Runde 27 - Fredericia - AaB, torsdag den 25. april
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Runde 27 - Fredericia - AaB, torsdag den 25. april
Jeg har en god følelse med kampen i dag.
3-1 til os.
Bakiz
2 x M. Jørgensen
(ikke nødvendigvis i den rækkefølge)
3-1 til os.
Bakiz
2 x M. Jørgensen
(ikke nødvendigvis i den rækkefølge)
-
- Allstar
Få nu bare skruet rygraden og stoltheden på, og få sikret den oprykning i aften. Det burde sgu ikke være så svært.
Ædruelighedens stemme
Enig. Hvis de vil lukke munden en smule på kritikerne så går de ud og kører den sikkert hjem. Men nu er det jo AaB, så mon ikke vi taber så man skal til at være en anelse anspændt for oprykningen alligevel.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2024, 13:30Få nu bare skruet rygraden og stoltheden på, og få sikret den oprykning i aften. Det burde sgu ikke være så svært.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
AaB classicHanga skrev: ↑25. apr 2024, 14:44Enig. Hvis de vil lukke munden en smule på kritikerne så går de ud og kører den sikkert hjem. Men nu er det jo AaB, så mon ikke vi taber så man skal til at være en anelse anspændt for oprykningen alligevel.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2024, 13:30Få nu bare skruet rygraden og stoltheden på, og få sikret den oprykning i aften. Det burde sgu ikke være så svært.
- Kasper
- Allstar
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Overhovedet ikke.DenSataniskeHest skrev: ↑25. apr 2024, 14:47AaB classicHanga skrev: ↑25. apr 2024, 14:44Enig. Hvis de vil lukke munden en smule på kritikerne så går de ud og kører den sikkert hjem. Men nu er det jo AaB, så mon ikke vi taber så man skal til at være en anelse anspændt for oprykningen alligevel.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2024, 13:30Få nu bare skruet rygraden og stoltheden på, og få sikret den oprykning i aften. Det burde sgu ikke være så svært.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Arg rolig nu, vi kan tabe resten af kampene og vi rykker stadig op.Hanga skrev: ↑25. apr 2024, 14:44Enig. Hvis de vil lukke munden en smule på kritikerne så går de ud og kører den sikkert hjem. Men nu er det jo AaB, så mon ikke vi taber så man skal til at være en anelse anspændt for oprykningen alligevel.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2024, 13:30Få nu bare skruet rygraden og stoltheden på, og få sikret den oprykning i aften. Det burde sgu ikke være så svært.
Tror vi taber idag. Vores elendige midtbane bliver løbet over ende.
Edit: Nu er jeg lidt mere optimistisk.
Jeg begriber stadig ikke, hvordan Ask kan være så elendig. Han gjorde det fornuftigt i Pre Season.
Edit: Nu er jeg lidt mere optimistisk.
Jeg begriber stadig ikke, hvordan Ask kan være så elendig. Han gjorde det fornuftigt i Pre Season.
-
- Allstar
Selvfølgelig rykker vi op. Men det handler også lidt om ære, om rygrad.bedstefar skrev: ↑25. apr 2024, 15:19Arg rolig nu, vi kan tabe resten af kampene og vi rykker stadig op.Hanga skrev: ↑25. apr 2024, 14:44Enig. Hvis de vil lukke munden en smule på kritikerne så går de ud og kører den sikkert hjem. Men nu er det jo AaB, så mon ikke vi taber så man skal til at være en anelse anspændt for oprykningen alligevel.R Rosenberg skrev: ↑25. apr 2024, 13:30Få nu bare skruet rygraden og stoltheden på, og få sikret den oprykning i aften. Det burde sgu ikke være så svært.
Ædruelighedens stemme
Spændende med Posavec retur.. Men det er en del måneder siden han har spillet, da reserveligaen ikke er startet op. Men ALT andet er bedre end den hollandske klovn. Helenius retur i truppen!
Så måske var det ikke ledelsen, der havde dikteret hvem der skulle stå.
Jeg forudser to Posavec-drop. Bare så vi alle ser dumme ud.
Jeg forudser to Posavec-drop. Bare så vi alle ser dumme ud.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Nu står verden sgu ikke længere, Posavec tilbage på mål?!?!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg tænker, det er dem, der ikke har spillet Posavec hele foråret, der ser lidt dumme ud, uanset hvordan manden klarer sig i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Godt med Posavec og Bomholt i startopstillingen. Havde gerne set Ahlmann (eller Otoa) i stedet for Caballo.
Vil gerne se en solid kamp fra folk som Bakiz, Thelander, Kramer og Højholt. Der har været for meget sløseri og usikkerhed.
Vil gerne se en solid kamp fra folk som Bakiz, Thelander, Kramer og Højholt. Der har været for meget sløseri og usikkerhed.
-
- Allstar
Posavec er totalt rusten nu. Så skulle han lave fejl, bør der også være snor til det, for havde han spillet kontinuerligt i foråret, havde vi ikke lukket alle de mål ind.
Ædruelighedens stemme
Posavec endelig. Og Bomholt også. Stærk opstilling.
Ja, hvad er dog mest sandsynligt: At Hiljemark har spillet med De Boer, fordi han af en eller anden grund mente det gav bedst mening ift. den spillestil han ønskede og nu er der så en anden træner eller at ledelsen har dikteret, hvem der skulle stå og nu vælger den ellers loyale assistent efter én kamp at tage et opgør med ledelsen i klubben.
Uanset hvad man tror, så er jeg i hvert fald glad for beslutningen. Også selvom Posavec evt. skulle være rusten.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.