Randers vinder nok i dag. AGF vinder nok i morgen. Aa. B. kan derefter slå et lille hul til stregen, ergo snubler de nok søndag.
Noget nyt om Müller? For med de Boer på kassen ville jeg nok foretrække, at van Dam stiller med 11 markspillere.
Aa. B.-VB
Re: Aa. B.-VB
Randers vandt i hvert fald i dag, så langt så godt. Og endda solidt, således at SønderJyskes målscore nu også er grim at se på. Glimrende.R Rosenberg skrev: ↑2. nov 2024, 10:15Randers vinder nok i dag. AGF vinder nok i morgen. Aa. B. kan derefter slå et lille hul til stregen, ergo snubler de nok søndag.
Noget nyt om Müller? For med de Boer på kassen ville jeg nok foretrække, at van Dam stiller med 11 markspillere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

