
De Boer har nu lukket 15 (FEMTEN!) mål ind i 8 kampe.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det virker da ikke ligefrem som et kontroversielt take?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:10Simon Ydesen, tror jegR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:09Hvem er 'de'?Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:05De sagde forleden i Ridposten, at der i hvert fald i efteråret var mange spillere i truppen, som klubben enten ville af med, eller som selv ville væk. Dette havde selvsagt givet problemer med engagementet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Gentleman Finn
- Allstar
Endeligt kom Ask ud, det skulle have været sket for 55 minutter siden….
Kom nu igang AaB!!!
-
- Allstar
Det er ikke væsentligt. Pointen er, at Ydesen intet ved, som John Hansen fra Bindslev ikke også ved.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:20Har du en anden forklaring, der virker sandsynligt?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:10Simon Ydesen, tror jegR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:09Hvem er 'de'?Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:05De sagde forleden i Ridposten, at der i hvert fald i efteråret var mange spillere i truppen, som klubben enten ville af med, eller som selv ville væk. Dette havde selvsagt givet problemer med engagementet.
Men ja, en anden sandsynlig forklaring kan være for mange ringe spillere, dårlig træning og meget andet.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:21Det virker da ikke ligefrem som et kontroversielt take?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:10Simon Ydesen, tror jegR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:09Hvem er 'de'?Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:05De sagde forleden i Ridposten, at der i hvert fald i efteråret var mange spillere i truppen, som klubben enten ville af med, eller som selv ville væk. Dette havde selvsagt givet problemer med engagementet.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar
Widell, forhåbentligt det kan sætte ham i gang igen
Endelig noget Widell-magi!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Og super hurtig spilforståelse af Ross!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Helt Bergkampsk
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Vi skal nok score minimum en mere for at få point! Kå’sååå forhelveee