AaB-Sønderjyske 29-09-24
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
3-0 ! Sådan MJ! Hattrick.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

- Indlæg: 1068
- Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Enig. Det er dog naturligt, at der sniger sig en lidt mere defensiv og forsigtigt mentalitet ind. De spiller vel lidt dårligere, fordi vi har været lidt bedre.Funky skrev: ↑29. sep 2024, 15:31Nu skal de først lige genfinde noget koncentration, tak! SJ har altså spillet så meget under niveau, at de sagtens kan gøre det væsentligt bedre de sidste 20 minutter.Dennis Nielsen skrev: ↑29. sep 2024, 15:30God organisation i dag og et par gode mål.
Det er noget, der varmer!
Holder den her - 6 point til stregen, også et godt program det næste mange kampe.
Og endnu vigtigere - de unge krigere får tanket selvtillid!
Vi har lukket dem meget ned. Jeg har ikke set de første 30 min, men det jeg har set, er en smule dominans og kontrol!
Ja tak!!!!
- Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Med en sejr her, har vi allerede flere wins, end vi fik i grundspillet, da vi rykkede ned.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
PonySlaystation
- Superliga

- Indlæg: 578
- Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Hvornår har en AaB spiller sidst scoret hattrick?
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Fremragende af Bomholt! Genialitet af Helenius og så svigter han godt nok bare ikke i de der situationer - sikke en stjerne vi har der! 
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Lars Kramer blevet en helt anden fodboldspiller de sidste 4-5 kampe. Og Pudel er klasse i dag. Virkelig positiv oplevelse.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Det må næsten være Thellufsen imod Silkeborg i pokalen for nogle år siden?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Pudel - Kramer har set RITTI godt u'!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Var det endda ikke et vaskeægte hattrick?
3 mål i samme halvleg uden andre mål imellem.
3 mål i samme halvleg uden andre mål imellem.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Jo.Brodernumsi skrev: ↑29. sep 2024, 15:41Var det endda ikke et vaskeægte hattrick?
3 mål i samme halvleg uden andre mål imellem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
M. Jørgensen har lige skudt sig op på en delt 2 plads på topscorerlisten. Mere af den slags og så bliver det nok svært at holde på ham i januar vinduet.
-
Ruddifanten
- Ynglinge

- Indlæg: 75
- Tilmeldt: 27. okt 2014, 19:47
- Favoritspiller: Frank strandli
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Nåede ikke på stadion, hvordan med tilskuere antal og opbakning ?
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Ja det har det altså.
Det giver langt større ro, at have en boldsikker Pudel dernede fremfor Diakithe
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
5 point til 3. Pladsen 
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Positivt problem for Menno. For jeg synes heller ikke, Diakhité har været ringe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Fantastisk anden halvleg. Fuldsrændig Sønderjyske overlegen. Pudel og Kramer med perfekt kamp. Mathias Jørgensen bliver vores største salg siden Bassogog - en stjerne i supeligaen.
En absolut godkendt start på sæsonen. Vi har fået flere point end jeg havde forventet. Stor ros til Menno og trænerteamet! 3 point i Vejle og vi ligger omkring top 6 efter de første 11 runder
En absolut godkendt start på sæsonen. Vi har fået flere point end jeg havde forventet. Stor ros til Menno og trænerteamet! 3 point i Vejle og vi ligger omkring top 6 efter de første 11 runder
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Ja kommentatorerne snakkede om mindst en x 10 på købsprisen ift til de betalte 3 mio og måske i nærheden af et bassogog salg.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Sådan AaB! Sæsonens klart bedste præstation. Vi var lidt langsomme ude af starthullerne men da først vi fik overtaget efter små 20 minutter så styrede vi kampen derfra, og skulle allerede have været foran inden pausen. 3 meget vigtige og overbevisende point 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Indlæg: 360
- Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Re: AaB-Sønderjyske 29-09-24
Endelig clean sheet! Pudel overrasker

