Lyngby BK - AaB søndag d. 10. nov. kl. 14.00
Re: Lyngby BK - AaB søndag d. 10. nov. kl. 14.00
For helvede
-
- Allstar
Det er jo helt umuligt det der. Men okay, der skal jo være en LBK scoring på et tidspunkt, hvis vi skal vinde 3-1.
Der er godt nok helt frit i midten af feltet, hvor 4 LBK'ere nærmest står i kø for at sparke den ind.
Der er godt nok helt frit i midten af feltet, hvor 4 LBK'ere nærmest står i kø for at sparke den ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jammerlig start… Alle lunter rundt og Ross ligner igen en der ikke gider - nærmest arrogant! Vildt han kan få genvalg efter Vejles kampen..
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Det er så nemt at score mod os..
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- Landshold
Han er elendig.jonas386 skrev: ↑10. nov 2024, 12:06Jeg er enig, og målet imod SIF kommer vi næppe til at kopiere så mange gange i denne sæson. Men det er ikke fordi alternativerne slår i kø, og hvis han kan lave en heldig kasse eller et kludemål igen i dag, tager jeg det meget gerne.Patmand skrev: ↑10. nov 2024, 12:01Objektivt set var det en pivringe afslutning der gav et mål i sidste kamp. Han er tæt på mål og formår at sparke lige midt i målet og direkte ind på målmanden.jonas386 skrev: ↑10. nov 2024, 11:45Nu har Iredale scoret to gange i træk. Jeg synes ikke han har været specielt meget bedre spillende end i de andre kampe, men det er set før hvor meget selvtillid kan gøre, og jeg kan godt se ham score igen i dag.
Müller
Jørgensen-Kramer-Diakhite-Bruus
Jasson-Davidsen-Widell
Adedeji-Iredale-Jørgensen
Jeg er mest usikker på midtbanen, og om man burde sende Widell på venstrekanten, for til gengæld at få plads til enten Bomholt eller Jimenez centralt. Det vil skulle så nok være på trods af Iredale, så med Jørgensen som 9'er.
Er optimist og tror på 3-1. Har desværre været syg, så turen til Lyngby bliver desværre ikke til noget.
Jeg syntes han ligner den ringeste angriber i Superligaen, det mener jeg helt seriøst. Hvis man bare tager de angribere der er startet inde, så er han med afstand den ringeste.
Når det er sagt tror jeg på point i dag.
Hvis vi gerne vil spille det småspil, som det ser ud til, så er det Adedeji der skal have den position.
Hverken Jørgensen og slet ikke Iredale er gode til det.
Fuck.
Jeg synes altid vi stinker i Lyngby.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- 2. div
F(l)å nu Widell væk fra de hjørnespark!!!
Det er til at blive vanvittig af at se, at den igenigenigen rammer allerførste mulige mand i feltet, som er fra Lyngby.
Det er til at blive vanvittig af at se, at den igenigenigen rammer allerførste mulige mand i feltet, som er fra Lyngby.
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Jeg får svære og svære ved at se AaB overleve. Imod alle hold er AaB utrolig ordinære og skal bruge held for at vinde
- KME
- Superliga
- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Så gik vores tili-taka galt igen.
AaB fan since 1991 

Ja, så gik det så galt på, at Kasper Jørgensen ikke kunne finde ud af at skille sig af med bolden i tide i et opspil. Dernæst kunne Davidsen ikke følge sin mand. Og så overloader Lyngby bare boksen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
- 2. div
- Favoritspiller: Jan Pedersen
Vores forsvar reagerer marginalt hurtigere end en Morris Mascot.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Engang var det så moderne med angrebstrænere. Kunne man måske få en forsvarstræner? Kasper Jørgensen med helt umuligt boldtab dog.
AaB i hjertet
3 mand der går ind og dækker på målstregen i stedet for Lyngby spillerne, er sku på kanten til det latterlige.
Alle forsvarsspillerne løber efter bolden, ind på stregen, og så er der kun Lyngby-spillere i feltet til returen.
Vanvittigt naivt.
Vanvittigt naivt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jonathan Amon gør, hvad der passer ham. Præcist som i Aalborg.
-
- 2. div
- Favoritspiller: Jan Pedersen
Hvornår i denne sæson vælger vi at sætte den rigtige Widell på banen, og ikke den falske ringe tvilling??
Kasper Jørgensen MÅ!!!! simpelthen ikke tabe bolden dér på den måde. Det er ikke superliga-niveau. Vi ser livlige ud oppe omkring deres målfelt, men hold kæft vi er dårligt organiserede i forsvar, og nu har Pudel lige skullet lave en hockey-redning nede foran eget mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Der er godt nok dømt bus ben, så tag dog afsted dagen før.
Og hvorfor spiller Jasson ikke centralt? Med widell længere oppe?
Nå, kom frem og få scoret
Og hvorfor spiller Jasson ikke centralt? Med widell længere oppe?
Nå, kom frem og få scoret
- Pungrotten
- Landshold
Katastrofalt forsvarsspil ved målet. I alle sekvenser. Intet returløb i højresiden og så står der 4 (!!!) lyngby spillere som står klar til at sparke den ind.
Første gang de er over midten og så scorer de.
Vores forsvarsspil er jo håbløst. I bedste fald.
Første gang de er over midten og så scorer de.
Vores forsvarsspil er jo håbløst. I bedste fald.