Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen
Norlys og Viaplay
- doukas
- Allstar

- Indlæg: 4630
- Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Norlys og Viaplay
Mon ikke AaB bliver forbigået anywayandrii skrev: ↑14. aug 2025, 16:36Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Re: Norlys og Viaplay
Fuldstændig irrelevant når AaB bliver fravalgt til flow.andrii skrev: ↑14. aug 2025, 16:36Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen
De næste runder er nu programsat. Kort og godt, ud af 72 kampe vil Viaplay Group formaste sig til at vise en enkelt kamp hvor AaB indgår. Lyngby AaB i runde 11.
Fuck viaplay, hårdt.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
Re: Norlys og Viaplay
ViaplayDellOrto skrev: ↑14. aug 2025, 16:53Fuldstændig irrelevant når AaB bliver fravalgt til flow.andrii skrev: ↑14. aug 2025, 16:36Nyt fra Viasat og måske et lille lyspunkt..
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... nia-ligaen
De næste runder er nu programsat. Kort og godt, ud af 72 kampe vil Viaplay Group formaste sig til at vise en enkelt kamp hvor AaB indgår. Lyngby AaB i runde 11.
Fuck viaplay, hårdt.

