Ja, lige præcis. Det kunne blive århundredets kult :-)astonvilla skrev:Det ville sku da være god humor! Og en god sællert. Jeg ville gå med t-shirt med det tryk.Hovedet skrev:Mon ikke AaB lancerer et "The Nothing 2015" - krus her i juni. Jeg er gameastonvilla skrev:Done! Tak for reminder.seamann skrev:Du skal have ændret din signatur.astonvilla skrev:Jeg er næsten enig i din opstilling - lige med undtagelse af 2 positioner:frederikshavneren skrev:Færdig i pokalen, nu må fokus rettes mod at hente en god placering i suppen. Let bliver det bestemt ikke da Randers plejer at mose os fysisk når holdene mødes i Aalborg.
Mon ikke at der igen ændres en del på holdet:
CC
Dalsgaard - KEP - Thelander - Patrick
Ene - Würtz - Risgård - Thomsen
Jönsson
Helenius
Patrick tror jeg ikke bliver klar. Han er stadig sløj. Så det bliver Blåbjerg på den plads.
KEP erstattes af Kasper. Jeg synes absolut ikke Kasper har spillet sig af - selv i anden halvleg i går. Det har KEP derimod. Med Kasper/Thelander får vi vores "legendariske" pokalfinale center-forsvar tilbage. Det vil jeg gerne se igen.
så den hedder:
CC
Dalsgaard - Kasper P. - Thelander - Blåbjerg
Ene - Würtz - Risgård - Thomsen
Jönsson
Helenius
Jeg håber virkelig ikke det er så slemt med Børsting. Bare et slag kan man håbe på. Måske han kan klare et bette indhop på søndag.
Når det er en matematisk umulighed at vinde mesterskabet, ændrer jeg den igen (startede med the Treble)
Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 8. marts 2015
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 8. marts 2015
Fan'me svært at være optimist, ovenpå fadæsen i 2. Halvleg torsdag aften.
Kent Nielsen har erkendt at truppen er ved at være møre efter et tæt kampprogram. Samtidig møder vi en af suppens fysisk stærkeste mandskaber.
Eneste lyspunkter er at hestene var ude i 120 minutter i Parken, samt at Johnny Thomsen sandsynligvis er skadet og afløses af en urutineret 17-årig.
Håber på vi kan få point, men tror desværre vi taber med et par mål.
Kent Nielsen har erkendt at truppen er ved at være møre efter et tæt kampprogram. Samtidig møder vi en af suppens fysisk stærkeste mandskaber.
Eneste lyspunkter er at hestene var ude i 120 minutter i Parken, samt at Johnny Thomsen sandsynligvis er skadet og afløses af en urutineret 17-årig.
Håber på vi kan få point, men tror desværre vi taber med et par mål.
Uden wurtz bliver vi kørt over, meget afhænger af ham. Hvis han ikke bliver klar håber jeg vi starter med Paddy og Augo centralt, ris er vil afskrevet.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Patrick er ikke klar til at starte inde. Würtz vil jeg nådig undvære, Blomquist kan godt erstatte RisgårdBrent skrev:Uden wurtz bliver vi kørt over, meget afhænger af ham. Hvis han ikke bliver klar håber jeg vi starter med Paddy og Augo centralt, ris er vil afskrevet.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
http://www.nordjyske.dk/sport/risgaard- ... a2/24/1547
Würtz er heldigvis blevet klar til imorgen. Jeg tror på følgende line-up:
Larsen
Dalle, KEP, Thelander, Blåbjerg
Børsting, Augo, Würtz, Thomsen
AK, Jönne
Larsen
AK, Jönne
Jeg tro også på denne opstillingSpanky skrev:http://www.nordjyske.dk/sport/risgaard- ... a2/24/1547
Larsen
AK, Jönne
Ene eller Paddy kan være oplagt indskifter for Jønson og for midtbanen
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Augo og Wurtz er bare et no go mht. til fremadrettet spil. Jeg gad godt se Blomqvist ved siden af Wurtz men Kent vælger nu nok det sikre.
- Spanky
- Allstar

Jeg er enig med dig i at det giver nogen begrænsninger offensivt med de to. Men jeg var bestemt ikke imponeret af Blomqvist i torsdags - han havde et ok blik for spillet, men fysisk lader han meget tilbage at ønske. Synes Augo, set over hele sæsonen, har vist nogle solide præstationer de gange der har været brug for ham. I morgen kan det godt gå hen og blive en meget fysisk affære mod Keller og Bjarnason med flere. Derfor har vi behov for både Augo og Würtz centralt de kan stå imod og give igen til førnævnte.Kristian skrev:Augo og Wurtz er bare et no go mht. til fremadrettet spil. Jeg gad godt se Blomqvist ved siden af Wurtz men Kent vælger nu nok det sikre.
Kampen i morgen er godt nok afgørende for spændingen og mulighederne resten af sæsonen. Jeg forventer en trodsreaktion ovenpå kampen i torsdag - om vi får det ved jeg ikke...
Efter nederlaget i torsdags skal der nu ske mærkelige ting, hvis ikke vi til juni henter vores 20. The Nothing - titel i Superligaens historie. Nu gælder det Randers, der skal besejres, hvis vi skal i spil til en bronze.
Om end det var frapperende at se en god præstation blive fulgt op af endnu et komplet sammenbrud, er der alligevel positive tegn i vores spil. Vi er begyndt at score og skabe målchancer, og det er mit håb, at vi i resten af foråret om ikke andet kan noget perspektiv i forhold til sæsonen 2015/2016.
Det ville for blot nogle måneder siden have været en helt utænkelig situation, men vi er kommet dertil, hvor Nicolaj Larsen ikke er et sikkert førstevalg. Han har kostet mål i alle kampene i foråret og var også stærkt for nedadgåede i efteråret efter kampen i Zagreb. Dertil kommer, at Carsten Christensen vikarierer glimrende og må stå langt fremme i forhold at være førstekeeper.
Jeg håber ikke, Risgaards skade er alvorlig, for ham kunne vi dæleme godt have brugt både i torsdags og på søndag.
Om end det var frapperende at se en god præstation blive fulgt op af endnu et komplet sammenbrud, er der alligevel positive tegn i vores spil. Vi er begyndt at score og skabe målchancer, og det er mit håb, at vi i resten af foråret om ikke andet kan noget perspektiv i forhold til sæsonen 2015/2016.
Det ville for blot nogle måneder siden have været en helt utænkelig situation, men vi er kommet dertil, hvor Nicolaj Larsen ikke er et sikkert førstevalg. Han har kostet mål i alle kampene i foråret og var også stærkt for nedadgåede i efteråret efter kampen i Zagreb. Dertil kommer, at Carsten Christensen vikarierer glimrende og må stå langt fremme i forhold at være førstekeeper.
Jeg håber ikke, Risgaards skade er alvorlig, for ham kunne vi dæleme godt have brugt både i torsdags og på søndag.
Jeg har det nu sådan, at vi bare skal give initiativet til Randers. De vil overhovedet ikke ane hvad de skal gøre ved det, uden at de skal omprogrammeres. De er en særdeles giftig modstander, hvis vi ikke viser os som de klogeste. Den kamp vindes lige så meget med indersiden af hovedet.
Deres koncept i morgen vil være at stille med en fysisk stærk 8-mandsblok, og så er det meningen, at vi skal slå os sønder og sammen på den, og det skal vi naturligvis undgå. Lad nu dem have bolden, de vil ikke ane hvad de skal gøre ved den, og lad os få Nicolaj Larsen ind på stregen, så han kan passe det han er der for, målet. Så kan vi let komme til at profitere af, at deres forberedelser ikke kan bruges til noget som helst.
Deres koncept i morgen vil være at stille med en fysisk stærk 8-mandsblok, og så er det meningen, at vi skal slå os sønder og sammen på den, og det skal vi naturligvis undgå. Lad nu dem have bolden, de vil ikke ane hvad de skal gøre ved den, og lad os få Nicolaj Larsen ind på stregen, så han kan passe det han er der for, målet. Så kan vi let komme til at profitere af, at deres forberedelser ikke kan bruges til noget som helst.
Ja det er en ret sandsynlig opstilling, måske med Helenius i stedet for AK, men ellers tror jeg det er det der sker. Kent skal for guds skyld holde sig fra flere håbløse eksperimenter med Thomsen centralt.Spanky skrev:http://www.nordjyske.dk/sport/risgaard- ... a2/24/1547
Larsen
AK, Jönne
Jeg synes dog det kunne være spændende at tænke lidt nyt med opstillingen. Randers' muskelmænd kommer givetvis ikke for at spille bold, men vi er bedre end dem til at spille bold så hvorfor ikke lave en kamp på vores præmisser. Jeg gad godt se følgende formation
Larsen
Dalle, KEP, Thelander, Paddy
Würtz
Børsting, Jönsson, Thomsen
Helenius, AK
Derved får vi to mand i front, som Jönsson kan fodre samtidig med at vi får en meget dynamisk offensiv trio på midten. Jönsson har selvfølgelig ikke så meget stål, men omvendt vil Randers' dygtigste centrale midtbanespiler (Keller) få rigeligt at se til overfor Jönsson.
Det sker ikkethomasjn skrev:Ja det er en ret sandsynlig opstilling, måske med Helenius i stedet for AK, men ellers tror jeg det er det der sker. Kent skal for guds skyld holde sig fra flere håbløse eksperimenter med Thomsen centralt.Spanky skrev:http://www.nordjyske.dk/sport/risgaard- ... a2/24/1547
Larsen
AK, Jönne
Jeg synes dog det kunne være spændende at tænke lidt nyt med opstillingen. Randers' muskelmænd kommer givetvis ikke for at spille bold, men vi er bedre end dem til at spille bold så hvorfor ikke lave en kamp på vores præmisser. Jeg gad godt se følgende formation
Larsen
Dalle, KEP, Thelander, Paddy
Würtz
Børsting, Jönsson, Thomsen
Helenius, AK
Derved får vi to mand i front, som Jönsson kan fodre samtidig med at vi får en meget dynamisk offensiv trio på midten. Jönsson har selvfølgelig ikke så meget stål, men omvendt vil Randers' dygtigste centrale midtbanespiler (Keller) få rigeligt at se til overfor Jönsson.
Håber ikke at dommeren tillader kampen at blive alt for fysisk præget.
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Starter Carsten Christensen inde eller er jeg galt på den? hvis ja hvad er grunden? 
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Spændende!Glenn Francisco skrev:Starter Carsten Christensen inde eller er jeg galt på den? hvis ja hvad er grunden?
Kilde?
På billederne inden kampen som de ligger op på facebook, der plejer Larsens trøje altid at hænge og blive vist på samme måde som CC's trøje gør nu.Califfen skrev:Spændende!Glenn Francisco skrev:Starter Carsten Christensen inde eller er jeg galt på den? hvis ja hvad er grunden?
Kilde?
https://www.facebook.com/aabfodbold?fref=ts
JA DAAAAAAAAA!!!!
spændene... Hvordan mon Larsen reageere ved at ryge på bænken? Han var hammer god sidste sæson, men indtil vidre i denne, har han været ustabil, og på det seneste være indblandt i for mange drop. At ryge helt ud, kan blive et hårdt knæk.
- Spanky
- Allstar

Thomsen centralt. Følgende line-up:
Larsen, Dalsgaard, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Børsting, Würtz, Thomsen, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen
Larsen, Dalsgaard, Petersen, Thelander, Blåbjerg, Børsting, Würtz, Thomsen, Enevoldsen, Jönsson, Jacobsen
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Bekræftet startopstilling:
.
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Thomsen - Ene
Jönsson
AK

.
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Thomsen - Ene
Jönsson
AK
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Spanky skrev:Thomsen centralt.

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.