Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
jonas386
- Allstar

Jesper Schmidt skrev:FlæskeFrank skrev:Var Bassogog ikke kantspiller ?
Jo.
Jeg tror man vælger at se om man kan begynde at sluse ham ind, ved at give ham spilletid på en position hvor det taktiske og defensive måske ikke er helt så afgørende som på kanten. Mit gæt er at planen er at han kan få en eller anden jokerrolle som angriber i foråret, hvis han griber chancen.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... -angrebet/
Søndergaard snakker lidt om det her. Uden yderligere sammenligning, så er det jo gået meget godt med at rykke Ene fra kanten til angrebet, så måske man kunne lave samme "trick" her. Hvis man har set highlights fra træningskampen igår, så havde han da også en del gode aktioner, og virkede generelt til at placere sig rigtig fornuftigt. Det er selvfølgelig en billig baggrund, og man skal næppe dømme udfra en kamp, men det vil da give meget god mening at man giver det et forsøg. Der er vel også kortere til spilletid i angrebet end på kanten.
-
Pollack2
- Allstar

Der var tegning til godt AaB spil men nøøjjj, hvor viste georgierne dårligt og til tider ikke-eksisterende forsvarsspil.
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
-
Kontakt:
Er en lille smule lunken ved Spalvis opstart.. Ingen mål overhovedet. Kan godt forstå han mentalt var et andet sted først på året med forhandlingerne med Sporting, men når man ser klip fra de seneste kampe så virker han uskarp og uangageret ift blandt andet Ene. Han får selvfølgelig også kun en halvleg i hver kamp, men derfor burde han også vise mere når han får så få minutter på banen!
Skal selvfølgelig ikk ligge for meget i det, men i og med han har signet med Sporting og har sin sportslige og ikke mindst økonomiske fremtid på plads så kan man godt frygte et lunkent forår fra ham. Javel han udtaler han vil slutte godt af i AaB og være topscorer, men en ting er hvad hans ambitioner er ud ad til noget andet kan være hans mentale indstilling i kampene.
Hvad tænker I?
Swing Like God's Own Dick
-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Rockafellar skrev:Er en lille smule lunken ved Spalvis opstart.. Ingen mål overhovedet. Kan godt forstå han mentalt var et andet sted først på året med forhandlingerne med Sporting, men når man ser klip fra de seneste kampe så virker han uskarp og uangageret ift blandt andet Ene. Han får selvfølgelig også kun en halvleg i hver kamp, men derfor burde han også vise mere når han får så få minutter på banen!
Skal selvfølgelig ikk ligge for meget i det, men i og med han har signet med Sporting og har sin sportslige og ikke mindst økonomiske fremtid på plads så kan man godt frygte et lunkent forår fra ham. Javel han udtaler han vil slutte godt af i AaB og være topscorer, men en ting er hvad hans ambitioner er ud ad til noget andet kan være hans mentale indstilling i kampene.
Hvad tænker I?
Jeg tænker du ser spøgelser!
Ska' vi hak'?
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
Rockafellar skrev:Er en lille smule lunken ved Spalvis opstart.. Ingen mål overhovedet. Kan godt forstå han mentalt var et andet sted først på året med forhandlingerne med Sporting, men når man ser klip fra de seneste kampe så virker han uskarp og uangageret ift blandt andet Ene. Han får selvfølgelig også kun en halvleg i hver kamp, men derfor burde han også vise mere når han får så få minutter på banen!
Hvad tænker I?
Gå du bare i seng igen... du mangler tydeligt mere søvn.
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
Vil du bekymre dig, så er der mere grund til at kigge i retning af Ahlmann. Det er ved at udvikle sig til en trist historie.
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
-
Kontakt:
hje1980 skrev:Rockafellar skrev:Er en lille smule lunken ved Spalvis opstart.. Ingen mål overhovedet. Kan godt forstå han mentalt var et andet sted først på året med forhandlingerne med Sporting, men når man ser klip fra de seneste kampe så virker han uskarp og uangageret ift blandt andet Ene. Han får selvfølgelig også kun en halvleg i hver kamp, men derfor burde han også vise mere når han får så få minutter på banen!
Hvad tænker I?
Tja og du kan passende kravle ned fra dit træ - fantastisk debatkultur.
Jo flere gange han går fra banen uden at score desto flere spøgelser får vi at se.. Jeg har stadig stor tror på at
han kan levere når det gælder, men hvilken som helst angriber drives af at score mål og når de ikk kommer sætter det sig mentalt
Swing Like God's Own Dick
-
KJ
- Superliga

- Geografisk sted: 2100 København Ø
Rockafellar.... drop det nu bare... Og who cares om han ikke scorer flere mål? Han er alligevel solgt, og vi har et hav af andre spillere, der kan lave mål.
-
Kristian
- Allstar

Rockafellar skrev:hje1980 skrev:Rockafellar skrev:Er en lille smule lunken ved Spalvis opstart.. Ingen mål overhovedet. Kan godt forstå han mentalt var et andet sted først på året med forhandlingerne med Sporting, men når man ser klip fra de seneste kampe så virker han uskarp og uangageret ift blandt andet Ene. Han får selvfølgelig også kun en halvleg i hver kamp, men derfor burde han også vise mere når han får så få minutter på banen!
Hvad tænker I?
Tja og du kan passende kravle ned fra dit træ - fantastisk debatkultur.
Jo flere gange han går fra banen uden at score desto flere spøgelser får vi at se.. Jeg har stadig stor tror på at
han kan levere når det gælder, men hvilken som helst angriber drives af at score mål og når de ikk kommer sætter det sig mentalt
Bare knægten viser klassen når det gælder :-) men skulle ikke undre mig om han banker 2 stk ind i dag :-)
-
Jaus
- 2. div

Når nu vi efterfølgende kan få highlights at se, så undrer det mig, hvorfor det ikke er muligt at få sat livestream på fra kampen. Har tjekket Bratislavas hjemmeside, men heller ikke her ser det ud til, at den kan ses på livestream. Er det nogle, der har haft bedre held?
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
Er det ikke blot AaB selv, der filmer kampene og efterfølgende smider highlights op?
-
Jaus
- 2. div

Jo eller måske en service, som er med i den samlede pris for opholdet i Belek. Ej jeg ved det ikke, men hvis det nu er AaB's kamera, så synes jeg, at det kunne være super service at yde livestream til folket. Når det er sagt, så har AaB da virkelig oppet sig i år, hvad dækning af udenlandsopholdet angår. Det er fornemt med uddybbende highlights og interviews. AaBTV er indtil videre en succes IMO.
Og kom så de røde

-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jaus skrev:Jo eller måske en service, som er med i den samlede pris for opholdet i Belek. Ej jeg ved det ikke, men hvis det nu er AaB's kamera, så synes jeg, at det kunne være super service at yde livestream til folket. Når det er sagt, så har AaB da virkelig oppet sig i år, hvad dækning af udenlandsopholdet angår. Det er fornemt med uddybbende highlights og interviews. AaBTV er indtil videre en succes IMO.
Og kom så de røde

Det at have et kamera som optager en kamp er jo ikke lige det eneste som skal til for at livestreame. Den første udfordring er sikkert den største, når man spiller på træningsbaner - nemlig at have en brugbar internet forbindelse på sidelinjen.
Jeg er ikke helt enig ang. AaBTV, jeg synes det indtil videre helt generelt er en skuffelse.
-
jonas386
- Allstar

Jesper Schmidt skrev:Jeg er ikke helt enig ang. AaBTV, jeg synes det indtil videre helt generelt er en skuffelse.
Virkelig? Ift hvad der var på området for et år siden er det da en kæmpe forbedring. Er der noget konkret du savner, eller?
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 13. feb 2016, 14:22
AaB startede med følgende hold mod Slovan Bratislava:
CC
Patrick - Augu - Kasper P. - Rokkedal
Thrane - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
Spalvis
Slovakkerne fører 1-0
-
Jesper Schmidt
- Halftime

jonas386 skrev:Jesper Schmidt skrev:Jeg er ikke helt enig ang. AaBTV, jeg synes det indtil videre helt generelt er en skuffelse.
Virkelig? Ift hvad der var på området for et år siden er det da en kæmpe forbedring. Er der noget konkret du savner, eller?
Jeg synes der er for lidt nyt indhold, jeg synes meget af indholdet taler for meget til laveste fællesnævner (som de poppede indslag omkring jul, og eksempelvis også dagens indslag fra træningslejren) og ikke mindst synes jeg at selve siden er skrækkelig uoverskuelig.
Der er selvfølgelig også gode ting, som highlights fra træningskampe f.eks. men det har man jo også gjort førhen. Set i forhold til at man laver en lancering af et decideret AaBTV, synes jeg godt man kunne forvente mere, og det er i forhold til de forventninger at jeg er skuffet... jeg synes ikke man leverer ret meget mere end man gjorde på youtube kanalen.
-
Jaus
- 2. div

Enig med dig så langt, for jeg er heller ikke til de ikke-fodboldfaglige relaterede indslag, men målgruppen er jo bred, så det bliver svært at gøre alle tilfredse. Jeg synes dog især, at efterbehandlingen af træningskampene på opholdet i Tyrkiet er markant bedre, end det AaB leverede sidste år.
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
1-1
Ene.
Bienvenu Bassogog!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jaus skrev:Enig med dig så langt, for jeg er heller ikke til de ikke-fodboldfaglige relaterede indslag, men målgruppen er jo bred, så det bliver svært at gøre alle tilfredse. Jeg synes dog især, at efterbehandlingen af træningskampene på opholdet i Tyrkiet er markant bedre, end det AaB leverede sidste år.
Enig, det er en klar forbedring. Jeg savner dog især lidt længerevarende indslag, og jeg synes generelt lidt at man får sat sig mellem to stole med en del af indholdet, fordi man netop gerne vil please alle.
- Og super Ene, han er jo en decideret målmaskine.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg skal da iøvrigt love for at kortene bliver blandet i de her kampe, der er kun to mand i startopstillingen i dag som også startede inde i sidste kamp - Würtz og Spalvis.