Grove løjerKøllen I Møllen skrev:Det er vel forebyggende. Vi ved jo alle at han bliver skadet næste gang han spiller så det bedste er nok at lade ham blive ude...JacobKoustrup skrev:Er der nogen der ved hvorfor Kasper Bøgelund ikke er med i truppen til FCM-kampen? Er han skadet, eller er han muligvis på vej væk?
Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august
Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Var Bøgelund ikke sidst fravalgt på grund af familieforøgelsen. Pakken er muligvis ikke leveret endnu ?
Ellers ligner det den samme start11, som senest.
Ellers ligner det den samme start11, som senest.
- FlæskeFrank
http://www.sporten.dk/superligaen/boege ... rrierestop" onclick="window.open(this.href);return false;
Her en lille beskrivelse fra Kent på hvorfor Bøge ikke er med i truppen.
Her en lille beskrivelse fra Kent på hvorfor Bøge ikke er med i truppen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
http://www.bold.dk/nyt/FCM-mangler-otte ... re-mod-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Når det nu er sagt er der da kun 3 af spillerne man kender.
Izunna, Rilwan Hassan samt Tim Janssen kommer de da helt sikkert til at mangle. Duncan kommer forhåbentlig heller ikke i nærheden af en scoring i aften.
Men hvis spillet kommer til at kører, så får FCM så mange prygel i aften, at Disko Glen overhovedet ikke aner hvilken cd han skal sætte på i bussen hjem.
Når det nu er sagt er der da kun 3 af spillerne man kender.
Izunna, Rilwan Hassan samt Tim Janssen kommer de da helt sikkert til at mangle. Duncan kommer forhåbentlig heller ikke i nærheden af en scoring i aften.
Men hvis spillet kommer til at kører, så får FCM så mange prygel i aften, at Disko Glen overhovedet ikke aner hvilken cd han skal sætte på i bussen hjem.
Jeg læste at BT anbefalede at bette på FCM da de mødte AaB som havde fået flere point end hvad spillet har vist......
Forstår ikke helt journalisten, jeg mener bestemt vi har fortjent hvert et point vi har fået denne sæson, også de 3 vi får senere idag!
Forstår ikke helt journalisten, jeg mener bestemt vi har fortjent hvert et point vi har fået denne sæson, også de 3 vi får senere idag!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland" onclick="window.open(this.href);return false;
Gad satme godt det var AaB der havde B.S at kunne trække på. Ikke at vi har behov for det pt. Men hvis vi kommer ind i en dårlig stime er han satme en god mand at have i baghånden til at styrke gutternes mentalitet.
B.S for president!
Gad satme godt det var AaB der havde B.S at kunne trække på. Ikke at vi har behov for det pt. Men hvis vi kommer ind i en dårlig stime er han satme en god mand at have i baghånden til at styrke gutternes mentalitet.
B.S for president!
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Fordi han engang har råbt af kawe Bubber og en flok fede kællinger?Brent skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
B.S for president!
Få personer i verden irriterer mig mere end Bjarne Slot Christiansen. Passende nok kigger jeg på jer Kristian Bak, Glen og Steinlein.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Det er vel udtryk for lige så stor indsigt som ham klaphatten fra DR som mente at Helenius havde floppet i landskampen.okay skrev:Jeg læste at BT anbefalede at bette på FCM da de mødte AaB som havde fået flere point end hvad spillet har vist......
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Man må gi' dig at du ved hvad der skal til for at få folks pis i kog her på siden...Brent skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
B.S for president!
...ikke at de ikke gør det nemt for dig at blive ved med at gå i nettet.
Kan jeg ikke lokke dig til at smide dette link og billede i din signatur - bare som en slags service og måske et socialt eksperiment for at se om folk bliver ved med at hoppe på den?
http://piil.org/archives/494-dont-feed-the-trolls.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Ser frem til en meget spændende kamp i aften. Det bliver uhyre interessant at se om holdet kan fortsætte de positive takter fra sidste spillerunde. I sæsonens 2 hidtidige hjemmekampe mod Brøndby og FC Nordsjælland har spillet til tider været meget forkrampet, men det revancheres forhåbentlig i aften.
Der har været en del debat om det forsvarlige i afviklingen af aftenens kamp så tæt på landsholdskampene i onsdags. Der har bestemt været minimal tid til restitution, hvilket øger risikoen for skader. Umiddelbart vurderet er vi i den henseende bedre stillet end FCM. Helenius spillede 2. halvleg mod Slovakiet mens Lasse fik ca. 15 minutter på banen. K. Kusk var med U21 landsholdet på Førøerne, men jeg må indrømme at jeg ikke ved om han fik spilletid i opgøret (nu var Helenius godt nok rykket op på A-landsholdet, men ganske tankevækkende at vi er så svagt repræsenteret på
U21 landsholdet. Vi har kun Helenius der er fast starter, mens Ahlmann, Kusk og Nicolai er bænkevarmere. Profilerne minus Helenius er fra andre danske klubber).
Jesper Juelsgaard, Erik Svitjenko og Mads Albæk spillede alle tre fuld tid for henholdsvis A-landsholdet og U21 landsholdet i onsdags. Helenius, Lasse og Kusk bør være klar til aftenens opgør da de ikke fik fuld spilletid i onsdags, mens det er mere usikkert om FCM sparer nogle af deres ovennævnte spillere (disco Glen har antydet at de muligvis sparer de pågældende spillere).
Håber at der kommer mange på stadion i aften. Det er kanon fodboldvejr og sommerferien er slut. Fremmødet til de hidtidige 2 hjemmekampe i sæsonen har været meget skuffende, men det er desværre en negativ tendens der har kendetegnet superligaen de sidste par år med stærkt dalende tilskuertal.
Der har været en del debat om det forsvarlige i afviklingen af aftenens kamp så tæt på landsholdskampene i onsdags. Der har bestemt været minimal tid til restitution, hvilket øger risikoen for skader. Umiddelbart vurderet er vi i den henseende bedre stillet end FCM. Helenius spillede 2. halvleg mod Slovakiet mens Lasse fik ca. 15 minutter på banen. K. Kusk var med U21 landsholdet på Førøerne, men jeg må indrømme at jeg ikke ved om han fik spilletid i opgøret (nu var Helenius godt nok rykket op på A-landsholdet, men ganske tankevækkende at vi er så svagt repræsenteret på
U21 landsholdet. Vi har kun Helenius der er fast starter, mens Ahlmann, Kusk og Nicolai er bænkevarmere. Profilerne minus Helenius er fra andre danske klubber).
Jesper Juelsgaard, Erik Svitjenko og Mads Albæk spillede alle tre fuld tid for henholdsvis A-landsholdet og U21 landsholdet i onsdags. Helenius, Lasse og Kusk bør være klar til aftenens opgør da de ikke fik fuld spilletid i onsdags, mens det er mere usikkert om FCM sparer nogle af deres ovennævnte spillere (disco Glen har antydet at de muligvis sparer de pågældende spillere).
Håber at der kommer mange på stadion i aften. Det er kanon fodboldvejr og sommerferien er slut. Fremmødet til de hidtidige 2 hjemmekampe i sæsonen har været meget skuffende, men det er desværre en negativ tendens der har kendetegnet superligaen de sidste par år med stærkt dalende tilskuertal.
Ligesom andre glæder jeg mig meget til dagens kamp. Vi har en god chance for tre point (deres skader taget i betragtning). Det bliver spændende at se om de unge kan hage sig fast i toppen - og ligaen knækker sgu snart.
God kamp til Jer alle.
PS. Hvordan h.... i s... sætter man et billede ind?
God kamp til Jer alle.
PS. Hvordan h.... i s... sætter man et billede ind?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
3-0 sejr og 7500 på stadion. Lucas, Helenius og Kusk gør de midtjyske ulve rundtosset

-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Omstændighederne burde tale for mange tilskuere i aften, men jeg tvivler alligevel på at der kommer 7500 tilskuere i aften.Elscorpio skrev:3-0 sejr og 7500 på stadion. Lucas, Helenius og Kusk gør de midtjyske ulve rundtosset![]()
Superligaen er generelt plaget af massiv tilskuertilbagegang, med gabende tomme tribuner/stadions som resultat. Det er ikke kun et issue i Danmark, men et problem som bl.a. også kan observeres i det øvrige Skandinavien.
Tror på en 2-1 sejr men det bliver utvivlsomt en meget svær kamp. På papiret har midtjyderne en noget bedre trup end vores, men vi sejrer forhåbentlig alligevel i aften. For at hente en sejr kræver det at hele holdet rammer et meget højt niveau, men hvis det sker er en sejr bestemt inden for rækkevidde
Indsæt den fulde sti/URL til billedet, marker det med musen og tryk så på "IMG" knappen. Der er flere måder at gøre det på, men det vigtige er at den fulde sti/URL bliver omgivet med . Som f.eks. din signatur som jeg har linket her nede for:Dr.Jones skrev:....PS. Hvordan h.... i s... sætter man et billede ind?
Kode: Vælg alt
[IMG]http://debatside.dk/download/file.php?avatar=348.jpg[/img]
Det forudsætter vel at billedet allerede er "online", og ikke et på min laptop.... ? Sorry, for at ødelægge tråden. Håber I bærer over med mig. Og tak for hjælpen.
Jeg skal da love for, at optimismen på debatsiden er kommet i fuldt flor efter sejren i Horsens. Bønderne har fået en spillemæssig god start og har en fornuftig trup. Umiddelbart vil jeg vurdere kampen til en uafgjort eller en meget snæver sejr til et af holdene. Nedtur ikke at kunne komme på stadion.
Enig, lad os nu ikke miste jordforbindelsen fordi vi får én storsejr. Det bliver med højest sandsynlighed en meget tæt kamp som bliver afgjort på marginaler. Lad os håbe at vi har dem!limey skrev:Jeg skal da love for, at optimismen på debatsiden er kommet i fuldt flor efter sejren i Horsens. Bønderne har fået en spillemæssig god start og har en fornuftig trup. Umiddelbart vil jeg vurdere kampen til en uafgjort eller en meget snæver sejr til et af holdene. Nedtur ikke at kunne komme på stadion.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
A_Strandfelt
- Allstar

Kusk starter på bænken. Wichmann inde i stedet. Mærkeligt!
Haha, prima start på kampen!
Disco Glen melder ud, at de ikke har så mange brikker at flytte med! ^^
Disco Glen melder ud, at de ikke har så mange brikker at flytte med! ^^
Spares vel ovenpå U21, men havde da også forventet at han startede. Omvendt en fornuftig joker at have på bænken.A_Strandfelt skrev:Kusk starter på bænken. Wichmann inde i stedet. Mærkeligt!
Kom så drenge, vigtigt at vi får sat os på midten idag, og får styr på Hernings gode offensiv. Forsvaret skal gerne spille en brandkamp igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14