AaB - Rio Ave FC, torsdag d. 2. oktober 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB - Rio Ave FC, torsdag d. 2. oktober 2014

Indlæg af le Cid » 2. okt 2014, 21:28

Würtz var guddommelig i aften!
Store plusser til Helenius, AK, Risgaard og Gorter... Og også et anerkendende nik til vores reservekeeper, som havde valgt at tage med hænder i aften! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: AaB - Rio Ave FC, torsdag d. 2. oktober 2014

Indlæg af Kristian » 2. okt 2014, 21:28

le Cid skrev:Korteste. Kamptråd. Ever.
De var vel på stadion:-) vi var 4700 uha uha:-) rigtige fans der mødte op i dag, hvis man må bruge den sætning.

Synes mange går amok i skriverier herinde hvis vi taber:-) men det gjorde vi ik. 3 POINT!!! vigtigt

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 2. okt 2014, 21:29

Der var ikke ret mange på siden igennem kampen, jeg holdt øje med det:)

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 2. okt 2014, 21:31

Kristian skrev:
De var vel på stadion:-) vi var 4700 uha uha:-) rigtige fans der mødte op i dag, hvis man må bruge den sætning.

Synes mange går amok i skriverier herinde hvis vi taber:-) men det gjorde vi ik. 3 POINT!!! vigtigt

Vi er nogle der ikke bor i Aalborg og ikke bare lige kan tage derind, så vi må nøjes med tv og debatsiden:).

christianw
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: AaB

Indlæg af christianw » 2. okt 2014, 21:39

Havde valgt medløbervejen, og så at tage svipturen fra Aarhus til den næste Europa hjemmekamp.
Ræsonnementet at det ville gå bedre når drengene kommer lidt op i gear viste sig så ikke helt at holde stik.
Ikke mit stolteste øjeblik, men på SU må der foretages nogle valg..

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 2. okt 2014, 21:39

Hinsur skrev:
Kristian skrev:

Vi er nogle der ikke bor i Aalborg og ikke bare lige kan tage derind, så vi må nøjes med tv og debatsiden:).
Fuld forståelse for dem der bor længere væk :-)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 2. okt 2014, 21:40

Der så i øvrigt skidt ud med ham Rio Ave spilleren der gik i brædderne. Han var helt væk! Og der var ikke noget der ledte op til at han gik i jorden!
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 2. okt 2014, 21:44

Dejligt at vi fik vasket pletten væk fra første runde. At vi kun vinder 1-0 betyder ikke så meget, det er sejren som betyder uhyggelig meget. Tror også, at vi vinder søndag.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 2. okt 2014, 22:14

Hvilken fed aften på Communale!
Vi var få - men en super god og positiv stemning hele vejen rundt.
Sejrens betydning kan nok ikke overvurderes.
Store plusser til de fleste spillere.
Gorter ser altså stærk ud.
Vi spillede pisse godt i dag. Kombinationerne virkede bedre end længe.
Det ser lyst ud nu.

Sikke en hyggelig aften.

Vi elsker vold og kokain... Og....
Bienvenu Bassogog!

fish
Superliga
Superliga

Indlæg af fish » 2. okt 2014, 22:15

Jeg er begejstret for Donny synes virkelig han kommer med noget tiltrængt kraft på kanten. Carsten viser sig som en fuldgod reserve for Larsen især på klasse redningen ved frisparket i første halvleg.
Jeg er stadig bekymret over formen i maskinrummet. Synes især Würtz er langt fra forårets præstationer. Arbejder stadig hårdt men ikke rasede som tidligere. Virker tit som om han og Risgaard kommer til at kigge bold og kommer på mellemhånd.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 2. okt 2014, 22:22

Bedste kamp i meget lang tid. Fuck, hvor gjorde Wurtz det godt. Verdensklasseredning af Christensen i første halvleg.
Fodbold skal ses med hjertet!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 2. okt 2014, 22:22

Katjing :money:
Meget vigtig sejr som betyder, at vi fortsat er med i spillet om videre avancement. Derudover giver det forhåbentlig holdet selvtillid at de fik kæmpet sejren hjem. Rigtig flot mål. Det var godt headet af Helenius, men Gorters oplæg var også perfekt. Skønt med en venstre back der slår bolden ind med det samme. Al ære og respekt for Patrick, det giver bare en anden dimension når Ahlmann el. Gorter er med.

Synes godt nok at det var tydeligt at spore nervøsiteten på holdet. Spillet var i store perioder skidt og man skulle tro, at de havde aftalt at spille uden risiko og i stedet losse bolden væk. Sidste sæsons kombinationsspil var nok engang pist væk.

Rio Ave FC var et dårligt portugisisk sekundahold. I forhold til D. Zagreb og A. Nicosia var portugiserne langt dårligere. Vi burde kunne besejre dem langt større (bekymrende at vi giver så mange chancer væk til et kagehold). Hvis Steaua henter maksimum point mod Rio Ave så er vi tvunget til at hente gode resultater mod D. Kiev. Det kræver i så fald at vi spiller på et langt højere niveau.

Tilskuertallet var pinligt. Jeg konstaterer bare at til Esbjergs første hjemmekamp i sidste sæsons EL gruppespil mod Salzburg var der ca. 11.200 tilskuere. I modsætning til Esbjerg er Aalborg ik just præget af EL feber.
Trods meget få tilskuere var stemningen overraskende god de få tilskuere i betragtning.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 2. okt 2014, 22:27

Rio Ave er ikke i nærheden af at være et kagehold. Man overvurderer dansk fodbold kolossalt hvis man forventer danske hold bare smadrer et Portugisisk midterhold ud af en europæisk turnering.

Vi leverer en kamp på et fint niveau i dag og var også med til at gøre Rio Ave noget dårligere end de er, der var mange gode præstationer fra vores spillere såvel som holdmæssigt. Det blev lidt for nervøst til sidst, det var tydeligt at se hvor meget kampen betød, så det var vanvittigt lækkert!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 2. okt 2014, 22:27

Er der højdepunkter på nettet et sted?
Med venlig Hilsen
--
Robert

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 2. okt 2014, 22:29

Billede

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 2. okt 2014, 22:32

Fedt med en sejr. Mange af spillerne (hvis ikke alle) må have tanket selvtillid.

Rio Ave var et bedre hold end jeg forventede, men bortset fra at det blev lidt for hektisk og nervøst i perioder i 2. Halvleg, spiller vi fint.

Würtz var outstanding og Gorter viser at han kan blive en fuldgod erstatning for Ahlmann.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 2. okt 2014, 22:32

Pastorius skrev:Er der højdepunkter på nettet et sted?
Canal 9, der sendte kampen, har ikke rigtigt en portal for højdepunkter. De er ualmindeligt sløve med højdepunkter fra Superligaen. Håbet er vel, at AaB's egne højdepunkter kommer op i morgen formiddag.

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 2. okt 2014, 22:35

De 6-8000 der for 4 måneder siden festede og kunne alle AaB sange som ikke var på stadion i aften, hvor var i? Har AaB ikke vundet nok pokaler i denne sæson, til at i, turde spørge om udgangstilladelse hos lillemor? satme en latterlig og forkælet måde at være fodbold fan på.

Det er ærgerligt der ikke kommer flere, både fordi stadion bare er federe når det nærmer sig udsolgt og fordi at vores spillere der lige har vundet en historisk double, har fortjent opbakningen..

På sin vis er det lige før man ønsker, at alle disse guldgravere ikke bliver inviteret når vi vinder det næste mesterskab.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 2. okt 2014, 22:46

PeterS skrev:De 6-8000 der for 4 måneder siden festede og kunne alle AaB sange som ikke var på stadion i aften, hvor var i? Har AaB ikke vundet nok pokaler i denne sæson, til at i, turde spørge om udgangstilladelse hos lillemor? satme en latterlig og forkælet måde at være fodbold fan på.

Det er ærgerligt der ikke kommer flere, både fordi stadion bare er federe når det nærmer sig udsolgt og fordi at vores spillere der lige har vundet en historisk double, har fortjent opbakningen..

På sin vis er det lige før man ønsker, at alle disse guldgravere ikke bliver inviteret når vi vinder det næste mesterskab.
Det nytter ikke så meget svine de folk til der ikke kommer. Folk -som de er flest - kommer ikke af sur pligt og for at blive skuffede, men for at blive underholdt og opleve den gode stemning. Der er nok ikke mere end de der 4-5000 der dukker op i medgang og modgang, og det er vel fint nok - der er under alle omstændigheder ikke så meget at gøre ved det.

Jeg er på plads når jeg kan få det til at hænge sammen på Sjælland (kommer på søndag, missede i Slagelse), men det var da nemmere at prioritere det, i foråret - og hverken jeg eller knægten glemmer nogensinde de oplevelser vi fik der. Jeg har stået på stadion (når jeg ikke selv skulle spille kamp) og til en hel del udekampe i Jylland og på Fyn fra dengang AaB var i 2.division og op til først i halvfemserne da jeg flyttede fra byen. Nu er det mere sporadisk og det ville det nok også have været hvis jeg havde boet i byen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 2. okt 2014, 22:56

.. og FCK taber i Torino i overtiden. Perfekt aften

Besvar