AaB - Hobro
Re: AaB - Hobro
Man går og glæder sig en hel uge, og tror naivt det hele bliver bedre til næste gang men ak. Sørgelig, usammenhængende og inspirerende gang bold...Nå men det har nok glemt i midtugen, hvorefter glæden frem til næste kamp genfindes....
Hvad Jasson mangler I mentalitet, ja det savner han også I teknik 
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Men det er da godt det er inspirerende, så er der noget at bygge på
-
R Rosenberg
- Allstar

AaB kunne spille ca 4.000 halvlege i denne kamp uden at score i åbent spil. Det er så elendigt, det er decideret rystende.
Hobro hjemme, Vorherre bevares.
Hobro hjemme, Vorherre bevares.
Ædruelighedens stemme
Jeg staver dårligt når jeg er bitterBaatnakken skrev: ↑1. aug 2025, 20:54Men det er da godt det er inspirerende, så er der noget at bygge på
-
Dongdongwh0
- 2. div

Vi har da været heldige med dommeren de sidste kampe
Jeg synes, John og Håpnes viser noget kvalitet. Resten var bare ikke godt nok. Masser af løbearbejde, for lidt kvalitet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tænk sig man er blevet indoktrineret til et punkt, hvor man nu ikke kan lade være med at sidde og spilde sin fredag aften sådan her.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Jeg kan ikke nævne en chance AaB har skabt.
Maarup prøvede da i det mindste noget. Så sindsygt. Som at skyde mod mål.
Pudel så langsom ud uden vildskab.
Ross er et talent. Jeg ved bare ikke hvad han er god til. - Han fik 20% ekstra energi efter et gave straffespark - Han dog scorede sikkert på.
V Møller gjorde det okay med press.
Jeg gad godt vi havde en angriber - Måske en der bare kunne holde i bolden, tæmme den og spille den videre. Sådan lidt ala Helenius.
Maarup prøvede da i det mindste noget. Så sindsygt. Som at skyde mod mål.
Pudel så langsom ud uden vildskab.
Ross er et talent. Jeg ved bare ikke hvad han er god til. - Han fik 20% ekstra energi efter et gave straffespark - Han dog scorede sikkert på.
V Møller gjorde det okay med press.
Jeg gad godt vi havde en angriber - Måske en der bare kunne holde i bolden, tæmme den og spille den videre. Sådan lidt ala Helenius.
Jeg er forfærdet over hvor ringe vores organisation er. Det ligner 11 røde terninger der er kastet tilfældigt på en grøn spilleplade. Vi sidder så langt fra vores mand, hver gang.
Kan godt være jeg er bosiddende i Hobro, men hold kæft jeg synes det er trist at se AaB i nuværende forfatning og at de ikke kan køre Hobro midtover.
Børsting - jeg var lunken men gratis 1.div er selvfølgelig altid rart men han skal jo ikke starte i AaB. Kelvin John skal spiller alt for længe idag og vores backs kommer med INGENTING.
Puuuuh det bliver en lang sæson det her.
Den nye nordmand er stadig god.
Børsting - jeg var lunken men gratis 1.div er selvfølgelig altid rart men han skal jo ikke starte i AaB. Kelvin John skal spiller alt for længe idag og vores backs kommer med INGENTING.
Puuuuh det bliver en lang sæson det her.
Den nye nordmand er stadig god.
Boys, vi er over stregen!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg lider hele vejen med AaB.
Det ville være rart hvis vi kunne få nogle offensive tilgange. Vi mangler noget at skifte ind, og vi mangler at udnytte de mellemrum foran deres 3 back kæde, som vi har at spille i hele kampen…
Max Nielsen og Marius Jacobsen er et par spændende spillere. Gode raids op af kanten og Jacobsen har voldsomt godt styr på John.
John, Børsting og Håpnes spiller en fornuftig kamp. Resten skal virkelig oppe sig.
Det ville være rart hvis vi kunne få nogle offensive tilgange. Vi mangler noget at skifte ind, og vi mangler at udnytte de mellemrum foran deres 3 back kæde, som vi har at spille i hele kampen…
Max Nielsen og Marius Jacobsen er et par spændende spillere. Gode raids op af kanten og Jacobsen har voldsomt godt styr på John.
John, Børsting og Håpnes spiller en fornuftig kamp. Resten skal virkelig oppe sig.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det er primært det her, der er grunden til elendigheden, og ikke de individuelle kvaliteter hos spillerne. De kunne også være bedre, bevares.
Men hvis nu vi spillede som et hold med en plan, så ville Hobro ikke komme fra Aalborg med point...
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
-
Dongdongwh0
- 2. div

I det mindste var det en lige kamp i 2. Halveg.
Håpness er god, resten var ringe.
Det er på tide at få sendt Ross videre også hentet noget kvalitet, vi skal bare 45 minutter ned af E45 og hente Villads Rasmussen, hold da fast han tørrede røv i vores forsvar.
Håpness er god, resten var ringe.
Det er på tide at få sendt Ross videre også hentet noget kvalitet, vi skal bare 45 minutter ned af E45 og hente Villads Rasmussen, hold da fast han tørrede røv i vores forsvar.
- YentotreKaffe
- 2. div

2. Halvleg var 10x bedre end 1.
Men jo, Steffen kan jo ikke ændre noget på et par dage.
Og så kunne han også godt bruge en forstærkning, når han får et overblik over truppen her.
Hvornår er Helenius i øvrigt tilbage, og Kallesøe.
Men det mindede mig om hvordan hobro spillede os sidste gang vi var i 1. Div, de var altid mere sat op i de kampe, og stod dybt og forsvarede, og fik en enkelt chance og satte den ind.
Men vi skal have et par sejre i streg, noget selvtillid tak
Men jo, Steffen kan jo ikke ændre noget på et par dage.
Og så kunne han også godt bruge en forstærkning, når han får et overblik over truppen her.
Hvornår er Helenius i øvrigt tilbage, og Kallesøe.
Men det mindede mig om hvordan hobro spillede os sidste gang vi var i 1. Div, de var altid mere sat op i de kampe, og stod dybt og forsvarede, og fik en enkelt chance og satte den ind.
Men vi skal have et par sejre i streg, noget selvtillid tak
Tynd ty det er ikke te men gammelt badevandPohlErDenNyeAugo skrev: ↑1. aug 2025, 20:47Häpness og Maarup byder da ind med lidt. Ellers er det en tynd Té og man sidder og håber på at holde 1-1 mod bundholdet i 1 division.
AaB AaB AaB AaB