Jeg kan godt se han har nogle evner, som pynter på vores spil, til gengæld er manglerne ligeså udtalte. Derfor skal han simpelthen være markant farligere end han er lige nu, ellers er jeg sikker på han kun bliver rotations-/indskiftningsspiller.FIDEL skrev: ↑10. okt 2024, 07:43Fuldstændig enig.baresi skrev: ↑9. okt 2024, 11:17Der har jeg det stikmodsat
Han er lige kommet tilbage fra en skade, der har sat ham langt tilbage.
han har ikke spillet superliga før
Han har haft et par gode pokalkampe
han kæmper godt og er meget mere aggressiv og defensiv hjælp end antaget
han er fysisk stærk, god at spille den op på, og god i de nærkampe hvor han har bolden
han er måske den bedste direkte mand til mand udfordrer i truppen, og her skiller han sig ud ift. hvad vi ellers har.
men afslutninger er en stor mangelvare.
Adedeji giver vores spil noget ekstra. Han har masser af kvalitet på bolden og kommer frem til en masse chancer.
Folk kritiserer ham for hans afslutninger, hvilket er helt fair, da de er elendige, men i det opbyggende spil er han stærk og har noget x faktor.
Jeg tænker han vil være bedst som falsk 9'er eller off. midt.
En rolle centralt ser jeg slet ikke for mig. Her får vi slet ikke brugt hans udfordringer og hurtighed, som er hans primære kvaliteter. Hvorimod han umuligt kan modtage bolden med en stor stopper på ryggen, ligesom hans taktiske og arbejdsmæssige disciplin ikke er alt for imponerende.
Jeg er modsat andre pro Ross som falsk 9'er. Han skal blive bedre til at udnytte sin størrelse, men hans evner på bolden synes jeg er værd at bygge på, hvor han er god til at gå ned og modtage mens kanterne søger dybt. Hans assist mod SønderjyskE taler netop ind i hvad hans roller er, når han er bedst. Ligeledes er han en habil afslutter. Jeg håber de arbejder på hans løb i boksen, så han kan blive farligere. Han er ung, men klør på. Jeg tror det kan blive rigtig godt.
Ligeledes synes jeg Helenius bidrager fint når han kommer ind. Hans evner til at sætte de andre i scene på den sidste 1/3 er en nøgle vi skal gøre brug af. Jeg er sikker på vi nok skal se en del mål fra ham, hvis han får spilletid fremfor Iredale, der virker overmatchet.