Dennis Nielsen skrev: ↑17. aug 2024, 08:57
jonas386 skrev: ↑16. aug 2024, 22:43
Dennis Nielsen skrev: ↑16. aug 2024, 18:22
jonas386 skrev: ↑16. aug 2024, 15:27
Lol. Inge Andre havde kørt den her klub i graven, hvis han havde fået tid og lov. Han skal ikke have ros for noget som helst.
Han er en væsentlig årsag til, at vi har Otoa, Ross,Bomholt, Davidsen og Arnor på holdet.
Det må du jo leve med eller endnu bedre skrive en artikel i Tipsbladet, hvor du arbejder med din håbløse forudindtaget tankegang.
Tvivlsomt. Arnor er her fordi hans far har spillet håndbold i aalborg. Bomholt, Davidsen og Ross er vel noget af der mest klassiske i AaB, nordjyder fra samarbejdsklubber.
Og nej, jeg gider ikke leve med halvbagte konklusioner uden grundlag. Sorry. Det kan du godt kalde forudindtaget, men det er altså fjollet skrevet.
A hva.. du gider ikke halvbagte konklusioner, men skriver alligevel, at IAO ikke skal roses for noget.
Halvbagt konklusion?
Forudindtaget?
Ja og ja.
At påstå andet er fjollet.
Jeg har aldrig skrevet, at IAO og Figo skal have patent på rosen, men at de selvfølgelig skal roses for deres arbejde og indsats med de opblomstrede talenter.
Nå men nok om det.
3 point I morgen.
Så er der efterhånden en pænt hul til de nederste, top 6 kalder og selvtillid i top.
Aalborg kommer igen på fodbold kortet, byen summer af bold og flere på stadion.
Nej, selvfølgelig skal manden der var ved at køre vores klub i graven, og desuden har gjort stor skade på klubbens brand, ikke roses for at en flok AaB'ere her to år efter hans afsked får spilletid på førsteholdet.
Ellers må du meget gerne fortælle mig hvilket arbejde du mener IAO har udført, som har positiv effekt på vores talenter i dag. Er det nogle særlige ansættelser som stadig er i klubben du tænker på?
Eller er pointen bare at Inge, sammen med Bælum, fik os så langt ud, at vi nu er tvunget til at gøre mere brug af egne talenter? I så fald, så forstår jeg ikke den manglende anerkendelse af Per Søndergaards arbejde op til mesterskabet I 14..
Men altså, indtil du, eller andre, kan komme med nogle eksempler på det gode arbejde Inge har udført, og som nyder godt af i dag, så tillader jeg mig at være forudindtaget over for den norske brugtvognshandler, og tillade mig at antage jeg stadig har ret i min vurdering af ham og hans arbejde.