Det er jeg ikke stødt på. Hvor har han sagt det?Pontoppi skrev: ↑25. okt 2025, 11:18nu var skilsmissen jo lige så meget fordi vi ikke kan have en spiller gående til 3 mio om året der ikke gider spille 1 division
han var jo ærlig om at han mistede motivationen da der ikke længere var noget på spil !
blev overhalet af spillere der viste langt mere i kampene
mon ikke det her mest af alt handler om at hans selv forståelse skal kalibbreres….
nu kan vi ligesom se at alt det med at han var fantastisk i Championship er lidt af en vandre historie….
ellers var han blevet plukket eller var blevet i England - i stedet får han tilbud fra nedrykningstruede hold på cypern
han er velkommen tilbage men til en helt helt anden løn
jeg kunne godt forestille mig at det bliver et karrierestop og sats på side eventyr eller en sidste kortere kontrakt
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
nu var skilsmissen jo lige så meget fordi vi ikke kan have en spiller gående til 3 mio om året der ikke gider spille 1 division
han var jo ærlig om at han mistede motivationen da der ikke længere var noget på spil !
mon ikke det her mest af alt handler om at hans selv forståelse skal kalibbreres….
nu kan vi ligesom se at alt det med at han var fantastisk i Championship er lidt af en vandre historie….
ellers var han blevet plukket eller var blevet i England - i stedet får han tilbud fra nedrykningstruede hold på cypern
jeg kunne godt forestille mig at det bliver et karrierestop og sats på side eventyr eller en sidste kortere kontrakt
[/quote]
Nu har vi så en spiller i Müller der tjener fedt og ikke har niveau til 1. division. Vi har derimod klattet 750.000 af på en transfer (Og løn som kommer oveni) til en spiller som knapt kan komme i kamptruppen. Eller henter en fodboldinvalid tysk angriber, super godt hentet. Eller en Oumar Diakhité som også fik en god løn, hentet som leder og hurtig forsvarspiller, på bekostning af Thelander. Så ville jeg hellere have Lucas må jeg sige. Altså jeg kunne blive ved med at nævne fejlindkøb, det er jo forrykt hvad SSE har klattet væk på discount-løsninger.
Nu har vi så en spiller i Müller der tjener fedt og ikke har niveau til 1. division. Vi har derimod klattet 750.000 af på en transfer (Og løn som kommer oveni) til en spiller som knapt kan komme i kamptruppen. Eller henter en fodboldinvalid tysk angriber, super godt hentet. Eller en Oumar Diakhité som også fik en god løn, hentet som leder og hurtig forsvarspiller, på bekostning af Thelander. Så ville jeg hellere have Lucas må jeg sige. Altså jeg kunne blive ved med at nævne fejlindkøb, det er jo forrykt hvad SSE har klattet væk på discount-løsninger.Sapiens skrev: ↑25. okt 2025, 11:38
nu var skilsmissen jo lige så meget fordi vi ikke kan have en spiller gående til 3 mio om året der ikke gider spille 1 division
[/quote]
Pontoppi vil bare af grunde vi kun kan gisne om forsvare SSE med næb og klør. Lur mig om der ikke også lige kommer et forsvar af dreamteamet du remser op.
RAUS RAUS SSE!
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Det undrer mig, at Kasper Davidsen ikke var involveret i Kiels pokaltriumf i går. Har er ellers startet inde i det fleste kampe på det seneste.
Dog fik en anden tidligere AaB'er spilletid i den kamp
Et hjerte - En klub
Jeg tror ikke, at der er efterspørgsel efter ham på det niveau, han gerne vil spille. Havde han fx. fået tilbud fra Championship, så gætter jeg på, at han havde taget det. Tror heller ikke, at han er aktuel på SL niveau.
Widell i start-11eren for Swansea mod Manchester city. Sejt! 
langt om længe, han skal lige falde til derovre så skal de nok indse hvor dygtig han er
Mathias Jørgensen blev igen idag ikke skiftet ind til lidt minutter, godt nok ikke meget han spiller lige pt.. sidder mere eller mindre bare fuld tid på bænken
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Vores tidligere anden målmand Andreas Hansen meldes på vej til fck
mærkeligt når han har været dårligt spillende meget længe….Baatnakken skrev: ↑12. nov 2025, 09:13Vores tidligere anden målmand Andreas Hansen meldes på vej til fck
hjertet i nord 
FCN har været dårligt spillende længe, Hansen er måske den bedste målmand i superligaen, selvfølgelig kigger fck den vej..Pontoppi skrev: ↑12. nov 2025, 14:33mærkeligt når han har været dårligt spillende meget længe….Baatnakken skrev: ↑12. nov 2025, 09:13Vores tidligere anden målmand Andreas Hansen meldes på vej til fck
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Aner ikke hvad for en tråd det hører til, men DJ John er med i startopstillingen for Tanzania. Lad os håbe han spiller godt for sit land
Det må være denne:Gentleman Finn skrev: ↑15. nov 2025, 17:03Aner ikke hvad for en tråd det hører til, men DJ John er med i startopstillingen for Tanzania. Lad os håbe han spiller godt for sit land
https://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=15444
Jeg tænker dog ikke der er nogen som vil blive fortørnet over, at du brugte denne tråd.
-
PonySlaystation
- Superliga

MJ med overtidsscoring:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/norg ... -til-sidst
https://bold.dk/fodbold/stillinger/norg ... -til-sidst
-
AalborgLife
- Drenge

- Favoritspiller: Bjarne Pudel
Friis skal ikke til Sverige i denne omgang:
https://campo.dk/2025/11/23/eksklusivt- ... r-i-malmo/
https://campo.dk/2025/11/23/eksklusivt- ... r-i-malmo/
Filip Lesniak brugte weekenden på at tørne ud for Kolding IF i deres sejr over AaB på 3-0.
Filip startede dog med at varme bænken inden sejren skulle køres hjem.
Filip startede dog med at varme bænken inden sejren skulle køres hjem.
Uden Synd Ingen Frelse
Wessam til Celtic???
Incoming Celtic manager Wilfried Nancy targets prolific Palestine striker Wessam Abou Ali to become Hoops' new No9 https://share.google/ByYDM6GV6LBOxbSsa
Incoming Celtic manager Wilfried Nancy targets prolific Palestine striker Wessam Abou Ali to become Hoops' new No9 https://share.google/ByYDM6GV6LBOxbSsa