Skadestråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
OrkSatme
2. div
2. div
Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell

Re: Skadestråden

Indlæg af OrkSatme » 21. aug 2024, 03:48

Er der overhovedet kommet en status på Jubril Adededji?

Han har ikke været i truppen i lang tid?
Virkelig spændende spiller med fart og massere af potentiale for dette hold.

dnoerholm

Indlæg af dnoerholm » 31. aug 2024, 22:16

OrkSatme skrev:
21. aug 2024, 03:48
Er der overhovedet kommet en status på Jubril Adededji?

Han har ikke været i truppen i lang tid?
Virkelig spændende spiller med fart og massere af potentiale for dette hold.
Nej, der er åbenbart stadig helt stille omkring Jubril. Meget mærkeligt, at der ikke meldes noget ud.
Nok har han ikke slået til, men han kunne være fin at have som bredde til offensiven

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 31. aug 2024, 23:02

Var Jubril ikke på bænken sidste uge?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold

Indlæg af emenike » 31. aug 2024, 23:07

FlæskeFrank skrev:
31. aug 2024, 23:02
Var Jubril ikke på bænken sidste uge?
Jo, han er vel bare så småt på vej tilbage efter en lang skadespause.

Bugatti1
2. div
2. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Indlæg af Bugatti1 » 17. sep 2024, 10:03

Aktuelle skader jeg lige kan komme i tanke om:

Marc N., Otoa, Arnarsson og hvad med Djibril - 100 år siden jeg har hørt om ham?

Naturligvis bekymrende flere fra vores bagkæde er ude, men har stadig, Kramer, Oumar og Bjarne Pudel som midtstoppere, og Caballo og to højrebacks Kasper J og Andreas Bruus - 6 mand til 4 pladser virker skrøbeligt. Og både Arnarsson og Otoa er vel ude for efteråret stort set. Men vi har vel ikke flere skader end andre hold? Bare ærgerlig at de fleste af skaderne er i forsvaret, specielt Otoa der kunne indbringe en solid transfer - Men skadeshistorikken lyder ikke lovende?

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 18. sep 2024, 15:28

Nogle der kan fortælle hvor slemt det er?

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... rd/5237668

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 18. sep 2024, 16:20

haghdk skrev:
18. sep 2024, 15:28

Intet konkret fra AaB. Nordjyske erfarer op til 8 uger.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler

Indlæg af haghdk » 18. sep 2024, 16:41

Kunji skrev:
18. sep 2024, 16:20
haghdk skrev:
18. sep 2024, 15:28

Intet konkret fra AaB. Nordjyske erfarer op til 8 uger.
Pis!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 18. sep 2024, 17:22

Der er ofte ca. 3-4 ugers forskel på fiber og forstrækning. Op til 8 uger lyder jo som om det er en fiber, hvis de altså har sagt noget til nordjyske. Han er tilgengæld ung, man kan håbe han heler lidt hurtigere, uanset hvor stort et riv han har fået. Jeg bestiller lige et styrkeprogram til otoas bentøj henover jul og opstarten, vi skal have styr på de skader.

Synes dog Kramer kom ind med en god ro, selvom han ikke har samme fart og vi bliver nemmere fanget i omstillinger hvid vi går helt op på dem. Kramer og Co må begynde at rive folk mere ned I de her farligere omstillinger hvis de skal spille, Diakhité er hurtig og må gå all in i nærkampene, men ikke så hurtig som Otoa. Og så er der vores tysker Pudel som jeg ikke nåede at se meget til, han så lidt hurtigere ud end Kramer men har ikke samme rutine og ro. Otoa får nok de sidste 2-3 kampe med af efteråret, hvis alting forløber som det skal i genoptræningen.

dnoerholm

Indlæg af dnoerholm » 23. sep 2024, 08:00

Nordjyske melder 6 mande ude til i aften. Nogen der ved hvem de er - udover Otoa?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 23. sep 2024, 13:37

dnoerholm skrev:
23. sep 2024, 08:00
Nordjyske melder 6 mande ude til i aften. Nogen der ved hvem de er - udover Otoa?
Et bud:

Müller
Otoa
Noel
Marc Nielsen
Ross
Iredale
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 23. sep 2024, 15:06

Såvidt jeg har forstået er det Caballo istedet for Marc Nielsen, så mon ikke sidstnævnte starter inde og spiller en time?

Problemet er desværre ofte, at får en tynd trup en eller to skader, så rammes ofte andre af skader for de spiller og træner måske mere end planlagt.

Så håber, at aftenens kamp ikke udløser skader eller karantæner.
- FlæskeFrank

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 23. sep 2024, 15:11

FlæskeFrank skrev:
23. sep 2024, 15:06
Såvidt jeg har forstået er det Caballo istedet for Marc Nielsen, så mon ikke sidstnævnte starter inde og spiller en time?

Problemet er desværre ofte, at får en tynd trup en eller to skader, så rammes ofte andre af skader for de spiller og træner måske mere end planlagt.

Så håber, at aftenens kamp ikke udløser skader eller karantæner.
jeg tror bruus starter på venstre back, marc nielsen starter ikke inde.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 10. okt 2024, 12:45

Nogen der har læst artiklen omkring otoas skade og kan give en opdatering? Og ligeledes artiklen om tvpenge.. Jeg hader nordjyske og deres betalingsartikler..

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Favoritspiller: Milan Timko

Indlæg af Lyngehoevdingen » 10. okt 2024, 13:49

RicoBR02 skrev:
10. okt 2024, 12:45
Nogen der har læst artiklen omkring otoas skade og kan give en opdatering? Og ligeledes artiklen om tvpenge.. Jeg hader nordjyske og deres betalingsartikler..
Haha, altså jeg forstår godt frustrationen. Jeg kender den selv, når jeg nogle gange ende på et eller andet medie, man ikke har adgang til. Men der er alligevel noget urkomisk ved brok over at nogen kræver penge for deres produkt. Især når den brok så tydeliggør, at der er efterspørgsel for produktet.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 10. okt 2024, 14:00

Lyngehoevdingen skrev:
10. okt 2024, 13:49
RicoBR02 skrev:
Haha, altså jeg forstår godt frustrationen. Jeg kender den selv, når jeg nogle gange ende på et eller andet medie, man ikke har adgang til. Men der er alligevel noget urkomisk ved brok over at nogen kræver penge for deres produkt. Især når den brok så tydeliggør, at der er efterspørgsel for produktet.
Problemet er jo nok (i hvert fald for mig som ikke længere bor i Nordjylland), at man ikke bare kan købe et mindre abonnement udelukkende til AaB-nyt. Jeg følger også mit lokale 3. divisionshold, som jeg også skal betale for at læse artikler om. Heldigvis er mit PL-favorithold stort nok til at generere en masse gratis artikler på alverdens medier.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 10. okt 2024, 14:34

Lyngehoevdingen skrev:
RicoBR02 skrev:
Jeg er absolut ikke for fin til at indrømme at det er ekstremt nordjysk og næsten dumt at brokke sig over. Men for fanden, det er jo ikke fordi man køber journalisme på internationalt niveau hvis man køber det abonnement, problemet er at nordjyske helt åbenlyst har en aftale med AaB om hvilke nyheder de deler med dem og ikke andre medier og dermed tvinger forbrugeren til at købe det tvivlsomme indhold..

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 10. okt 2024, 16:12

RicoBR02 skrev:
10. okt 2024, 14:34
Lyngehoevdingen skrev:
RicoBR02 skrev:
Jeg er absolut ikke for fin til at indrømme at det er ekstremt nordjysk og næsten dumt at brokke sig over. Men for fanden, det er jo ikke fordi man køber journalisme på internationalt niveau hvis man køber det abonnement, problemet er at nordjyske helt åbenlyst har en aftale med AaB om hvilke nyheder de deler med dem og ikke andre medier og dermed tvinger forbrugeren til at købe det tvivlsomme indhold..
Otoa er ca 4 uger inde i hans skadesperiode. Han er begyndt at løbetræne igen og han forventer at gøre comeback i løbet sf efteråret. Noel er også begyndt at løbetræne igen, men om han når at blive superliga klar i efteråret er vist mere tvivlsomt.
Ift TV pengene, har vi fået mere end der er budgetteret med. Vi har været hovedkamp i flere tilfælde, placeret os bedre end de har budgetteret med, så er der plus på den konto

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold

Indlæg af bedstefar » 7. nov 2024, 16:46

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/haar ... ed/5309795 En med nordjyske som kan fortælle lidt mere?

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 7. nov 2024, 17:03

bedstefar skrev:
7. nov 2024, 16:46
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/haar ... ed/5309795 En med nordjyske som kan fortælle lidt mere?
Nóel Atli Arnórsson blev skadet i weekenden og kommer ikke i aktion mere i 2024.

Helenius forventes tilbage i træning igen efter landsholdspausen.

Otoa og Diakhite træner fuldt med igen.

Jasson har været hjemme i USA i nogen dage i forbindelse med hans karantæne sidste weekend.

Besvar