RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 09:39
Erasmus Montanus skrev: ↑26. okt 2025, 08:38
RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 08:13
Jakobsen skrev: ↑26. okt 2025, 00:58
RicoBR02 skrev: ↑26. okt 2025, 00:47
Jakobsen skrev: ↑25. okt 2025, 23:18
Synes der går lidt for meget auto-reaktion i, at det her bringes op ifht. at forsvare sig.
Jeg tror personligt ikke, at et minuts stilhed ændrer noget ifht. SSE, men det er jo ikke fordi jeg er uenig i kritikken eller, at de skal ud. Jeg tror der skal stærkere markeringer til f.eks. stemningsboykot eller tomme tribuner. At man tier stille i et minut gør ikke ondt på SSE.
Jeg forstår ikke det første du skriver. Men jeg er heller ikke så klog..
Nej det ændrer ikke alverden, men forestil dig et ramaskrig det vil udløse hvis der var stemningsboykot i hele kampe, eller tomme tribuner.. Lige nu omhandler diskussionen 6 minutters stilhed (ikke 1 min) og flere er begyndt at brokke sig, så 90 min vil da gå helt galt..
En lille stikpille til dig og andre, i ville vide at det er fra 22-26 min i hver kamp, hvis nu i kom på stadion.
Jeg har skam været på stadion til fem hjemmekampe og være til to udekampe i denne sæson.
Jeg har i øvrigt været på Vest i alle de kampe, hvor tribunen ikke har været lukket fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig.
Og for nu at være ærlig synes jeg det har varieret lidt. Jeg synes husker, at det kun var et minuts tid der var stilhed undervejs og husker også kampe, hvor det var længere tid. Så det har ikke været mega tydeligt udover, at lydniveauet har været sænket i en periode.
Og det jeg mente er, at jeg synes der er lidt en overreaktion fra dig og andre ifht. at blive spidse over, at nogen udtrykker de ikke forstår den korte stemningsboykot. Det bliver altid den der auto reaktion med "så gør noget selv" selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas eller lign. fraktioner.
Jeg ville ønske at man kunne have en helt almindelig rolig debat med dig. En debat uden diverse forsøg på at skabe drama og endnu en diskussion om unitas.
Jeg hæfter mig ved at der bliver nævnt at det påvirker de andre tribuner, de er allerede de mest slatne tribuner i DK så de kan ikke påvirkes negativt. Jeg siger heller ikke at man skal stille sig på vest og synge igennem boykottet, men man er velkommen til at prøve at få de andre tribuner igang fremfor at vente på at nogle folk man iøvrigt er uenige med gør det.
Jeg er ikke i tvivl om at du er at finde på stadion Jacobsen, den var mest henvendt til alle dem der sidder hjemme foran tv eller radio og brokker sig.
Jeg kender ikke din og Jakobsens historik, men i denne ordveksling er der altså ikke noget fra hans side, der umiliggør en almindelig, rolig debat.
Jacobsen ved udemærket hvad han laver når han skriver "Fordi nogle andre fans ikke kunne styre sig" og "selvom man jo som enlig fan ingen indlfydelse har på det når man ikke er med i inderkredsen i Unitas" Ekstremt mange debat tråde herinde er blevet ødelagt fordi flere bider på den madding og begynder at diskutere sortklædte kokain scooter bande medlemmer.
Det her skulle ikke handle om andet end at hvis man mener det ødelægger stemningen på de andre tribuner at vest holder kæft i 6 minutter så kommer man ikke særlig meget på stadion. Der er ingen stemning på de andre tribuner man kan ødelægge. Men man skal være mere end velkommen til at prøve at starte noget op..
Du har så misforstået mit indlæg fuldstændigt. Jeg skriver om den store respekt, som jeg har for arbejdet, og at jeg er enig i det hele. Enten misforstår du den del, eller vælger at ignorere den. Dernæst påstår du, at jeg åbenbart ikke er på stadion, selvom jeg ligesom Jacobsen har set alle hjemmekampe (sæsonkort) og været med på udebane. Du kæmmer hele stadion minus vesttribunen over en kam, og siger at det er den ringeste stemning.
Der er ingen der har angrebet dig eller Unitas. Jeg spørger helt stille og roligt om, hvilke refleksioner der er gjort omkring det. Giver mit subjektive syn på det observeret fra Complea, og lige så vel som dit subjektive syn åbenbart sætter alle i en bås, så søger jeg bare tanker. Jeg angriber ingen. Jeg skrev nogle eller et par minutter, ledte til mulig påvirkning af stemning og spil men ok, så varer boykottet fire minutter, hvad er relevansen?
Edit: det er jo ikke dig der behøver og svare det er et helt reelt spørgsmål til debat. Det er jo ikke bare at sige: “hey vi gør noget, så du må ikke stille spørgsmål til det vi gør, så kan du selv gøre noget” - jeg kan sagtens også tage fejl i min observation, men spørger jo bare til det. Og er man uenig så er det jo fair, men synes ikke andre skal beskyldes for noget på baggrund af en observation