Søgningen gav 26 resultater
- 25. okt 2025, 14:35
- Forum: AaB
- Emne: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
- Svar: 202
- Visninger: 62147
- 25. okt 2025, 14:30
- Forum: AaB
- Emne: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
- Svar: 202
- Visninger: 62147
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Hvordan stiller vi op , kan ikke se kampen , men der er mange forskellige opstillinger på nettet ?
Skulle nogle have et link , må der gerne sendes en pb
Skulle nogle have et link , må der gerne sendes en pb
- 14. jun 2025, 17:03
- Forum: AaB transfers
- Emne: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- Svar: 4820
- Visninger: 1067915
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Har hørt et rygte om en transferfri 1.div spiller vi skulle være tæt på??
Min kilde vil ikke sige mere end at han så ham , som tæt på start ellever ??
Andre der ved noget ?
Min kilde vil ikke sige mere end at han så ham , som tæt på start ellever ??
Andre der ved noget ?
- 12. jun 2024, 22:58
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
- Svar: 3698
- Visninger: 664868
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Det var Viborgs direktør har lige googlet navnet det var Morten Jensen og sportschef Mads agesen og fra sports boutique var det Braun Steen Nielsen og Henrik risom
- 12. jun 2024, 22:28
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
- Svar: 3698
- Visninger: 664868
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Har lige set Mads Agesen og Jacob Nielsen fra VFF til middag med Brian Steen Nielsen og hans direktør fra boutique transfers på en restaurant i Vejle - gad vide hvem Viborg er ved at købe - de har mange unge danske spillere i deres stald
- 7. feb 2021, 22:52
- Forum: AaB
- Emne: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
- Svar: 493
- Visninger: 52408
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
Det undrede bare mig at ikke sætte kusk ind , er sikker på han ville have gjort en forskel, i ved altså at holde i bolde sætte kontra op, hjælpe backen med og forsvare..... ironi kan forekomme.. magen til svagt indhop
- 4. aug 2019, 19:01
- Forum: AaB
- Emne: Kamptråd: FC Muuh - AaB, 04.08.2019
- Svar: 337
- Visninger: 81188
Re: Kamptråd: FC Muuh - AaB, 04.08.2019
hvem kommer ind for van weert?
- 24. mar 2018, 09:50
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)
- Svar: 3880
- Visninger: 1131532
Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)
Ved ikke om det er det rigtige sted at skrive set men , har hørt at Gaarde er i spil til direktør jobbet og der arbejdes på en ny sportschef.. ??
Andre der har hørt det ?
Andre der har hørt det ?
- 26. okt 2017, 18:09
- Forum: Diverse
- Emne: Hjælp til Fifa 18 PS4?
- Svar: 4
- Visninger: 6001
Re: Hjælp til Fifa 18 PS4?
ellers er der trænings øvelser, der lærer ind op.. både i afleveringer, skud,indlæg osv. de er super gode især når man skal "oplæres"
det kan klart anbefales at tage dem.
det kan klart anbefales at tage dem.
- 1. maj 2017, 09:36
- Forum: AaB
- Emne: Casper Sloth
- Svar: 54
- Visninger: 18799
Re: Casper Sloth
Så er han ingen gang udtaget til reserveholdskampen mod Lyngby...
- 12. okt 2016, 15:20
- Forum: Diverse
- Emne: Det pisser mig af tråden
- Svar: 6848
- Visninger: 1893420
Re: Det pisser mig af tråden
ARHHHHHH!!!
Er Jeg den Eneste Der Hader at Bassagog ikke er med i FUT i fifa17??
Er Jeg den Eneste Der Hader at Bassagog ikke er med i FUT i fifa17??
- 10. jan 2016, 13:18
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)
- Svar: 1393
- Visninger: 389350
Re: Transferønsker vol. 20 (Vintervinduet 2015/2016)
Her lige nogle ønsker, syntes hvis man beholder KEP indtil sommer, holde øje med hvad hold der IKKE rykker op, det kunne være vejle eller horsens etc. hvor der render en bips i vejle, en Sannech i AC, hvis kan skulle gå efter etableret kræfter er der Pierre Kanstrup i sønnejyske som det mest oplagte...
- 5. jun 2015, 09:28
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
- Svar: 2381
- Visninger: 593573
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Har hørt at vi er med i opløbet om en af 1. Division allerstørste talenter.. Og ja han er en profil, men vi er oppe mod gode klubber og så skal han flytte et stykke..
- 26. maj 2015, 21:55
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
- Svar: 2381
- Visninger: 593573
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Ved ikke om det passer, men .. Hørt det af en der kender ,der ke
nder en
nder en
- 26. maj 2015, 21:49
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
- Svar: 2381
- Visninger: 593573
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Har hørt et rygte der hedder helenius i den hvide klamme AGF trøje

- 11. jul 2013, 20:51
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
- Svar: 1846
- Visninger: 516403
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Så kommer ak47 i bytte med Toft .. Kilde Dennis søndergaards twitter
- 28. jan 2013, 17:36
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)
- Svar: 358
- Visninger: 168684
Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)
Tror det er conor obrian tidligere Sønderjyske som vi er på jagt efter.
- 11. dec 2012, 18:04
- Forum: Fodbold generelt
- Emne: Hvorfor hade FCM 2
- Svar: 5858
- Visninger: 1598504
Re: Hvorfor hade FCM 2
Er der nogle der ved om det er FCM der involveret i match fixing skandalen som kommer har hørt det at tre kilder som siger det er dem, hvor 7 spillere og en træner skulle være involveret. Skal lige sige at jeg ved ikke om det er dem, og vil gerne høre om jeg bliver drillet af drille nisserne her op ...
- 3. dec 2012, 21:56
- Forum: Oldies but Goodies
- Emne: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)
- Svar: 358
- Visninger: 168684
Re: Transferønsker vol. 14 (vintervinduet 2013)
Eksil, hvem snakker du om ?
- 30. aug 2012, 20:20
- Forum: AaB
- Emne: Økonomitråden
- Svar: 8480
- Visninger: 1808292
Re: Økonomiske problemer
så kom det!