Haha, skulle netop til at poste samme link. Vi er dødsdømte. Farvel, Champions League.NIN den fromme skrev:Vi er fucked....
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champi ... 135943.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Fuck der er varmt paa Cypern. Gennemsnit omkring 35 grader om dagen. Jeg haaber spillerne tager flyet umiddelbart efter kampen i aften saa de kan naa at vende sig til klimaet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Av, ja den bliver svær at overkomme.NIN den fromme skrev:Vi er fucked....
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Champi ... 135943.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Liga på P3 har, i anledningen af de danske mestres vigtige kval-kamp til CL, valgt at invitere 2 Brøndby-folk i studiet og lade dagens udsendelse handle om de pis-gule. Efter en times program er AaB endnu ikke blevet nævnt, alt handler om Brøndby.
Ikke overrasket men hold nu kæft man bliver arrig.
https://m.facebook.com/DRSporten/photos ... =625644387" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.facebook.com/DRSporten/photos ... =625644387" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Lad Københavnerne more sig og lad medierne skam-korpulere med de to kæledægge-klubber på skift....så nøws vi nordjyder med en omgang CL-bold i 9000.... De ævlede og kævlede også sidste sæson om FCK mig her og Brøndby mig der - hvem var det nu der vandt hele pissetKøllen I Møllen skrev:Liga på P3 har, i anledningen af de danske mestres vigtige kval-kamp til CL, valgt at invitere 2 Brøndby-folk i studiet og lade dagens udsendelse handle om de pis-gule. Efter en times program er AaB endnu ikke blevet nævnt, alt handler om Brøndby.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Underligt. Jeg kan ikke få lov at "like" dit opslag og svar.Køllen I Møllen skrev:Liga på P3 har, i anledningen af de danske mestres vigtige kval-kamp til CL, valgt at invitere 2 Brøndby-folk i studiet og lade dagens udsendelse handle om de pis-gule. Efter en times program er AaB endnu ikke blevet nævnt, alt handler om Brøndby.
- Buzz Killington
- Allstar

Ring til Alex Jones. Det virker fishy (!!!!!!!)NIN den fromme skrev:Underligt. Jeg kan ikke få lov at "like" dit opslag og svar.Køllen I Møllen skrev:Liga på P3 har, i anledningen af de danske mestres vigtige kval-kamp til CL, valgt at invitere 2 Brøndby-folk i studiet og lade dagens udsendelse handle om de pis-gule. Efter en times program er AaB endnu ikke blevet nævnt, alt handler om Brøndby.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Mjae...tror mere det handler om, at min Facebook konto kategorisk nægter at like noget Køllen har forfattetMHJ skrev:Ring til Alex Jones. Det virker fishy (!!!!!!!)NIN den fromme skrev:Underligt. Jeg kan ikke få lov at "like" dit opslag og svar.Køllen I Møllen skrev:Liga på P3 har, i anledningen af de danske mestres vigtige kval-kamp til CL, valgt at invitere 2 Brøndby-folk i studiet og lade dagens udsendelse handle om de pis-gule. Efter en times program er AaB endnu ikke blevet nævnt, alt handler om Brøndby.
Kan heller ikke like, hvad jeg antager er jydernes respons på den FB side.
Kom så de RØ'E!
Har nogle et link smid gerne en PM.... været i svingende kvalitet med dansk kommentator på det sidste.
Kom så de RØ'E!
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
AaB's 11 startere mod Apoel FC: Larsen, Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Wichmann, Würtz, Risgård, Thomsen, Jacobsen, Helenius.
- Buzz Killington
- Allstar

Meget tæt på idealopstillingen og vi mangler kun Ahlmann og Jönsson for at være helt på toppen. Hvis det der hold ikke kan levere et resultat, så er der ikke mange undskyldninger tilbage, og så må det simpelthen være fordi modstanderen er bedre end os.JacobKoustrup skrev:AaB's 11 startere mod Apoel FC: Larsen, Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Wichmann, Würtz, Risgård, Thomsen, Jacobsen, Helenius.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Der mangler også en Ene i topform og muligvis Dalsgaard før det er det allerbedste. Derudover er flere nøglespillere heller ikke 100% i omdrejninger. Ja, jeg er lidt pessimistisk, men det er nok mest nerver.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er et rigtig stærkt hold vi stiller. Thomsen og Helenius virker dog stadig ikke til at have ramt noget der minder om topformen men det kunne de jo passende prøve at gøre iaften.MHJ skrev:Meget tæt på idealopstillingen og vi mangler kun Ahlmann og Jönsson for at være helt på toppen. Hvis det der hold ikke kan levere et resultat, så er der ikke mange undskyldninger tilbage, og så må det simpelthen være fordi modstanderen er bedre end os.JacobKoustrup skrev:AaB's 11 startere mod Apoel FC: Larsen, Kristensen, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Wichmann, Würtz, Risgård, Thomsen, Jacobsen, Helenius.
-
andreasaab89
- Allstar

Kom nu igang TV3 + !
Gaarde snakker
Gaarde snakker
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Ene og Børsting er åbenbart ikke på bænken. Nogen der ved hvorfor? Kilde er Claus Jensen fra Nordjyske på Twitter
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der snakkes om en overbelastet sene ved Ene (det rimer).
-
andreasaab89
- Allstar

Jeg er da 99% sikker på jeg så Børsting rende rundt i jakkesæt inde på banen ?Reyad skrev:Ene og Børsting er åbenbart ikke på bænken. Nogen der ved hvorfor? Kilde er Clause Jensen fra Nordjyske på Twitter
AaB er min trosretning
Nogen der har et link som virker på ipad ?
If you train hard, you'll not only be hard, you'll be hard to beat.
Flot, at du har overskud til lyrik så tæt på kampstart. Respekt herfra :-)Køllen I Møllen skrev:Der snakkes om en overbelastet sene ved Ene (det rimer).
Det kunne selvfølgelig heller ikke passe, at vi kunne gå igennem en hel uge uden yderligere skader. Derimod undrer det mig med unge Børsting. Jeg kunne godt se ham lave noget ravage den sidste halve time.