Det må være mit personlige højdepunkt i kampen. Det var så fedt!MrBangDK skrev:"Riddersholm, vinder aldrig guld, Riddersholm..."Funky skrev:?MrBangDK skrev:Fedt med en Riddersholm sviner!
For FULD styrke!
2. runde. AaB - FCM - HJEMME - 26/07/2014 kl. 17:00
Re: 2. runde. AaB - FCM - HJEMME - 26/07/2014 kl. 17:00
https://www.youtube.com/watch?v=100smJ8CMGQ" onclick="window.open(this.href);return false;Viva i cazzi rossi skrev:Så er vi igen enige. Ahlmann kommer til at rive Superligaen et nyt røvhul denne sæson. Ved faktisk ikke hvem Soudani er, men det springer vi over, han kommer sikkert også til at få en sprække.Provst i Brovst skrev:Ahlmann kommer til at æde Soudani. Faktum.
Fra Dinamo Zagreb.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Han glemte bare at bruge editor'en...Provst i Brovst skrev:Mon ikke den var dikteret af britens database og FM simulationer?McQwai skrev:Dejlig, fortjent sejr til drengene idag! Rigtig fin debut til Børsting.
Mærkelig nosseløs opstilling (og indstilling) de kom med idag fra Herning.
AaB - ingen lige - ingen over !
Hvorfor taget AK altid armene bag ryggen efter hvert mål? Nogen der ved det?
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Kunne godt gætte at det var en derfra, men tak for linket.jonas386 skrev:https://www.youtube.com/watch?v=100smJ8CMGQ" onclick="window.open(this.href);return false;Viva i cazzi rossi skrev:Så er vi igen enige. Ahlmann kommer til at rive Superligaen et nyt røvhul denne sæson. Ved faktisk ikke hvem Soudani er, men det springer vi over, han kommer sikkert også til at få en sprække.Provst i Brovst skrev:Ahlmann kommer til at æde Soudani. Faktum.
Fra Dinamo Zagreb.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Og når vi kan sætte Dalsgaard ind som joker!! Der er han giftigere end en kongekobra. Det har han jo vist gang på gang. Jeg glæder mig i hvert fald. Lys fremtid.doukas skrev:Uha, man tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når Helenius, Enevoldsen, Jönsson, Thomsen, og Würtz kommer i form.
Det bliver voldsomt.
Bare en skam Gaarde har tænkt langsigtet - damn it....
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Lidt skuffende, hvis den ikke blev sunget på stadion. Men i hvert fald:
VI LIGGER NUMMER ET!!!!
VI LIGGER NUMMER ET!!!!
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Ubeskriveligt lækkert!
Elsker selvfølgeligheden AK sparker 1-0 kassen ind med, suverænt oplæg af Ahlmann også. Mange fine præstation i dag, noterer at Børsting fik en fin debut, Ene på vej i form og Risgård med en god kamp
Elsker selvfølgeligheden AK sparker 1-0 kassen ind med, suverænt oplæg af Ahlmann også. Mange fine præstation i dag, noterer at Børsting fik en fin debut, Ene på vej i form og Risgård med en god kamp
Augu + Risgård gjorde det rigtig godt. Augu ligner en spiller, som 'bare' skal have kampe i benene, så kommer niveauet også stille og roligt tilbage. Ellers må man jo bare rose forsvaret til skyerne.Gentleman Finn skrev:Ubeskriveligt lækkert!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Kent var tilfreds med angrebet også Spalvis. Roste en kæmpe arbejdsindsats, de mange km de løb og hvordan de hjalp defensiven.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Fantastisk opmuntrende at se Børsting debutere sådan. Lækkert løb med bolden og gode aktioner. Han ligner jo allerede den næste Nicolaj Thomsen.
Ahlmann var dog banens bedste, og ingen i superligaen slår bedre indlæg. Bare synd at Spalvis ikke fik tid på banen, mens indlæggene kom.
Alt i alt herligt med sådan en sejr lige inden Zagreb. Og at ligge i toppen med fire point for to kampe. Også herligt at få Helenius på tavlen, og det skal lige med, at det var en typisk klasseaflevering af Helenius til AK, der gav chancen ved straffesparket.
Og så er det bare en dejlig stor bet for Glen at tabe den kamp. Et AaB-hold uden så mange profiler, og så er FCM så ufarlige. Dårligt trænerarbejde af FCM.
Ahlmann var dog banens bedste, og ingen i superligaen slår bedre indlæg. Bare synd at Spalvis ikke fik tid på banen, mens indlæggene kom.
Alt i alt herligt med sådan en sejr lige inden Zagreb. Og at ligge i toppen med fire point for to kampe. Også herligt at få Helenius på tavlen, og det skal lige med, at det var en typisk klasseaflevering af Helenius til AK, der gav chancen ved straffesparket.
Og så er det bare en dejlig stor bet for Glen at tabe den kamp. Et AaB-hold uden så mange profiler, og så er FCM så ufarlige. Dårligt trænerarbejde af FCM.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Bed også mærke i, at Augu gjorde det godt.Funky skrev:Augu + Risgård gjorde det rigtig godt. Augu ligner en spiller, som 'bare' skal have kampe i benene, så kommer niveauet også stille og roligt tilbage. Ellers må man jo bare rose forsvaret til skyerne.Gentleman Finn skrev:Ubeskriveligt lækkert!
Han havde god ro på bolden og skilte sig fornuftig af med bolden, selvom FCMerne prøvede at tryne AaB-spillerne særligt til sidst i kampen
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Han har stdig et godt blik for spillet.sulakvelidze skrev:Fantastisk opmuntrende at se Børsting debutere sådan. Lækkert løb med bolden og gode aktioner. Han ligner jo allerede den næste Nicolaj Thomsen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Hvor kan man i øvrigt bare nyde, at ens hold repræsenteres af en mand med så høj klasse som Kent. Nu sidder jeg lige og ser FCK-FCN, og Ståle er jo på børnehaveniveau. Mage til krukke.
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Bed også mærke i at jeg ikke rigtig lagde mærke til Augo. Og det plejer at være et kvalitetstegn.dyhrmaN skrev:Bed også mærke i, at Augu gjorde det godt.Funky skrev:Augu + Risgård gjorde det rigtig godt. Augu ligner en spiller, som 'bare' skal have kampe i benene, så kommer niveauet også stille og roligt tilbage. Ellers må man jo bare rose forsvaret til skyerne.Gentleman Finn skrev:Ubeskriveligt lækkert!
Han havde god ro på bolden og skilte sig fornuftig af med bolden, selvom FCMerne prøvede at tryne AaB-spillerne særligt til sidst i kampen
Hvad hed ham spilleren som blev kaldt "kosten" for en del år siden. Mener det var et eller andet Thomsen.
Lars Thomsen.Viva i cazzi rossi skrev:Bed også mærke i at jeg ikke rigtig lagde mærke til Augo. Og det plejer at være et kvalitetstegn.dyhrmaN skrev:Bed også mærke i, at Augu gjorde det godt.Funky skrev:Augu + Risgård gjorde det rigtig godt. Augu ligner en spiller, som 'bare' skal have kampe i benene, så kommer niveauet også stille og roligt tilbage. Ellers må man jo bare rose forsvaret til skyerne.Gentleman Finn skrev:Ubeskriveligt lækkert!
Hvad hed ham spilleren som blev kaldt "kosten" for en del år siden. Mener det var et eller andet Thomsen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Lars Thomsen. Der var altid panik og glade dage når han begyndte at løbe med bolden.Viva i cazzi rossi skrev:Bed også mærke i at jeg ikke rigtig lagde mærke til Augo. Og det plejer at være et kvalitetstegn.dyhrmaN skrev:Bed også mærke i, at Augu gjorde det godt.Funky skrev:Augu + Risgård gjorde det rigtig godt. Augu ligner en spiller, som 'bare' skal have kampe i benene, så kommer niveauet også stille og roligt tilbage. Ellers må man jo bare rose forsvaret til skyerne.Gentleman Finn skrev:Ubeskriveligt lækkert!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Lars, navnet var Lars Thomsen. Han var ved at udvikle sig til en rigtig profil før han løb ind i en masse skaderViva i cazzi rossi skrev:Bed også mærke i at jeg ikke rigtig lagde mærke til Augo. Og det plejer at være et kvalitetstegn.dyhrmaN skrev:Bed også mærke i, at Augu gjorde det godt.Funky skrev:Augu + Risgård gjorde det rigtig godt. Augu ligner en spiller, som 'bare' skal have kampe i benene, så kommer niveauet også stille og roligt tilbage. Ellers må man jo bare rose forsvaret til skyerne.Gentleman Finn skrev:Ubeskriveligt lækkert!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Husker en mand som på den gamle langside råbte hver gang Lars Thomsen fik bolden" du er såå ring' Lars Thomsen " good timesMHJ skrev:Lars Thomsen. Der var altid panik og glade dage når han begyndte at løbe med bolden.Viva i cazzi rossi skrev:Bed også mærke i at jeg ikke rigtig lagde mærke til Augo. Og det plejer at være et kvalitetstegn.dyhrmaN skrev:Bed også mærke i, at Augu gjorde det godt.Funky skrev:Augu + Risgård gjorde det rigtig godt. Augu ligner en spiller, som 'bare' skal have kampe i benene, så kommer niveauet også stille og roligt tilbage. Ellers må man jo bare rose forsvaret til skyerne.Gentleman Finn skrev:Ubeskriveligt lækkert!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Re: Sv: 2. runde. AaB - FCM - HJEMME - 26/07/2014 kl. 17:00
Skal wichmann bare svines hver gang han træder på banen? han kom ind og gjorde det fint.Mr. Larsen skrev:crap wichmann ind, så sker der intet i den side længere
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk