Runde 26. AaB - Kolding IF
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Runde 26. AaB - Kolding IF
Mon ikke fyraftenspofferne fra Kolding får os trykket helt ned igen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Den knivskarpe analytiker J.H. fra Bindslev!?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:23Det er ikke væsentligt. Pointen er, at Ydesen intet ved, som John Hansen fra Bindslev ikke også ved.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:20Har du en anden forklaring, der virker sandsynligt?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:10Simon Ydesen, tror jegR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:09Hvem er 'de'?Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:05De sagde forleden i Ridposten, at der i hvert fald i efteråret var mange spillere i truppen, som klubben enten ville af med, eller som selv ville væk. Dette havde selvsagt givet problemer med engagementet.
Det ligner præcis det samme nu. Halvdelen har fået en fyreseddel, og den anden halvdel er for fede til AaB.
Men ja, en anden sandsynlig forklaring kan være for mange ringe spillere, dårlig træning og meget andet.
Widell skal så tydeligt længere frem på banen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Forsvaret stod langt bedre med Posavec i buret, men det skyldes i høj grad Posavec selv.Gentleman Finn skrev: ↑21. apr 2024, 16:22Dog mere åben system. Men klart, der er flere af de 15 Posa ville have taget. De sidste 2 kampe især.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Nu begynder det da at ligne noget! Så må vi prøve at glemme, at den første time var så fornærmende ringe!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Damn, Ross, sæt den
Jeg tænker ikke at det har krævet mange snakke med folk omkring holdet for at komme til den konklusion. Bakiz var åbent ude med, at han ikke havde tænkt sig at fortsætte, og de fleste var vel klar over at det ville være sidste sæson for Lucas og Ahlmann. Kramer, Posavec, Helenius og Pedro kunne være andre spillere i den ene eller anden kategori.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:24Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:21Det virker da ikke ligefrem som et kontroversielt take?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:10Simon Ydesen, tror jegR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:09Hvem er 'de'?Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:05De sagde forleden i Ridposten, at der i hvert fald i efteråret var mange spillere i truppen, som klubben enten ville af med, eller som selv ville væk. Dette havde selvsagt givet problemer med engagementet.
Det ligner præcis det samme nu. Halvdelen har fået en fyreseddel, og den anden halvdel er for fede til AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Gentleman Finn
- Allstar
Ahlmann kan vi godt bruge en enkelt sæson mere som rotationsspiller, hvis han er klar på den rolle. Men så skal han også bruges mere. Han er stærk nok defensivt. Caballo er ikke stærk nok defensivt.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:31Jeg tænker ikke at det har krævet mange snakke med folk omkring holdet for at komme til den konklusion. Bakiz var åbent ude med, at han ikke havde tænkt sig at fortsætte, og de fleste var vel klar over at det ville være sidste sæson for Lucas og Ahlmann. Kramer, Posavec, Helenius og Pedro kunne være andre spillere i den ene eller anden kategori.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:24Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:21Det virker da ikke ligefrem som et kontroversielt take?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.
Shit vi presser højt op, hold lige lidt flere bag bolden og riv et gult kort hvis nødvendigt
Det er jeg ret sikker på, at tyskerne ikke er enige i.Gentleman Finn skrev: ↑21. apr 2024, 16:36Ahlmann kan vi godt bruge en enkelt sæson mere som rotationsspiller, hvis han er klar på den rolle. Men så skal han også bruges mere. Han er stærk nok defensivt. Caballo er ikke stærk nok defensivt.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:31Jeg tænker ikke at det har krævet mange snakke med folk omkring holdet for at komme til den konklusion. Bakiz var åbent ude med, at han ikke havde tænkt sig at fortsætte, og de fleste var vel klar over at det ville være sidste sæson for Lucas og Ahlmann. Kramer, Posavec, Helenius og Pedro kunne være andre spillere i den ene eller anden kategori.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:24Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:21Det virker da ikke ligefrem som et kontroversielt take?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.
Andreas Poulsen har vist fået en lille opblomstring i SIF, så måske det bliver vores sats sammen med Caballo.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Hvori består den opblomstring for A.P. i Silkeborg? Har han fået spilletid?jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:38Det er jeg ret sikker på, at tyskerne ikke er enige i.Gentleman Finn skrev: ↑21. apr 2024, 16:36Ahlmann kan vi godt bruge en enkelt sæson mere som rotationsspiller, hvis han er klar på den rolle. Men så skal han også bruges mere. Han er stærk nok defensivt. Caballo er ikke stærk nok defensivt.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:31Jeg tænker ikke at det har krævet mange snakke med folk omkring holdet for at komme til den konklusion. Bakiz var åbent ude med, at han ikke havde tænkt sig at fortsætte, og de fleste var vel klar over at det ville være sidste sæson for Lucas og Ahlmann. Kramer, Posavec, Helenius og Pedro kunne være andre spillere i den ene eller anden kategori.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:24Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:21Det virker da ikke ligefrem som et kontroversielt take?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19
Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.
Andreas Poulsen har vist fået en lille opblomstring i SIF, så måske det bliver vores sats sammen med Caballo.
Jeg tænkte i hvert fald for mig selv for 5 min siden at jeg gerne solgte den for 3-3. Og det er jo utroligt at man skal sidde og tænke det på hjemmebane mod Kolding og endda burde have det mentale overskud efter at være kommet igen ad to omgange. Ikke desto mindre er det jo dem der presser på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Gentleman Finn
- Allstar
Otoa vil jeg langt hellere have på den back, omskolingen har ikke set ud som en helt tosset idéRaptorr skrev: ↑21. apr 2024, 16:44Hvori består den opblomstring for A.P. i Silkeborg? Har han fået spilletid?jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:38Det er jeg ret sikker på, at tyskerne ikke er enige i.Gentleman Finn skrev: ↑21. apr 2024, 16:36Ahlmann kan vi godt bruge en enkelt sæson mere som rotationsspiller, hvis han er klar på den rolle. Men så skal han også bruges mere. Han er stærk nok defensivt. Caballo er ikke stærk nok defensivt.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:31Jeg tænker ikke at det har krævet mange snakke med folk omkring holdet for at komme til den konklusion. Bakiz var åbent ude med, at han ikke havde tænkt sig at fortsætte, og de fleste var vel klar over at det ville være sidste sæson for Lucas og Ahlmann. Kramer, Posavec, Helenius og Pedro kunne være andre spillere i den ene eller anden kategori.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:24Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.
Har selv tjekket og kan se, at han har fået spilletid, en del minutter faktisk, og plads fra start i et par kampe!Raptorr skrev: ↑21. apr 2024, 16:44Hvori består den opblomstring for A.P. i Silkeborg? Har han fået spilletid?jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:38Det er jeg ret sikker på, at tyskerne ikke er enige i.Gentleman Finn skrev: ↑21. apr 2024, 16:36Ahlmann kan vi godt bruge en enkelt sæson mere som rotationsspiller, hvis han er klar på den rolle. Men så skal han også bruges mere. Han er stærk nok defensivt. Caballo er ikke stærk nok defensivt.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:31Jeg tænker ikke at det har krævet mange snakke med folk omkring holdet for at komme til den konklusion. Bakiz var åbent ude med, at han ikke havde tænkt sig at fortsætte, og de fleste var vel klar over at det ville være sidste sæson for Lucas og Ahlmann. Kramer, Posavec, Helenius og Pedro kunne være andre spillere i den ene eller anden kategori.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:24Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.
-
- Allstar
Det kan sagtens være. Det kan også være tusinde andre ting. Pointen er blot, at Ydesen ikke ved noget.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:31Jeg tænker ikke at det har krævet mange snakke med folk omkring holdet for at komme til den konklusion. Bakiz var åbent ude med, at han ikke havde tænkt sig at fortsætte, og de fleste var vel klar over at det ville være sidste sæson for Lucas og Ahlmann. Kramer, Posavec, Helenius og Pedro kunne være andre spillere i den ene eller anden kategori.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:24Ingenlunde. Man skal bare ikke løfte hans gætterier op til sandheder.jonas386 skrev: ↑21. apr 2024, 16:21Det virker da ikke ligefrem som et kontroversielt take?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Egentlig ret flot at være presset fuldstændig i bund og bare stå og parere mod et oprykket hold fra 2. division på hjemmebane. Bravo, AaB.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Netop ham, ja!Raptorr skrev: ↑21. apr 2024, 16:27Den knivskarpe analytiker J.H. fra Bindslev!?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:23Det er ikke væsentligt. Pointen er, at Ydesen intet ved, som John Hansen fra Bindslev ikke også ved.Mephisto2 skrev: ↑21. apr 2024, 16:20Har du en anden forklaring, der virker sandsynligt?R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:19Mestergætteren. Jeg har endnu til gode at forstå, hvorfor nogen tror, at hans udgydelser er andet end gætværk.
Men ja, en anden sandsynlig forklaring kan være for mange ringe spillere, dårlig træning og meget andet.
Ædruelighedens stemme
Ham Asger Bech de har på den centrale midt ser umiddelbart spændende ud, god teknik, kæmpe løbepensum og kun 20 år
Det er en gigantisk skandale. Spiller for spiller er AaB på papiret et væsentligt bedre hold, men gnisten og viljen er ikke tilstedeR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2024, 16:50Egentlig ret flot at være presset fuldstændig i bund og bare stå og parere mod et oprykket hold fra 2. division på hjemmebane. Bravo, AaB.