Der er overhovedet ikke den samme speed i holdet som i fredags-kampen. De har set døde ud fra første fløjt. Det ligner forkert trænings-dosering, hvis formålet rent faktisk var at stille med et hold der skulle have overskud til noget i denne kamp.Hanga skrev:2. halvleg netop sat igang, straks 3-1... Skidt forsvarsspil.
Træningsturnering i Portugal
Re: Træningsturnering i Portugal
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Har meldingerne fra træningslejren ikke været, at det først og fremmest er hård fysisk træning og i anden række kommer det taktiske? Jeg synes også, at der var udtalelser om træthed før Elfsborg-kampen.Funky skrev:Der er overhovedet ikke den samme speed i holdet som i fredags-kampen. De har set døde ud fra første fløjt. Det ligner forkert trænings-dosering, hvis formålet rent faktisk var at stille med et hold der skulle have overskud til noget i denne kamp.Hanga skrev:2. halvleg netop sat igang, straks 3-1... Skidt forsvarsspil.
wichmann er lige kommet ind. men hvem fanden er ham den anden unge lyshårede spiller der kom ind??
edit: kasper pedersen er det åbenbart.
edit: kasper pedersen er det åbenbart.
curth til 2-3
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Sv: Træningsturnering i Portugal
Sådan! Fedt!
Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2
Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2
wichamnn til 3-3
Helsingborg brændte vist al krudtet af den første time. Vi har i hvert fald det fysiske overtag pt.
Curth til 2-3 efter flot detalje af Thomsen og en lidt heldig bold fra Søren F., der ender med at Curth sparker den fladt ind fra midt i feltet i modsatte hjørne.
3-3 Wichmann, der skød på overliggeren for lidt siden efter aflevering fra Due, fik endnu en gang en bold fra Due på kanten af feltet og sender den fladt ind i nærmeste hjørne, uden chance for keeperen.
I forhold til hvor ringe en kamp vi har spillet, så er det et fint resultat. Synes Søren F. ser rigtig spændende ud og Ahlmann har også fundet niveau igen. KEP og LN har ikke været for heldige i dag, ligesom at Kayke godt kan afskrives for min skyld.
/Søgaard
3-3 Wichmann, der skød på overliggeren for lidt siden efter aflevering fra Due, fik endnu en gang en bold fra Due på kanten af feltet og sender den fladt ind i nærmeste hjørne, uden chance for keeperen.
I forhold til hvor ringe en kamp vi har spillet, så er det et fint resultat. Synes Søren F. ser rigtig spændende ud og Ahlmann har også fundet niveau igen. KEP og LN har ikke været for heldige i dag, ligesom at Kayke godt kan afskrives for min skyld.
/Søgaard
Kasper Pedersen spillede også i træningskampen i Hjørring og gjorde det udmærket 
Due med forstrækning nu.. suk
Fint at få 3-3 på en ellers noget tynd indsats. Vi fik sat os langt bedre på spillet da vi får Wich og Due ind, som kom med noget mere dynamik og fart i spillet. Jeg synes især Due så rigtig rigtig god ud i den tid han nåede at få på banen, før han desværre måtte lade sig udskifte. Vores midterforsvar så svagt ud, og så var jeg ikke imponeret over Nicolai Thomsen og Kayke. Førstnævnte havde dog en god fod med i 2-3 scoringen. Søren F derimod har i de to kampe her lignet en rigtig fin signing.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Holdet var tydeligvis udmattet og jeg er meget tilfreds med resultatet, eftersom der i 65 % af kampen var meget lidt der fungerede.
Af de startede 11 var Søren F. helt sikkert den bedste. Kampen igennem ofrede han sig, selvom kræfterne var svære at finde, han scorede et glimrende mål og han var rigtig godt med i spillet. Udover det synes jeg at Ahlmann klarede sig rigtig godt på backen.
Der var desuden en masse indhoppere der overraskede mig positivt!
Både Due, Wichmann og Kasper Pedersen gjorde det rigtig godt, men den helt store oplevelse var, efter min mening, Hallur Hansson!
Han havde et godt blik for spillet, fightede og var for mig derfor den største positive overraskelse blandt indskifterne.
Jeg har måske bare lyst til at se ham spille godt, så dem der griner og kalder ham endnu en færøsk træningskegle, må trække deres ord tilbage.
Gider ikke mere Kayke, nej tak, no thank you sir.
Af de startede 11 var Søren F. helt sikkert den bedste. Kampen igennem ofrede han sig, selvom kræfterne var svære at finde, han scorede et glimrende mål og han var rigtig godt med i spillet. Udover det synes jeg at Ahlmann klarede sig rigtig godt på backen.
Der var desuden en masse indhoppere der overraskede mig positivt!
Både Due, Wichmann og Kasper Pedersen gjorde det rigtig godt, men den helt store oplevelse var, efter min mening, Hallur Hansson!
Han havde et godt blik for spillet, fightede og var for mig derfor den største positive overraskelse blandt indskifterne.
Jeg har måske bare lyst til at se ham spille godt, så dem der griner og kalder ham endnu en færøsk træningskegle, må trække deres ord tilbage.
Gider ikke mere Kayke, nej tak, no thank you sir.
Nogen der ved hvor man kan se højdepunkter?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Hvornår og hvorhenne spilles den sidste testkamp?
-
Eisenhower
- 2. div

- Geografisk sted: Albuquerque
Jeg synes Kayke har set spændene ud på kanten, både mod Viborg og mod Helsingborg. Desværre sidder afleveringerne ikke helt i skabet endnu, men det kan sagtens stadigvæk nå at komme. Kan blive giftigt med både ham og Kusk, som kan trække ind i banen og afslutte.
Tager man til portugal for at køre hård fysisk træning? Og skubber det taktiske i baggrunden? Det lyder da vildt forkert i mine øre. Tror du har forstået det forkert. Ville gi mere mening hvis det var omvendt.jernskjorten skrev:Har meldingerne fra træningslejren ikke været, at det først og fremmest er hård fysisk træning og i anden række kommer det taktiske? Jeg synes også, at der var udtalelser om træthed før Elfsborg-kampen.Funky skrev:Der er overhovedet ikke den samme speed i holdet som i fredags-kampen. De har set døde ud fra første fløjt. Det ligner forkert trænings-dosering, hvis formålet rent faktisk var at stille med et hold der skulle have overskud til noget i denne kamp.Hanga skrev:2. halvleg netop sat igang, straks 3-1... Skidt forsvarsspil.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Målene har lige været i Sporten på DR1 - mon ikke de kan findes på nettet senere. Klassemål af Søren F. !
AaB's tre mål blev lige vist på DR's sportsnyheder kl 22.20. Det tog ca 15 sekunder. :-)Popnizzen skrev:Nogen der ved hvor man kan se højdepunkter?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Kayke var efter min mening milevidt fra superliganiveau i kampen mod Helsingborg. Jeg synes han var tåkrummende ringe, selv om han dog spillede sig lidt op i løbet af kampen.Eisenhower skrev:Jeg synes Kayke har set spændene ud på kanten, både mod Viborg og mod Helsingborg. Desværre sidder afleveringerne ikke helt i skabet endnu, men det kan sagtens stadigvæk nå at komme. Kan blive giftigt med både ham og Kusk, som kan trække ind i banen og afslutte.
Frede 2 ser derimod rigtig spændende ud, og ligner en kommende profil for os. Vores offensiv med Kusk, Frederiksen, Helenius og Due/Wichmann/Thomsen tror jeg meget på i foråret... det skal nok blive godt.
http://www.dr.dk/tv/se/sporten/sporten-142" onclick="window.open(this.href);return false;limey skrev:AaB's tre mål blev lige vist på DR's sportsnyheder kl 22.20. Det tog ca 15 sekunder. :-)Popnizzen skrev:Nogen der ved hvor man kan se højdepunkter?