de sidste 2 kampe med ham fra start er endt med 2 snittere på 4-0 hvis jeg husker rigtigt
præcis diakete bør have set de sidste minutter i denne trøje - han er forfærdelig dårlig

Han er startet i alle tre kampe hvor vi har tabt 4-0.
Hvem skal så give en opsang til resten af holdet, hvis de løber ind i en ny afklapsning?Alpa Chino skrev: ↑4. apr 2025, 09:31Han er startet i alle tre kampe hvor vi har tabt 4-0.
Hvis vi bruger Diakhite igen, rykker vi ned.
Brug den nye svensker eller sæt Kasper Jørgensen derind.
Men jeg ved, at det har latterlighedens skær, at en nytilkommen senegaleser, som har spillet i Onsabrück indtil for ganske nyligt, fortæller, hvordan man skal reagere.
haha nå for helvede - jeg kunne ikke overskue mere end 2x4-0 heheAlpa Chino skrev: ↑4. apr 2025, 09:31Han er startet i alle tre kampe hvor vi har tabt 4-0.
Latterlighedens skær lyste da også langt klarest over Peter Sørensen i den situation. Diakhité var hentet for at levere fart og lederskab, han startede ‘okay’ og gjorde, hvad han kunne. Det passede måske ikke så godt ind i de nogle gange mere bøvede aspekter af nordjysk sentimentalitet, hvor man da i hvert fald ikke skal komme hér og tro, man er noget.Patmand skrev: ↑4. apr 2025, 10:53Hvem skal så give en opsang til resten af holdet, hvis de løber ind i en ny afklapsning?Alpa Chino skrev: ↑4. apr 2025, 09:31Han er startet i alle tre kampe hvor vi har tabt 4-0.
Mange herinde gik i rette med Peter Sørensen, da han udtalte:Men jeg ved, at det har latterlighedens skær, at en nytilkommen senegaleser, som har spillet i Onsabrück indtil for ganske nyligt, fortæller, hvordan man skal reagere.
For skyld så ring til mig i stedet.
Du er simpelthen villig til ikke at gå i rette med en Peter Sørensen som de sidste sæsoner har været i et tail spin mod bunden, hvor han som en anden pauseklovn laver mere og mere vanvittigt lave og platte analyser, som stod der en og råbte "vildere klovn! Vildere!"Patmand skrev: ↑4. apr 2025, 10:53Hvem skal så give en opsang til resten af holdet, hvis de løber ind i en ny afklapsning?Alpa Chino skrev: ↑4. apr 2025, 09:31Han er startet i alle tre kampe hvor vi har tabt 4-0.
Mange herinde gik i rette med Peter Sørensen, da han udtalte:Men jeg ved, at det har latterlighedens skær, at en nytilkommen senegaleser, som har spillet i Onsabrück indtil for ganske nyligt, fortæller, hvordan man skal reagere.

Begrebet ekspert er mere devalueret i sportsverdenen end gule breaking news bjælker på TV2.Dalbjerg skrev: ↑4. apr 2025, 23:14Du er simpelthen villig til ikke at gå i rette med en Peter Sørensen som de sidste sæsoner har været i et tail spin mod bunden, hvor han som en anden pauseklovn laver mere og mere vanvittigt lave og platte analyser, som stod der en og råbte "vildere klovn! Vildere!"Patmand skrev: ↑4. apr 2025, 10:53Hvem skal så give en opsang til resten af holdet, hvis de løber ind i en ny afklapsning?Alpa Chino skrev: ↑4. apr 2025, 09:31Han er startet i alle tre kampe hvor vi har tabt 4-0.
Tøfting, Peter Sørensen og Graulund.. Tabloid eksperter..
Ja, han har vist sig som regulær katastrofe spillemæssigt..
Men ledelse eller pep-talks kan ikke kun udføres af de bedste spillere eller folk som har været i klubben i årevis..
Det er simpelthen en tåbelig tankegang, som er meget udtalt i sport og fodbold især..
Man fristed jo til at spørge, hvorfor i alverden en spiller som Graulund f.eks. er ekspert..
Dét ville da være en mere interessant diskussion, end en debat om en spiller må tale pep-talk, hvis han ikke er en topspiller i klubben.
Så ja, jeg vil kan stå ved, at Peter Sørensen var en klaphat at høre på igen igen, selvom jeg synes at de der rundkredsen generelt er platte og at den pågældende spiller giver minder om et meget dyrt indkøb fra Holland for 30 år siden..

@BoT og @Steve-Dave var det den kamp jeg ikke så, fordi der var 88 spillere og 4 dommere på banen, da jeg endelig kom ind, så jeg måtte ud og hvile lidt i bussen (som så var låst af)?
Silkeborg har generelt lignet et værre humørhold her efter vinter. Lidt ligesom os selv. Og mest i et trist humør.Hajen skrev: ↑5. apr 2025, 12:33Jeg er stadig ikke helt kommet mig over den frygtelige Viborg-kamp, og kan kun håbe, at alle bundniveauets forfærdeligheder blev
fyret af på én gang og én gang for alle, men frygter dog, om vi mentalt er klar til de to næste kampe.
Kan kun håbe, at AaB, af en eller anden grund, bare ligger bedre til de øvrige hold i dette nedrykningsspil, for iflg den interne tabel er vi jo nærmest favoritter til den eftertragtede 7. plads.....![]()
INTERN TABEL (nuv point i parentes)
AaB, 11 k, 20 point (21)
Viborg, 11 k, 18 point (31)
Silkeborg, 11 k, 17 point (33)
Vejle, 11 k, 12 point (16)
Sønderjyske, 11 k, 12 point (20)
Lyngby, 11 k, 10 point (18)
Ser jo desværre ud til, at Silkeborg, med nylige nederlag til VB, SJE og LBK, igen ønsker at blive AaB-bøddel![]()

Nej det var en anden. Vist nok en 2-2 kamp i efteråret 2010, hvor Helenius scorede 2. (Jeg var dagen efter ret sikker på, at vi havde vundet 2-1, men det er en anden historie).R Rosenberg skrev: ↑5. apr 2025, 12:15@BoT og @Steve-Dave var det den kamp jeg ikke så, fordi der var 88 spillere og 4 dommere på banen, da jeg endelig kom ind, så jeg måtte ud og hvile lidt i bussen (som så var låst af)?

Var det den aften, der udløste din første skilsmisse samt et årelangt misbrug af ketamin? Den med badeværelsegulvet.BoT skrev: ↑8. apr 2025, 14:41Nej det var en anden. Vist nok en 2-2 kamp i efteråret 2010, hvor Helenius scorede 2. (Jeg var dagen efter ret sikker på, at vi havde vundet 2-1, men det er en anden historie).R Rosenberg skrev: ↑5. apr 2025, 12:15@BoT og @Steve-Dave var det den kamp jeg ikke så, fordi der var 88 spillere og 4 dommere på banen, da jeg endelig kom ind, så jeg måtte ud og hvile lidt i bussen (som så var låst af)?
I stedet kan vi så se frem mod at møde SIF på deres hjemmebane efter en runde, hvor de tabte til Viborg - og de har næppe tænkt sig at tabe 2 i streg.
Nej nej - det var Rosengården-aftenen. Eller Underberg-aftenen, som den senere er blevet kaldt.R Rosenberg skrev: ↑8. apr 2025, 15:09Var det den aften, der udløste din første skilsmisse samt et årelangt misbrug af ketamin? Den med badeværelsegulvet.BoT skrev: ↑8. apr 2025, 14:41Nej det var en anden. Vist nok en 2-2 kamp i efteråret 2010, hvor Helenius scorede 2. (Jeg var dagen efter ret sikker på, at vi havde vundet 2-1, men det er en anden historie).R Rosenberg skrev: ↑5. apr 2025, 12:15@BoT og @Steve-Dave var det den kamp jeg ikke så, fordi der var 88 spillere og 4 dommere på banen, da jeg endelig kom ind, så jeg måtte ud og hvile lidt i bussen (som så var låst af)?