Søgningen gav 108 resultater

af Fastland
11. feb 2025, 19:29
Forum: AaB
Emne: U19, U17 og U15 tråden
Svar: 3330
Visninger: 972797

Re: U19, U17 og U15 tråden

Fedt at det ser ud til at vi får flere landsholdsspillere på ungdomsholdene. Nu med 4 spillere på U17 :danmarkfan: Samtidig synes jeg også, at vi begynder at få gode resultater på tværs af holdene, og kan se vi også har vundet mange af træningskampene på flere årgange.
af Fastland
10. dec 2024, 10:50
Forum: AaB
Emne: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Svar: 8130
Visninger: 2048749

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Så genvandt de tidligere AaB spillere DM i oldboys fodbold med en 4-1 sejr over KB. Kan se Ahlmann også er kørt ind på holdet i denne sæson, som også indeholder Würtz, Augo, Patrick Kristensen, Risgaard osv.
Et på papiret slagkraftigt oldboys hold :aabfan:
af Fastland
22. okt 2023, 17:31
Forum: AaB
Emne: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15
Svar: 166
Visninger: 27584

Re: Kamptråd AaB-B 93 søndag 22/10 kl. 15

Er der nogle herinde, som kan nævne et hold som har succes med 5-2-3 eller hvad vi kalder vores formation ? Synes den er så håbløs og vi har så svært ved at dominere og skabe kampene. Man kan sammenligne det lidt med Danmarks kampe.
af Fastland
26. sep 2023, 18:44
Forum: AaB
Emne: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023
Svar: 240
Visninger: 32091

Re: AaB-FC Fredericia (Pokalen) 26-09-2023

Hiljemark er simpelthen den mest uambitiøse træner. Kæft jeg er skuffet over de opstillinger han ligger for dagen, kamp efter kamp :@
af Fastland
22. sep 2023, 20:39
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19
Svar: 250
Visninger: 37007

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Forstår heller ikke, at vi er gået væk fra 4-3-3, når vi har spillerne til den formation. Jeg hader den nuværende formation, det er så uambitiøs at spille med 5 forsvar når vi er bedre end alle vores modstandere. Og er slet ikke i tvivl om at vi kommer til at kæmpe om nedrykning fra superligaen med ...
af Fastland
22. sep 2023, 19:34
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19
Svar: 250
Visninger: 37007

Re: Kamptråd: AaB-HB Køge fredag 22/9 kl. 19

Jeg forstår simpelthen ikke at Hilje bliver ved med at spille den formation. Har vi spillet en god kamp med den ? Den er så intet sigende og vi skaber slet ingenting! :@
af Fastland
6. sep 2023, 18:55
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)
Svar: 206
Visninger: 35565

Re: Kamptråd: VRI - AaB, 06.09.2023 (Pokalen)

Eksil skrev:
6. sep 2023, 18:52
Det er godt nok lidt fjollet at køre et helt prof hold på banen imod Danmarksserien. Vil håbe man roterer 3-4 ud i pausen.
Jeg synes det er helt fint. Der er landsholdspause og vi har brug for alt den kamptræning, som vi kan få. Så må der skiftes senere :aabfan:
af Fastland
3. sep 2023, 16:43
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB - Kolding IF, 03.09.2023
Svar: 277
Visninger: 36961

Re: Kamptråd: AaB - Kolding IF, 03.09.2023

Men hvorfor er det, at vi ikke tager i bolden og dominere ? Vi et endda en mand i overtal.
af Fastland
27. aug 2023, 16:39
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB - Hillerød Fodbold, 27.08.2023
Svar: 241
Visninger: 31551

Re: Kamptråd: AaB - Hillerød Fodbold, 27.08.2023

Selvom det et snot dumt af Pedro, så er det jo Ahlmanns kæmpe fejl, som starter deres kontra.
Vi har simpelhen hverken teknik eller hovedet med.
af Fastland
3. jun 2023, 13:06
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023
Svar: 376
Visninger: 45720

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Kan godt være Helenius ikke har spillet helt vildt godt, men synes mere at en kamp mod Silkeborg, ligger bedre til ham end Lyngby.

Vi må se hvad det ender med :oops:
af Fastland
3. jun 2023, 13:02
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023
Svar: 376
Visninger: 45720

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Av, vi er amputeret i forsvaret - det kan blive dyrt :@
af Fastland
10. apr 2023, 13:10
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023
Svar: 375
Visninger: 121202

Re: Kamptråd: AaB - OB, 10.04.2023

Men hvorfor smider han Højholt på bænken ? Vel vores bedste spiller her i foråret.
af Fastland
30. okt 2022, 18:16
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022
Svar: 322
Visninger: 30711

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 30.10.2022

Og fyre Lars Friis er stadig den største panik handling bestyrelsen har lavet!
af Fastland
21. sep 2022, 14:43
Forum: AaB transfers
Emne: Lars Friis
Svar: 758
Visninger: 170505

Re: Lars Friis

Jeg er fuldstændig enig i overstående og kan ikke siges/skrives mere klart. Endelig havde vi fået en træner med et koncept og en forventning til, hvordan vi skulle spille og så fyre man ham fandme, selvom man har givet ham svære vilkår at performe under. Rom blev altså ikke bygget på en dag! Vi er v...
af Fastland
15. sep 2022, 09:15
Forum: AaB transfers
Emne: Lars Friis
Svar: 758
Visninger: 170505

Re: Lars Friis

Fuldstændig sindssyg fyring!
Hvad fanden forgår der ? Mener helt oprigtigt, at han var manden som kunne vende det her for os. Kan godt være sejrene lod vente på sig, men jeg har set en klar fremgang.
Kæft jeg er nedtrykt over det her!
af Fastland
28. aug 2022, 14:08
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: Randers FC - AaB, 28.08.2022
Svar: 324
Visninger: 26661

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB, 28.08.2022

Skidt skidt skidt.
Men hvorfor skal de spille den ud sådan ? Ross skal jo bare skyde den frem.
af Fastland
31. jul 2022, 19:59
Forum: AaB
Emne: Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde
Svar: 406
Visninger: 43826

Re: Kamptråd AaB - Horsens 31.7.22 Superliga 3. spillerunde

Krede skrev:
31. jul 2022, 17:02
Rasmus Wurst igen højdepunktet på stadion
Kan du uddybe denne ? :D :cheers:
af Fastland
29. maj 2022, 19:13
Forum: AaB
Emne: AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Svar: 393
Visninger: 37187

Re: AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??

Synes satme ikke der er offside på den. De kan da umuligt vurdere noget på den vinkel!
af Fastland
29. maj 2022, 17:39
Forum: AaB
Emne: AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Svar: 393
Visninger: 37187

Re: AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??

Kom så drenge!
Vi ser godt nok sårbare ud og svært at gøre noget, med så mange profiler ude!
Men så skal vi heller ikke gøre Viborg bedre end de er. Vi er på hjemmebane og skal ud og jagte sejren :aabfan:
af Fastland
24. apr 2022, 15:19
Forum: AaB
Emne: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF 24/04/22 klokken 14:00
Svar: 163
Visninger: 21382

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF 24/04/22 klokken 14:00

Det er nu her at det ville være rigtig dejligt, hvis man havde Lucas at skifte ind. Lad os være ærlige - det ligner ikke det rigtige valg at stille med ham på midtbanen i dag, dels fordi vi mangler Højholts arbejdsradius og dels fordi han ikke selv er kommet til sin ret. Helt enig. Og synes også Th...