Champions League kvalifikation
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Champions League kvalifikation
Fredagens lodtrækning kan følges live: http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... eamed+live" onclick="window.open(this.href);return false;
Gi' os Sparta Prag!!frederikshavneren skrev:Fredagens lodtrækning kan følges live: http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... eamed+live" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

Jeg har hele tiden troet at vi trækker Celtic på fredag, men ønskemodstanderen for mig er Dinamo Zagreb. Kroatisk klubfodbold er ikke på et særlig højt niveau. Maccabi Tel Aviv og Sheriff Tiraspol kan også være ok modstandere. Dem som vi derimod for alt i verden ikke må trække er Salzburg, BATE Borisov eller APOEL Nicosia (anti jinx).Don Dirk skrev:Gi' os Sparta Prag!!frederikshavneren skrev:Fredagens lodtrækning kan følges live: http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... eamed+live" onclick="window.open(this.href);return false;
Da fredagens lodtrækning foretages før 2. kvalrunde er færdigspillet kan vi selvfølgelig håbe at der finder et par store overraskelser sted i 2. kvalrunde som kan tilgodese os, men realistisk set er det nok temmelig tvivlsomt om nogle af de seedede hold ryger ud til useedede modstandere som Skenderbeu (BATE Borisov), Santa Coloma (Maccabi Tel Aviv), Levadia (Sparta Prag) mv.
Liniger kan næsten ødelægge gensynet med La Coruña ....
Åh, Sweet baby Jesus. Når jeg igen igen ser det klip fra Man.Utd. kampen krummer jeg stadig tæer af frygt for at de scorer til 3-2. Tak for reminderen og ja, jeg glæder mig vildt til at se, om vi kan gi' den gas endnu en gangAMadsen skrev:argh - jeg glæder mig altså
http://www.youtube.com/watch?v=uZLkIGq4trM
http://www.youtube.com/watch?v=_NsDpkEky9s
http://www.youtube.com/watch?v=vdjOJIJPRi8
http://www.dailymotion.com/video/x7oxpk ... lborg_news
Hvis alle seedninger holder, kommer det til at se således ud:larsdahl skrev:Der bliver 62 hold i EL kval. runde 4. Det er alt for tidligt at sige hvilke 31 hold, der bliver seedet. Pt er de bedste hold:Brent skrev:Der skal vist mere end almindeligt lodtrækningsheld til at nå cl gruppespil.
Hvilke hold kan vi løbe ind i, hvis vi taber 3 kval runde og skal spille el kval?
Inter, Borussia Mönchengladbach (som dog ikke er sikker på seedning), FC Rostov, Dinamo Kiev, Victoria Plzen, PSV og Twente.
Der kommer yderligere to hold fra Spanien, to fra Frankrig og et fra England, der måske også vi være seedet.
Med 31 seedede hold kommer der helt sikkert også nogle mere overkommelige modstandere, men det kommer meget an på hvor mange overraskelser der kommer i 3. kvalifikationsrunde i både CL og EL.
Mig bekendt vil det ikke være muligt at møde FCK, selv om de skulle være et af de seedede hold i EL kval. runde 4.
Below it is assumed that the seeded teams of the 3rd qualifying round qualify for the 4th qualifying round, and unseeded teams of the 3rd qualifying round od the Champions League qualify for the 4th qualifying round. If other teams qualify some teams may shift to the seeded or unseeded spot.
Kode: Vælg alt
Seeded teams coef. Unseeded teams coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Olympique Lyon *3 Fra 97.300 Torino *3 Ita 13.387 Internazionale Ita 95.387 Feyenoord @3 Ned 13.362 Tottenham Hotspur Eng 75.949 Esbjerg fB ** Den 13.260 PSV Eindhoven *3 Ned 64.862 AS Saint-Étienne Fra 12.800 Villarreal Esp 53.542 Rio Ave *3 Por 12.459 FC Twente Enschede Ned 50.862 Dinamo Moscow *3 Rus 12.399 Metalist Kharkiv Ukr 45.693 Zulte Waregem ** Bel 12.260 Viktoria Plzen *3 Cze 40.870 Rosenborg BK * Nor 11.355 PAOK Thessaloniki Gre 37.720 IF Elfsborg ** Swe 11.265 Club Brugge *3 Bel 32.260 DVSC Debrecen @3 Hun 10.325 Dnipro Dnipropetrovsk @3 Ukr 32.193 Omonia Nicosia ** Cyp 10.150 Hapoel Tel-Aviv ** Isr 31.375 Hajduk Split ** Cro 9.925 Trabzonspor Tur 31.340 Atromitos FC *3 Gre 9.720 Panathinaikos @3 Gre 30.220 Grasshoppers Zürich @3 Sui 9.645 CFR Cluj ** Rom 25.451 FK Rostov Rus 9.399 Borussia Mönchengladbach Ger 25.328 FK Krasnodar ** Rus 9.399 Real Sociedad *3 Esp 24.542 Molde FK ** Nor 9.355 Young Boys *3 Sui 24.145 FC Luzern ** Sui 9.145 Lokomotiv Moscow Rus 20.899 CSKA Sofia ** Bul 9.125 Rapid Wien Aut 19.185 NK Rijeka ** Cro 8.925 FC Zürich Sui 18.645 PEC Zwolle Ned 8.862 Nacional Funchal Por 17.959 KSC Lokeren Bel 8.760 FSV Mainz 05 *3 Ger 17.328 Slovan Bratislava @3 Svk 8.700 Lech Poznan ** Pol 17.275 Apollon Limassol Cyp 8.650 Hull City *3 Eng 16.949 FK Aktobe @3 Kaz 8.150 Slovan Liberec ** Cze 16.870 FK Ventspils @3 Lat 7.750 NK Maribor @3 Slo 16.200 AEL Limassol @3 Cyp 7.650 Chernomorets Odesa *3 Ukr 16.193 Garabag Agdam @3 Azb 7.575 Bursaspor ** Tur 15.840 HJK Helsinki @3 Fin 7.435 Legia Warsaw @3 Pol 15.275 FC Midtjylland Den 6.760 Partizan Belgrade @3 Srb 14.825 AaB Aalborg @3 Den 5.260
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

I aften tages der hul på 2. kvalrunde. Det vil være skønt hvis et par af de useedede hold kan slå et par af favoritterne ud, men desværre er det nok ikke så realistisk.larsdahl skrev:Det bliver et af følgende hold, vi kommer til at møde:Yankee skrev: Der er jo mange hold, der ikke er nævnt på bolds liste over lodtrækningen. Dog vil jeg give dig ret i, at Prag er en ønskemodstander, men Zagreb, Tiraspol eller Celtic ville heller ikke være værst rent sportsligt. Det ville derimod være sløjt at rende ind i Salzburg, Razgrad eller Nicosia.
Det interessante er, at lodtrækningen til 3. runde ligger i weekenden mellem de to opgør i 2. runde, så vi vil allerede dér have en god idé om hvem, der kunne bryde deres seedning. Fra lodtrækningen til vores første kamp er der i øvrigt kun 11 eller 12 dage, hvilket eksempelvis gør det umuligt at komme til Hviderusland, hvor man skal have visum som tilskuer.
FC Salzburg
APOEL Nicosia
FC BATE Borisov / KS Skënderbeu
Maccabi Tel-Aviv / FC Santa Coloma / FC Banants
Sheriff Tiraspol / FK Sutjeska
Sparta Prag / SP La Fiorita / FC Levadia Tallinn
Celtic FC / KR Reykjavík
Dinamo Zagreb / VMFD Žalgiris
PFC Ludogorets Razgrad / F91 Dudelange
Strømsgodset IF / FC Steaua Bucureşti
Sportsligt vil jeg mene, at vi har størst chancer mod Tel-Aviv og Tiraspol. Alle de øvrige hold ser jeg som klare favoritter mod os. Nicosia og Tel-Aviv er en lang rejse og en kamp i ekstrem varme, ikke optimalt for os.
Skulle vi trække vinderen af BATE/Skenderbeu eller Sheriff/Sutjeska ved vi (sandsynligvis) ikke hvilket af holdene vi skal møde før anden runde er spillet og dermed er der kun 6-8 dage til rejseforberedelse og visumanskaffelse. Mod Salzburg og Nicosia vil der være 4-5 dage ekstra.
Sparta Prag, Celtic og Salzburg vil give mulighed for en klasse away. Nicosia kunne måske nåes ved at tage en afbudsrejse.
Af interessante kampe for os spilles følgende i aften:
BATE Borisov - Skenderbeu
Sheriff Tiraspol - FK Sutjeska
Sparta Prag - Levadia Tallinn
KR Reykjavik - Celtic
Dinamo Zagreb - Zalgiris
Følgende kampe spilles i morgen onsdag:
Maccabi Tel Aviv - Santa Coloma
Ludogorets Razgrad - Dudelange
Strømsgodset - Steaua Bukarest
Beklager at der var en lille fejl i mit tidligere indlæg. Maccabi Tel Aviv spiller i aften på udebane mod Santa Coloma (kampen er nok flyttet pga. urolighederne i Israel/Gazastriben).
Prica starter inde for Maccabi Tel Aviv.
Hvem holder vi med i de forskellige kampe?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

Jeg holder selvfølgelig med de useedede hold. Jeg vil hellere møde Zalgiris, Santa Coloma eller Skenderbeu, fremfor BATE Borisov, Maccabi Tel Aviv, Ludogorets Razgrad mv. Jeg kender stort set intet til holdene, men realistisk set ligner det vel lutter favoritsejre. Det eneste møde som jeg vil vurdere måske kan resultere i en overraskelse er ml. Strømsgodset og Steaua Bukarest.jonas386 skrev:Hvem holder vi med i de forskellige kampe?
frederikshavneren skrev:Jeg holder selvfølgelig med de useedede hold. Jeg vil hellere møde Zalgiris, Santa Coloma eller Skenderbeu, fremfor BATE Borisov, Maccabi Tel Aviv, Ludogorets Razgrad mv. Jeg kender stort set intet til holdene, men realistisk set ligner det vel lutter favoritsejre. Det eneste møde som jeg vil vurdere måske kan resultere i en overraskelse er ml. Strømsgodset og Steaua Bukarest.jonas386 skrev:Hvem holder vi med i de forskellige kampe?
Jeg ser helt klart Steaua Bukarest som klar favorit i den kamp.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Maccabi Tel-Aviv.jonas386 skrev:Hvem holder vi med i de forskellige kampe?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
BATE Borisov er godt på vej til at spille 0-0 imod Skenderbeu, et hold jeg aldrig nogensinde har hørt om før.
-
frederikshavneren
- Allstar

Kampen ml. BATE Borisov og Skenderbeu sluttede 0-0. Skenderbeu er et hold fra Albanien, som har spillet en del europæisk i de seneste sæsoner (uden de store resultater).Gentleman Finn skrev:BATE Borisov er godt på vej til at spille 0-0 imod Skenderbeu, et hold jeg aldrig nogensinde har hørt om før.
Sheriff vandt 2-0 i deres kamp mod FK Sutjeska og ligner et hold der allerede er videre.
Prica har bragt Tel Aviv foran 1-0 mod Santa Coloma
-
frederikshavneren
- Allstar

Tel Aviv vandt 1-0.AaB1978 skrev:Prica har bragt Tel Aviv foran 1-0 mod Santa Coloma
Der kan godt sættes kryds ved Sparta Prag som en af de 10 mulige modstandere. Tjekkerne er ved at udradere Tallinn, de fører midt i
2. halvleg med tennis cifrene 6-0.
BATE spillede 0-0 hjemme. Ville ikke gøre noget hvis de røg ud.
PT står der også 0-0 imellem Reykjavik og Celtic.
Edit. Så scorede Celtic da jeg skrev dette.
PT står der også 0-0 imellem Reykjavik og Celtic.
Edit. Så scorede Celtic da jeg skrev dette.
Hvornår var det nu lodtrækningen skete med hvem vi kan risikere at møde?
Min kammerat påstår det er i dag?...
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Fredag kl. 129000AaB skrev:Hvornår var det nu lodtrækningen skete med hvem vi kan risikere at møde?
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
frederikshavneren
- Allstar

Så er de for os relevante første kampe i 2. kvalifikationsrunde færdigspillede. Desværre ser det ikke ud til at vi får hjælp. Af alle de
10 seedede hold er det kun BATE Borisov som har problemer før returkampen. De øvrige 9 seedede hold ser ud til at cruise videre til
3. kvalrunde.
Dermed er vi også allerede meget klogere på hvem vi kan trække på fredag, som bliver et af følgende hold:
Red Bull Salzburg
APOEL Nicosia
Ludogorets Razgrad (bulgarsk hold)
Sparta Prag
Steaua Bukarest
Maccabi Tel Aviv
BATE Borisov/Skenderbeu (albansk hold)
Sheriff Tiraspol
Dinamo Zagreb
Celtic
Desværre tabte Strømsgodset her til aften hjemme til Steaua. Især i
1. halvleg var nordmændene klart bedst, men desværre var de helt uskarpe foran mål.
10 seedede hold er det kun BATE Borisov som har problemer før returkampen. De øvrige 9 seedede hold ser ud til at cruise videre til
3. kvalrunde.
Dermed er vi også allerede meget klogere på hvem vi kan trække på fredag, som bliver et af følgende hold:
Red Bull Salzburg
APOEL Nicosia
Ludogorets Razgrad (bulgarsk hold)
Sparta Prag
Steaua Bukarest
Maccabi Tel Aviv
BATE Borisov/Skenderbeu (albansk hold)
Sheriff Tiraspol
Dinamo Zagreb
Celtic
Desværre tabte Strømsgodset her til aften hjemme til Steaua. Især i
1. halvleg var nordmændene klart bedst, men desværre var de helt uskarpe foran mål.