Norlys og Viaplay

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Popnizzen » 17. jul 2025, 09:14

Kommer heller ikke til at lægge 1 krone i den kasse. Må tage kampene tæt på Fredericia
„The less you care, the happier you will be.“

Portland
1. div
1. div
Indlæg: 305
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Portland » 17. jul 2025, 09:26

ViaPlay er stinkende dyrt og jeg vil tro, at seertallene er meget små til NBL.
Jeg synes at NBL dækkes væsentlig mere end det kan forventes.

calciomania
2. div
2. div
Indlæg: 140
Tilmeldt: 12. jun 2024, 13:36
Geografisk sted: Aalborg

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af calciomania » 17. jul 2025, 10:14

Jeg må så nøjes med at se kampene på stadions. Og mon ikke AaB som sædvanligt lægger lidt højdepunkter ud på deres hjemmeside, så man alligevel kan følge lidt med...

Isoleret set har jeg da nok råd til at betale de 300 kroner om måneden, MEN der er 117 andre ting, som jeg så også skal betale for at følge med i og til sidst ender det jo så med at koste 3000 pr. måned i stedet for 300. Derfor er det en principsag for mig, at jeg slet ikke gider betale de der 300. For så kan jeg blive ved med at betale 300 til alt muligt andet - Nordjyske f.eks. og andre aviser og medier, som også kræver abonnement for at man kan se det hele. Jeg siger bare stop fra starten og gider ikke betale en rød øre til noget af det. Hvis der så kommer en kamp, jeg bare MÅ se, så er der jo diverse sportsbarer i Aalborg, hvor man kan tage ud og betale for en øl til ca. en 50´er og så se kampen der...

AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af AaBager » 17. jul 2025, 11:07

calciomania skrev:
17. jul 2025, 10:14
Jeg må så nøjes med at se kampene på stadions. Og mon ikke AaB som sædvanligt lægger lidt højdepunkter ud på deres hjemmeside, så man alligevel kan følge lidt med...

Isoleret set har jeg da nok råd til at betale de 300 kroner om måneden, MEN der er 117 andre ting, som jeg så også skal betale for at følge med i og til sidst ender det jo så med at koste 3000 pr. måned i stedet for 300. Derfor er det en principsag for mig, at jeg slet ikke gider betale de der 300. For så kan jeg blive ved med at betale 300 til alt muligt andet - Nordjyske f.eks. og andre aviser og medier, som også kræver abonnement for at man kan se det hele. Jeg siger bare stop fra starten og gider ikke betale en rød øre til noget af det. Hvis der så kommer en kamp, jeg bare MÅ se, så er der jo diverse sportsbarer i Aalborg, hvor man kan tage ud og betale for en øl til ca. en 50´er og så se kampen der...
Har du en ide til, hvordan Nordjyske kan tjene penge på at forære deres produkt væk til forbrugerne? Annoncer har vist sig ikke at kunne dække udgifterne ind.
Legaliser pyro!

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 165
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 17. jul 2025, 11:16

Stemmer også for totalt at boykotte Viaplay. Er så klamt de gør det med at prøve og tvinge til køb af deres pakke.
De gjorde det samme med Man U sidste sæson ved placere deres kampe så de ikke bare kunne ses med Norlys. Det er tydeligvis en bevidst strategi. Mener også OB var ramt af det.
:aabfan:

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2791
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af NIN » 17. jul 2025, 19:26

AaBager skrev:
17. jul 2025, 11:07
calciomania skrev:
17. jul 2025, 10:14
Jeg må så nøjes med at se kampene på stadions. Og mon ikke AaB som sædvanligt lægger lidt højdepunkter ud på deres hjemmeside, så man alligevel kan følge lidt med...

Isoleret set har jeg da nok råd til at betale de 300 kroner om måneden, MEN der er 117 andre ting, som jeg så også skal betale for at følge med i og til sidst ender det jo så med at koste 3000 pr. måned i stedet for 300. Derfor er det en principsag for mig, at jeg slet ikke gider betale de der 300. For så kan jeg blive ved med at betale 300 til alt muligt andet - Nordjyske f.eks. og andre aviser og medier, som også kræver abonnement for at man kan se det hele. Jeg siger bare stop fra starten og gider ikke betale en rød øre til noget af det. Hvis der så kommer en kamp, jeg bare MÅ se, så er der jo diverse sportsbarer i Aalborg, hvor man kan tage ud og betale for en øl til ca. en 50´er og så se kampen der...
Har du en ide til, hvordan Nordjyske kan tjene penge på at forære deres produkt væk til forbrugerne? Annoncer har vist sig ikke at kunne dække udgifterne ind.
Nordjyske kan ikke tjene penge og har ikke gjort det i mange år. Deres livline er, at snablen er dybt begravet i mediestøtten.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Sauer » 17. jul 2025, 19:31

NIN skrev:
17. jul 2025, 19:26
AaBager skrev:
17. jul 2025, 11:07
calciomania skrev:
17. jul 2025, 10:14
Jeg må så nøjes med at se kampene på stadions. Og mon ikke AaB som sædvanligt lægger lidt højdepunkter ud på deres hjemmeside, så man alligevel kan følge lidt med...

Isoleret set har jeg da nok råd til at betale de 300 kroner om måneden, MEN der er 117 andre ting, som jeg så også skal betale for at følge med i og til sidst ender det jo så med at koste 3000 pr. måned i stedet for 300. Derfor er det en principsag for mig, at jeg slet ikke gider betale de der 300. For så kan jeg blive ved med at betale 300 til alt muligt andet - Nordjyske f.eks. og andre aviser og medier, som også kræver abonnement for at man kan se det hele. Jeg siger bare stop fra starten og gider ikke betale en rød øre til noget af det. Hvis der så kommer en kamp, jeg bare MÅ se, så er der jo diverse sportsbarer i Aalborg, hvor man kan tage ud og betale for en øl til ca. en 50´er og så se kampen der...
Har du en ide til, hvordan Nordjyske kan tjene penge på at forære deres produkt væk til forbrugerne? Annoncer har vist sig ikke at kunne dække udgifterne ind.
Nordjyske kan ikke tjene penge og har ikke gjort det i mange år. Deres livline er, at snablen er dybt begravet i mediestøtten.
Der er vist en del forskellige medier, der er stærkt afhængige af mediestøtten. Men Nordjyske-koncernen lavede vist nok overskud sidste år.

AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af AaBager » 18. jul 2025, 09:37

NIN skrev:
17. jul 2025, 19:26
AaBager skrev:
17. jul 2025, 11:07
calciomania skrev:
17. jul 2025, 10:14
Jeg må så nøjes med at se kampene på stadions. Og mon ikke AaB som sædvanligt lægger lidt højdepunkter ud på deres hjemmeside, så man alligevel kan følge lidt med...

Isoleret set har jeg da nok råd til at betale de 300 kroner om måneden, MEN der er 117 andre ting, som jeg så også skal betale for at følge med i og til sidst ender det jo så med at koste 3000 pr. måned i stedet for 300. Derfor er det en principsag for mig, at jeg slet ikke gider betale de der 300. For så kan jeg blive ved med at betale 300 til alt muligt andet - Nordjyske f.eks. og andre aviser og medier, som også kræver abonnement for at man kan se det hele. Jeg siger bare stop fra starten og gider ikke betale en rød øre til noget af det. Hvis der så kommer en kamp, jeg bare MÅ se, så er der jo diverse sportsbarer i Aalborg, hvor man kan tage ud og betale for en øl til ca. en 50´er og så se kampen der...
Har du en ide til, hvordan Nordjyske kan tjene penge på at forære deres produkt væk til forbrugerne? Annoncer har vist sig ikke at kunne dække udgifterne ind.
Nordjyske kan ikke tjene penge og har ikke gjort det i mange år. Deres livline er, at snablen er dybt begravet i mediestøtten.
Ja, vi skal være glade for mediestøtten i vores lille land, ellers var der ikke andre nyheder end anmeldelser af den nye café og kendisser der viser hud.
Legaliser pyro!

Rolf Engels
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
Favoritspiller: Otoa

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Rolf Engels » 18. jul 2025, 10:28

Jeg vil da gerne melde mig som skruebrækkeren herinde så: jeg har lige købt Viaplay dansk fodbold. 299,- er for mig en fin pris. Behøver ikke deres PL og CL.
Sidste sæson så jeg med via Norlys vælg 8, det var jeg glad for, men om jeg køber det den vej igennem eller direkte hos Viaplay som streaming, så ender jeg jo med at betale Viaplay for deres rettigheder. Det er jo svært at undgå. Med mindre man er parat til ikke at se AaB's kampe, og der vægter kærligheden til striberne trods alt højere end evt. foragt overfor Viaplay koncernen.

Nitten
Landshold
Landshold
Indlæg: 779
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Nitten » 19. jul 2025, 00:16

:( Det bliver også et klart nej herfra.
Jeg ærgre mig over at Viaplay vælger denne modeshow jo helt klart får os fans til at fravælge.
Jeg savner sgu de gode gamle dage med Hp rytter på fm anr hvor det var knap så kommercielt

Brugeravatar
Dr.Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Andersen og Thomsen

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Dr.Jones » 19. jul 2025, 11:04

Hvor følger man kampen i dag, hvis man nu ikke vil give penge til ViaRøv?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2791
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af NIN » 19. jul 2025, 11:06

Er man på jagt efter fodbold med rabatkode, kan man evt. smide en PB.

Kattefarmer
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 21. jan 2009, 14:49

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Kattefarmer » 19. jul 2025, 13:13

Er der nogen der ved, om man kan se kampen, hvis man har den store pakke hos yousee?

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af bedstefar » 19. jul 2025, 13:23

Ja fuck jer viaplay, tag mine penge!!! Hvad fanden er det for en pris at tage for et så dårligt produkt?

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af andrii » 19. jul 2025, 13:24

NIN skrev:
19. jul 2025, 11:06
Er man på jagt efter fodbold med rabatkode, kan man evt. smide en PB.
Rabatkode til Viaplay?

Portland
1. div
1. div
Indlæg: 305
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Portland » 19. jul 2025, 13:29

Dr.Jones skrev:
19. jul 2025, 11:04
Hvor følger man kampen i dag, hvis man nu ikke vil give penge til ViaRøv?
Det kan du gøre ved at være i Kolding.

Brugeravatar
Dr.Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Andersen og Thomsen

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Dr.Jones » 19. jul 2025, 13:46

Portland skrev:
19. jul 2025, 13:29
Dr.Jones skrev:
19. jul 2025, 11:04
Hvor følger man kampen i dag, hvis man nu ikke vil give penge til ViaRøv?
Det kan du gøre ved at være i Kolding.
Nægter at flytte mig fra Samsø i det her vejr. 😎

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 316
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Krushave » 19. jul 2025, 14:13

bedstefar skrev:
14. jul 2025, 02:00
Krushave skrev:
13. jul 2025, 23:00
bedstefar skrev:
13. jul 2025, 19:17
Nogen der ved om Waoo har 1 div og pokalen med i deres viaplay pakke?
Umiddelbart burde du have adgang, hvis du har den store pakke. Kampene plejer at være en del af Viaplay Sport News, og den blev en del af pakken i januar.
Tak for det :cheers:
Ja kan jo så nu konstatere at det ikke er en del af den store pakke ved Waoo... :@

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Belwas » 19. jul 2025, 14:16

Krushave skrev:
19. jul 2025, 14:13
bedstefar skrev:
14. jul 2025, 02:00
Krushave skrev:
13. jul 2025, 23:00
bedstefar skrev:
13. jul 2025, 19:17
Nogen der ved om Waoo har 1 div og pokalen med i deres viaplay pakke?
Umiddelbart burde du have adgang, hvis du har den store pakke. Kampene plejer at være en del af Viaplay Sport News, og den blev en del af pakken i januar.
Tak for det :cheers:
Ja kan jo så nu konstatere at det ikke er en del af den store pakke ved Waoo... :@
Der er kun 1 tv kamp om ugen fra ligaen, og Viaplay går bevist uden om AaB, for at tvinge fans til at købe streaming tjenesten.

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 316
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Norlys og Viaplay

Indlæg af Krushave » 19. jul 2025, 22:15

Belwas skrev:
19. jul 2025, 14:16
Krushave skrev:
19. jul 2025, 14:13
bedstefar skrev:
14. jul 2025, 02:00
Krushave skrev:
13. jul 2025, 23:00
bedstefar skrev:
13. jul 2025, 19:17
Nogen der ved om Waoo har 1 div og pokalen med i deres viaplay pakke?
Umiddelbart burde du have adgang, hvis du har den store pakke. Kampene plejer at være en del af Viaplay Sport News, og den blev en del af pakken i januar.
Tak for det :cheers:
Ja kan jo så nu konstatere at det ikke er en del af den store pakke ved Waoo... :@
Der er kun 1 tv kamp om ugen fra ligaen, og Viaplay går bevist uden om AaB, for at tvinge fans til at købe streaming tjenesten.
Er nu blevet i tvivl igen, for kan starte kampen her efter den er slut, så er muligvis en del af stor pakke hos Waoo, og der kan have været tale om en teknisk fejl hos mig. Ellers kan kampene i hvert fald som minimum ses forskudt.

Besvar