https://x.com/aabsportdkKasper skrev: ↑13. jul 2024, 12:42Tak.
Ramte jeg den? Hvor ser du det henne?
Træningskampe sommeren 2024
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Træningskampe sommeren 2024
Hair is not a right: it´s a privilege!
Hvad er idéen med en 4 årig kontrakt til dræber-pudlen, hvis man starter med Kramer? Hvis han ikke er bedre end Kramer er det jo helt ligegyldigt.
- Trickster
- Superliga

Hvis Pudel har været på badeferie indtil sin prøvetræning i AaB er han måske ikke klar til at spille 90 minutter.
Han er nok en del af det hold, der skal spille 2x30 15:15 mod Viborgs reserver.
Tror da godt man kan konkludere at Kramer er foran thelander.
Og at Kramer / otoa blir det nye stopper par fra start.
Otoa er er kæmpe talent og jeg syns ham er mega skarp.
Men han har en tendens til at blive for magelig / arrogant i sit spil og det skal han fjerne.
Spændende med kampen
Og at Kramer / otoa blir det nye stopper par fra start.
Otoa er er kæmpe talent og jeg syns ham er mega skarp.
Men han har en tendens til at blive for magelig / arrogant i sit spil og det skal han fjerne.
Spændende med kampen
Hvem har vi på bænken? Det skriver nordjyske ikke
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Der var udtaget en trup på 19 mand, der ligger et opslag på AaBs facebook side hvor det står i.
Helenius, pudel, iredale, caballo, de boer, thelander, amankwah. Amar diagne er blevet syg ellers var han os med
Helenius, pudel, iredale, caballo, de boer, thelander, amankwah. Amar diagne er blevet syg ellers var han os med
Nogen der kan opdatere lidt ? Har ikke mulighed for at se kampen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Med fravær in mente ligner det en ideal-opstilling.
Jeg tænker, at Otoa skal være fast, og Pudel og Kramer kommer til at mosle om den anden - afhængigt af modstanderen også.
Jimenez og amerikaneren, hvis navn jeg har glemt, er nok før Davidsen og Højholt.
Jeg tænker, at Otoa skal være fast, og Pudel og Kramer kommer til at mosle om den anden - afhængigt af modstanderen også.
Jimenez og amerikaneren, hvis navn jeg har glemt, er nok før Davidsen og Højholt.
Ædruelighedens stemme
1-1 efter 20 min. Ross udligner på straffe.
-
R Rosenberg
- Allstar

Kunne også være spændende med den her midtR Rosenberg skrev: ↑13. jul 2024, 13:57Med fravær in mente ligner det en ideal-opstilling.
Jasson -jimenez - widell
1-2 til Viborg. Deres første mål var skarpt, det her var bare sløseri af AaB. Vi spiller i øvrigt klart bedst, Viborg lever på omstillinger. Det har været det omvendte kampbillede de sidste 3-4 år…
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Pudel kan hurtigt erstatte ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Meget præcist. Det sejler mellem forsvaret og midtbanen.
Så snart vi har bolden på deres banehalvdel eller skal jagte er det godt.
Vi mangler stadig en klasse oprydder og så må vi håbe, at Pudel er den mand vi mangler ved siden af Otoa.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Lige nu 2-1 til Viborg. Jeg synes dog spilsystemer bliver mere og mere tydeligt.
Vi har chancer, men Viborg har haft overtaget de sidste 5 min.
Vi har chancer, men Viborg har haft overtaget de sidste 5 min.
- FlæskeFrank
- Trickster
- Superliga

Vi er ekstreme i vores spillestil. Hele midtbanen forlader området omkring sekseren i presset, og så er der altså kun de to midterforsvarere til at skubbe op og erobre bolden. Lykkes indgrebet ikke, så er der motorvej mod AaBs mål. Viborg har vel haft tre hele eller halve friløbere.
AaB har også haft en enkelt.
Jeg synes vi er bedst på bolden, men balancen skal være bedre i Farum næste uge, for ellers løber de fra os.
AaB har også haft en enkelt.
Jeg synes vi er bedst på bolden, men balancen skal være bedre i Farum næste uge, for ellers løber de fra os.
Men vi kan også let blive straffet på omstillinger
Vi skal ik spille for naivt
Vi skal ik spille for naivt