Jeg er ret sikker på, at det var i privat ærinde.le Cid skrev:Helenius var i dag med flyveren fra Aalborg til Amsterdam. Jeg ved ikke, om man skal lægge noget i det - det kan naturligvis være en mellemlanding på turen til Birmingham. Måske brugte han bare Villas ufrivillige FA-Cup friweekend til at besøge familien...
AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Helenius tager vel samme vej hjem , som han tog hjem til Aalborg lige før weekend Så ikke noget med at skulle spille i Holland eller noget
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Jeps. Og Aalborg-Amsterdam-Birmingham er den klart bedste forbindelse mellem AaB og Villa.birk skrev:Helenius tager vel samme vej hjem , som han tog hjem til Aalborg lige før weekend Så ikke noget med at skulle spille i Holland eller noget
Lindmark / Vendelbokartellet
Det sagde jeg ikke, men ved bare at han kom fra Amsterdam til Aalborg i sidste uge
- Lindmark
- Allstar

Hvilket igen er logisk, da Birmingham-Amsterdam-Aalborg er den klart bedste forbindelse mellem Villa og AaB. Og jeg er ikke ironisk - og var heller ikke ironisk i mit foregående indlæg. Det er den klart bedste forbindelse.birk skrev:Det sagde jeg ikke, men ved bare at han kom fra Amsterdam til Aalborg i sidste uge
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Stenild fortsætter karrieren i norsk fodbold. Han har skrevet kontrakt med Fram Larvik http://www.bold.dk/nyt/Stenild-bliver-i-Norge" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot at du kan kåre AaB's bedste forsvarspiller i historien (har tilladt mig at undgå at skrive det som en ordblind ligesom du gjorde) når du ikke en gang aner hvem Matovac er.Brent skrev:Det ved jeg ik, kender ham ik. Henviser til Mikael Jakobsen der spille i AaB da vi blev mestrer - læse længere oppe i tråden, han skifter nu til Fiskerne, det hel sårtMr. Larsen skrev:Har Jozo Matovac da genoptaget karrieren igen?Brent skrev:GOMORGEN ALLAN gaarde, Esbjerg har lige snuppet den bedste froavarsspiller i AaBs hostorie, sover du i timen eller hva??
fanme pinlig at vi ik snupper ham....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gå nu tilbage til at scoute FM somaliere og lad en fornuftig tråd som denne være.
Er ganske tilfreds med at MJ ikke ryger tilbage til AaB. Han bliver en okay superliga spiller for et af de mindre hold, men heller ikke mere end det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Tulio skal hjælpe Evian med at blive i den bedste franske række:
http://www.bold.dk/nyt/Evian-hapser-Tulio-de-Melo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/Evian-hapser-Tulio-de-Melo" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
http://www.bold.dk/nyt/Dansker-bliver-J ... te-spiller" onclick="window.open(this.href);return false;
Jimmy starter godt nok trænertilværelsen på en rigtig hård måde. Det nystartede Oklahoma hold har ingen spillere og har derfor
2 åbne "auditions" hvor spillere kan vise sig frem.
Det minder mig om dengang Lyngby gik konkurs i starten af det årtusinde, der holdt de også auditions hvor alle mulige amatørspillere kom rendende, da de havde en drøm om at spille suppebold. Af alle disse mere eller mindre umulige der mødte op til prøve træningerne, er det kun Morten Nordstrand som siden hen skabte sig et navn i dansk fodbold.
Jimmy starter godt nok trænertilværelsen på en rigtig hård måde. Det nystartede Oklahoma hold har ingen spillere og har derfor
Det minder mig om dengang Lyngby gik konkurs i starten af det årtusinde, der holdt de også auditions hvor alle mulige amatørspillere kom rendende, da de havde en drøm om at spille suppebold. Af alle disse mere eller mindre umulige der mødte op til prøve træningerne, er det kun Morten Nordstrand som siden hen skabte sig et navn i dansk fodbold.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Sv: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Heldigvis for Jimmy fungerer fodbold i USA lidt anderledes. Der er mange spillere, som ikke får en klub, når de er færdige på college eller university. Der må han så håbe på, at nogle er klar til at droppe et almindeligt job for at give fodbold et forsøg. Jeg er dog ikke klar over, om Energy FC har budget til en trup med fuldtidsprofessionelle.frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/Dansker-bliver-J ... te-spiller
Arghh jeg synes Niels Lodberg mere end andre skal nævnes i den sammenhæng.frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/Dansker-bliver-J ... te-spiller
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Lars-VB
- Drenge

- Favoritspiller: Nikolaj Hust
- Geografisk sted: Vejle
I forhold til den audition Lyngby med Hasse Kuhn i spidsen afholdte til Superligaholdet i januar 2002, så mener jeg ikke at hverken Nordstrand eller Lodberg kan nævnes. Nordstrand var i Lyngby inden konkursen og det samme gjaldt Lodberg.634 skrev:Arghh jeg synes Niels Lodberg mere end andre skal nævnes i den sammenhæng.frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/Dansker-bliver-J ... te-spiller
Jeg husker omtale af at Lodberg rejste fra Ringkøbing til audition hos Hasse Kuhn, jeg er næsten sikker på, omtalen var at han ikke havde Lyngby trøjen på før, eller kan du fremvise andet.Lars-VB skrev:I forhold til den audition Lyngby med Hasse Kuhn i spidsen afholdte til Superligaholdet i januar 2002, så mener jeg ikke at hverken Nordstrand eller Lodberg kan nævnes. Nordstrand var i Lyngby inden konkursen og det samme gjaldt Lodberg.634 skrev:Arghh jeg synes Niels Lodberg mere end andre skal nævnes i den sammenhæng.frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/Dansker-bliver-J ... te-spiller
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Lars-VB
- Drenge

- Favoritspiller: Nikolaj Hust
- Geografisk sted: Vejle
Der er vel almindelig logik? Alle statistik-sites viser, at Niels Lodberg spillede kampe for Lyngby i sæsonen 2000-01. Som nævnt ovenfor, så gik Lyngby konkurs i december 2001.634 skrev:Jeg husker omtale af at Lodberg rejste fra Ringkøbing til audition hos Hasse Kuhn, jeg er næsten sikker på, omtalen var at han ikke havde Lyngby trøjen på før, eller kan du fremvise andet.Lars-VB skrev:I forhold til den audition Lyngby med Hasse Kuhn i spidsen afholdte til Superligaholdet i januar 2002, så mener jeg ikke at hverken Nordstrand eller Lodberg kan nævnes. Nordstrand var i Lyngby inden konkursen og det samme gjaldt Lodberg.634 skrev:Arghh jeg synes Niels Lodberg mere end andre skal nævnes i den sammenhæng.frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/Dansker-bliver-J ... te-spiller
OK hvis wiki er et troværdigt site har jeg husket forkert.Lars-VB skrev:Der er vel almindelig logik? Alle statistik-sites viser, at Niels Lodberg spillede kampe for Lyngby i sæsonen 2000-01. Som nævnt ovenfor, så gik Lyngby konkurs i december 2001.634 skrev:Jeg husker omtale af at Lodberg rejste fra Ringkøbing til audition hos Hasse Kuhn, jeg er næsten sikker på, omtalen var at han ikke havde Lyngby trøjen på før, eller kan du fremvise andet.Lars-VB skrev:I forhold til den audition Lyngby med Hasse Kuhn i spidsen afholdte til Superligaholdet i januar 2002, så mener jeg ikke at hverken Nordstrand eller Lodberg kan nævnes. Nordstrand var i Lyngby inden konkursen og det samme gjaldt Lodberg.634 skrev:Arghh jeg synes Niels Lodberg mere end andre skal nævnes i den sammenhæng.frederikshavneren skrev:http://www.bold.dk/nyt/Dansker-bliver-J ... te-spiller
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han var i klubben indtil konkursen
http://www.achorsensfan.dk/index.php?op ... &Itemid=70
prut finale
http://www.achorsensfan.dk/index.php?op ... &Itemid=70
prut finale
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
I følge bold.dk skrev Lodberg kontrakt med Lyngby i maj 2001 og var altså i klubben før man gik konkurs.
http://www.bold.dk/nyt/lodberg-skriver- ... t-i-lyngby" onclick="window.open(this.href);return false;
I øvrigt kom hans debut allerede i april 2001
http://www.bold.dk/nyt/lodberg-skriver- ... t-i-lyngby" onclick="window.open(this.href);return false;
I øvrigt kom hans debut allerede i april 2001
Den 20-årige offensive midtbanespiller blev kastet ind i Superligaen på et afbud, da et afbudsramt Lyngby-mandskab i slutningen af april skulle møde Viborg
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Kampen mellem Helenius og Cornelius er slut. Efter at have bragt sig foran 1-0 vinder Helenius på teknisk knockout da Toyota Cornelius bliver kasseret og er ude af kampen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Lindmark
- Allstar

Det blev en kort kamp, men med den helt rigtige vinder. Den malaysiske matchfixer og de københavnske massemedier havde ellers sat alt ind på den blonde kæmpe med det fine hovedspil, men den splejsede underdog fra Nordjylland kan nu lade sig hylde som Kongen over danske angribere i engelsk forbold. Sådan!Provst i Brovst skrev:Kampen mellem Helenius og Cornelius er slut. Efter at have bragt sig foran 1-0 vinder Helenius på teknisk knockout da Toyota Cornelius bliver kasseret og er ude af kampen.
Er det i øvrigt en ukrainsk mililsija du har i din animerede signatur? Eller er det en af dem der fra Ultra Boys Midtjylland?? Edit: Eller en af de smukke repræsentanter for Viborg FodsportsForenings kontollørkorps???