Træningsturnering i Portugal

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Re: Træningsturnering i Portugal

Indlæg af Funky » 18. feb 2013, 15:25

Hanga skrev:2. halvleg netop sat igang, straks 3-1... Skidt forsvarsspil.
Der er overhovedet ikke den samme speed i holdet som i fredags-kampen. De har set døde ud fra første fløjt. Det ligner forkert trænings-dosering, hvis formålet rent faktisk var at stille med et hold der skulle have overskud til noget i denne kamp.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 18. feb 2013, 15:28

Funky skrev:
Der er overhovedet ikke den samme speed i holdet som i fredags-kampen. De har set døde ud fra første fløjt. Det ligner forkert trænings-dosering, hvis formålet rent faktisk var at stille med et hold der skulle have overskud til noget i denne kamp.
Har meldingerne fra træningslejren ikke været, at det først og fremmest er hård fysisk træning og i anden række kommer det taktiske? Jeg synes også, at der var udtalelser om træthed før Elfsborg-kampen.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 18. feb 2013, 15:29

wichmann er lige kommet ind. men hvem fanden er ham den anden unge lyshårede spiller der kom ind??

edit: kasper pedersen er det åbenbart.

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 18. feb 2013, 15:34

curth til 2-3

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Re: Sv: Træningsturnering i Portugal

Indlæg af A_Strandfelt » 18. feb 2013, 15:39

Sådan! Fedt!

Sendt fra min HTC Desire HD A9191 med Tapatalk2

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 18. feb 2013, 15:40

wichamnn til 3-3

Zaptech
2. div
2. div
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Zaptech » 18. feb 2013, 15:41

Helsingborg brændte vist al krudtet af den første time. Vi har i hvert fald det fysiske overtag pt.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 18. feb 2013, 15:43

Curth til 2-3 efter flot detalje af Thomsen og en lidt heldig bold fra Søren F., der ender med at Curth sparker den fladt ind fra midt i feltet i modsatte hjørne.

3-3 Wichmann, der skød på overliggeren for lidt siden efter aflevering fra Due, fik endnu en gang en bold fra Due på kanten af feltet og sender den fladt ind i nærmeste hjørne, uden chance for keeperen.

I forhold til hvor ringe en kamp vi har spillet, så er det et fint resultat. Synes Søren F. ser rigtig spændende ud og Ahlmann har også fundet niveau igen. KEP og LN har ikke været for heldige i dag, ligesom at Kayke godt kan afskrives for min skyld.

/Søgaard

Brugeravatar
Peterch
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: Frederikshavn
Kontakt:

Indlæg af Peterch » 18. feb 2013, 15:44

Kasper Pedersen spillede også i træningskampen i Hjørring og gjorde det udmærket :)

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 18. feb 2013, 15:47

Due med forstrækning nu.. suk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 18. feb 2013, 16:22

Fint at få 3-3 på en ellers noget tynd indsats. Vi fik sat os langt bedre på spillet da vi får Wich og Due ind, som kom med noget mere dynamik og fart i spillet. Jeg synes især Due så rigtig rigtig god ud i den tid han nåede at få på banen, før han desværre måtte lade sig udskifte. Vores midterforsvar så svagt ud, og så var jeg ikke imponeret over Nicolai Thomsen og Kayke. Førstnævnte havde dog en god fod med i 2-3 scoringen. Søren F derimod har i de to kampe her lignet en rigtig fin signing.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 18. feb 2013, 16:35

Holdet var tydeligvis udmattet og jeg er meget tilfreds med resultatet, eftersom der i 65 % af kampen var meget lidt der fungerede.
Af de startede 11 var Søren F. helt sikkert den bedste. Kampen igennem ofrede han sig, selvom kræfterne var svære at finde, han scorede et glimrende mål og han var rigtig godt med i spillet. Udover det synes jeg at Ahlmann klarede sig rigtig godt på backen.

Der var desuden en masse indhoppere der overraskede mig positivt!
Både Due, Wichmann og Kasper Pedersen gjorde det rigtig godt, men den helt store oplevelse var, efter min mening, Hallur Hansson!
Han havde et godt blik for spillet, fightede og var for mig derfor den største positive overraskelse blandt indskifterne.
Jeg har måske bare lyst til at se ham spille godt, så dem der griner og kalder ham endnu en færøsk træningskegle, må trække deres ord tilbage.

Gider ikke mere Kayke, nej tak, no thank you sir.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Popnizzen » 18. feb 2013, 18:40

Nogen der ved hvor man kan se højdepunkter?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 18. feb 2013, 20:07

Hvornår og hvorhenne spilles den sidste testkamp?

Eisenhower
2. div
2. div
Geografisk sted: Albuquerque

Indlæg af Eisenhower » 18. feb 2013, 20:12

Jeg synes Kayke har set spændene ud på kanten, både mod Viborg og mod Helsingborg. Desværre sidder afleveringerne ikke helt i skabet endnu, men det kan sagtens stadigvæk nå at komme. Kan blive giftigt med både ham og Kusk, som kan trække ind i banen og afslutte.

Since
1. div
1. div

Indlæg af Since » 18. feb 2013, 20:23

jernskjorten skrev:
Funky skrev:
Har meldingerne fra træningslejren ikke været, at det først og fremmest er hård fysisk træning og i anden række kommer det taktiske? Jeg synes også, at der var udtalelser om træthed før Elfsborg-kampen.
Tager man til portugal for at køre hård fysisk træning? Og skubber det taktiske i baggrunden? Det lyder da vildt forkert i mine øre. Tror du har forstået det forkert. Ville gi mere mening hvis det var omvendt.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 18. feb 2013, 22:29

Målene har lige været i Sporten på DR1 - mon ikke de kan findes på nettet senere. Klassemål af Søren F. !

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 18. feb 2013, 22:30

Popnizzen skrev:Nogen der ved hvor man kan se højdepunkter?
AaB's tre mål blev lige vist på DR's sportsnyheder kl 22.20. Det tog ca 15 sekunder. :-)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. feb 2013, 23:00

Eisenhower skrev:Jeg synes Kayke har set spændene ud på kanten, både mod Viborg og mod Helsingborg. Desværre sidder afleveringerne ikke helt i skabet endnu, men det kan sagtens stadigvæk nå at komme. Kan blive giftigt med både ham og Kusk, som kan trække ind i banen og afslutte.
Kayke var efter min mening milevidt fra superliganiveau i kampen mod Helsingborg. Jeg synes han var tåkrummende ringe, selv om han dog spillede sig lidt op i løbet af kampen.

Frede 2 ser derimod rigtig spændende ud, og ligner en kommende profil for os. Vores offensiv med Kusk, Frederiksen, Helenius og Due/Wichmann/Thomsen tror jeg meget på i foråret... det skal nok blive godt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. feb 2013, 23:12

limey skrev:
Popnizzen skrev:Nogen der ved hvor man kan se højdepunkter?
AaB's tre mål blev lige vist på DR's sportsnyheder kl 22.20. Det tog ca 15 sekunder. :-)
http://www.dr.dk/tv/se/sporten/sporten-142" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar