Middelfart - AaB den 1. november 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 821
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Danni » 1. nov 2025, 19:19

R Rosenberg skrev:
1. nov 2025, 19:14
Danni skrev:
1. nov 2025, 19:10
Pollack2 skrev:
1. nov 2025, 15:53
Jyden skrev:
1. nov 2025, 15:50
Flot Børsting! Det var unødvendigt.
Og Håpnes endnu værre...
Jeg skal ikke kloge mig på, hvad der står i dommerbogen i dag, men det er alligevel en markant ændring i reglerne over år. I 90’erne og 00’erne kunne en dommer aldrig drømme om at dømme så meget som et frispark til Fredericia i sådan en situation.
Det ville også være mærkeligt, når nu modstanderen var Middelfart.
Men ellers enig. En håbløs dommerpræstation i dag.
Visse vasse
Længe leve arbejderklassen!

AalborgLife
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 22. aug 2025, 08:53
Favoritspiller: Bjarne Pudel

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af AalborgLife » 1. nov 2025, 19:21

Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen! :innocent:
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af R Rosenberg » 1. nov 2025, 19:37

AalborgLife skrev:
1. nov 2025, 19:21
Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen! :innocent:
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.
Ædruelighedens stemme

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af RicoBR02 » 1. nov 2025, 20:11

R Rosenberg skrev:
1. nov 2025, 19:37
AalborgLife skrev:
1. nov 2025, 19:21
Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen! :innocent:
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.
Stærkt at MTB går ud og forsvarer egne fans. Vi har ved gud lavet meget lort i løbet af årene, men der har satme også været mange gange hvor politiet er gået helt skævt i byen. (70 mænd 2 timer i strips på politigården i vejle uden skyggen af optræk til ballade)

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af R Rosenberg » 1. nov 2025, 20:37

RicoBR02 skrev:
1. nov 2025, 20:11
R Rosenberg skrev:
1. nov 2025, 19:37
AalborgLife skrev:
1. nov 2025, 19:21
Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen! :innocent:
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.
Stærkt at MTB går ud og forsvarer egne fans. Vi har ved gud lavet meget lort i løbet af årene, men der har satme også været mange gange hvor politiet er gået helt skævt i byen. (70 mænd 2 timer i strips på politigården i vejle uden skyggen af optræk til ballade)
Ja, det er voldsomt godt. Og et stærkt signal til omgivelser. Heriblandt Hummelgaard.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af alithebeast » 2. nov 2025, 09:39

RicoBR02 skrev:
1. nov 2025, 20:11
R Rosenberg skrev:
1. nov 2025, 19:37
AalborgLife skrev:
1. nov 2025, 19:21
Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen! :innocent:
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.
Stærkt at MTB går ud og forsvarer egne fans. Vi har ved gud lavet meget lort i løbet af årene, men der har satme også været mange gange hvor politiet er gået helt skævt i byen. (70 mænd 2 timer i strips på politigården i vejle uden skyggen af optræk til ballade)
For ikke at tale om den fuldstændig håbløse afvikling af pokalfinalen under Covid.
Hader København!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6760
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af FlæskeFrank » 2. nov 2025, 10:30

Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.

Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.

Så fin sejr.

Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.

Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af jonas386 » 2. nov 2025, 10:42

Så lige highlights. Absurd dårlig bane. Ligner de første 11-mands baner jeg selv spillede på i midten af 00'erne. Det må være muligt, fra dansk fodbolds side, at lave en pulje med penge som mindre klubber i divisionssystemet kan søge om, så de kan få lavet nogle ordentlige baner.. En ting er spillets kvalitet, men det er også sådan nogle baner der nærmest skriger efter unødvendige soloskader, fordi foden sidder fast i et hul eller sådan noget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6760
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af FlæskeFrank » 2. nov 2025, 12:44

Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.

Så hvad går den krads kritik på?
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af jonas386 » 2. nov 2025, 12:48

FlæskeFrank skrev:
2. nov 2025, 12:44
Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.

Så hvad går den krads kritik på?
Den var tydligt ujævn. Jeg mistænker noget af det skyldes manglende eller mangelfuldt dræn.
Jeg ved godt man ikke kan forvente et billartæppe nede i divisionerne, men en plan bane med kort (og lige) græs må trods alt kunne forvente.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6760
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af FlæskeFrank » 2. nov 2025, 12:58

Tak. Der blev netop brugt ekstra penge på dræning i foråret, men måske groundskeeper Willy ikke har tromlet den nok.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af R Rosenberg » 2. nov 2025, 13:09

FlæskeFrank skrev:
2. nov 2025, 12:44
Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.

Så hvad går den krads kritik på?
Oppe i det nordnordøstlige hjørne mod skoven/kirkegården var der nærmest fald på banen. Den hældede ned mod stien.
Ædruelighedens stemme

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Pontoppi » 2. nov 2025, 13:40

FlæskeFrank skrev:
2. nov 2025, 12:44
Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.

Så hvad går den krads kritik på?
banen så meget lang håret ud på tv !

jeg ved godt kommunale baner er svære at holde men den så godt nok dårlig ud….
hjertet i nord :aabfan:

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3959
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Hovedet » 2. nov 2025, 15:00

FlæskeFrank skrev:
2. nov 2025, 10:30
Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.

Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.

Så fin sejr.

Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.

Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
Af samme årsag er der planlagt en kæmpe hyldest til SSE 22 ved sæsonens sidste hjemmekamp mod Kolding den 22. november. Endvidere er der oprettet en FB-gruppe, hvor AaB-fans kan samle ind til forhøjelse af det månedlige ejerhonorar i taknemmelighed over, at AaB i dag har et hold, der kan spille en dårlig kamp mod nummer sjok i landets næstbedste række. Og så på udebane endda.

Rygterne går på, at Jan Ole Kappmeier og Bernhard Peters flyves ind med privatfly på Aalborg Stadion, hvor de kort før kampstart laver en "Fenerbache" mod Vesttribunen. Det bliver vildt :aabfan:

Der er samtidig uddelt fribilletter til samtlige galeanstalter i kongeriget...

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af troelsh » 2. nov 2025, 15:15

FlæskeFrank skrev:
2. nov 2025, 10:30
Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.

Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.

Så fin sejr.

Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.

Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
SSE har ikke skabt andet end det dårligste AaB hold i historien.

Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af R Rosenberg » 2. nov 2025, 15:35

troelsh skrev:
2. nov 2025, 15:15
FlæskeFrank skrev:
2. nov 2025, 10:30
Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.

Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.

Så fin sejr.

Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.

Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
SSE har ikke skabt andet end det dårligste AaB hold i historien.

Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
Samme tanke her. Det er stadig et voldsomt middelmådigt hold, men det er da blevet en smule mere stabilt efter de pissede til Hamborg igen.

Drømmen om nye ejere med penge og selvindsigt består.
Ædruelighedens stemme

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Pontoppi » 2. nov 2025, 15:39

troelsh skrev:
2. nov 2025, 15:15

Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
måske det hører til i den eksisterende tråd og ikke i en kamptråd ??
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Jakobsen » 2. nov 2025, 21:40

Pontoppi skrev:
2. nov 2025, 15:39
troelsh skrev:
2. nov 2025, 15:15

Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
måske det hører til i den eksisterende tråd og ikke i en kamptråd ??
Så når nogen siger noget der er lidt positivt overfor SSE må det godt stå i tråden og når nogen siger noget mindre pænt skal det så over i en anden tråd?Jawohl, Herr Informationsmitarbeiter
RAUS RAUS SSE!

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Belwas » 3. nov 2025, 07:16

Jakobsen skrev:
2. nov 2025, 21:40
Pontoppi skrev:
2. nov 2025, 15:39
troelsh skrev:
2. nov 2025, 15:15

Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
måske det hører til i den eksisterende tråd og ikke i en kamptråd ??
Så når nogen siger noget der er lidt positivt overfor SSE må det godt stå i tråden og når nogen siger noget mindre pænt skal det så over i en anden tråd?Jawohl, Herr Informationsmitarbeiter
Det indlæg handlede om kampen.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3959
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025

Indlæg af Hovedet » 3. nov 2025, 22:06

troelsh skrev:
2. nov 2025, 15:15
FlæskeFrank skrev:
2. nov 2025, 10:30
Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.

Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.

Så fin sejr.

Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.

Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
SSE har ikke skabt andet end det dårligste AaB hold i historien.

Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
Ah, SSE 22 har altså også skabt det største Aalborg Stadion i historien og det endda på en uhyre bæredygtig måde. Vi nærmer os nemlig en fordobling af det rumlige råderum for den enkelte tilskuer på Aalborg Stadion i forhold til den triste æra før SSE 22; den nuværende ledelse skal imidlertid også roses for at have bidraget til omtalte udvidelse ved at tøve i månedsvis med at reagere på transfermarkedet i denne sæson.

I den sidste halvdel af denne sæson har AaB faktisk fremstået som rækkens stærkeste hold - og på det udvidede Aalborg Stadion endda markant stærkere, eller i hvert fald markant mere underholdende, end da et på papiret langt mere slagkraftigt hold huserede i 1. division i forfjor (hvor forfaldet og dysfunktionaliteten satte mere og mere tydeligt ind, som sæsonen skred frem). Dette hold havde dog en enestående tendens til at luske sejre hjem, der til forveksling lignede lørdagens.

Man må på den ene side både klandre ledelse og bestyrelse for først at reagere, da 2. division og flere kampe i Middelfart begyndte at ligne et mere sandsynligt fremtidsscenario end kampe i Parken og Aarhus (eller for den sags skyld Horsens og Hobro). Til gengæld har de sammensat et fornuftigt hold, og hvis ikke AaB fucker up i de vigtige udekampe mod Hvidovre og Horsens, vil holdet om ikke andet ligge med helt fremme, når der tages hul på foråret. Så må man bede en stille bøn til, at ledelse og bestyrelse tager dette transfervindue mere alvorligt end de tre foregående og henter de nødvendige forstærkninger - herunder først og fremmest en 6er; både for at at sikre den oprykning, som der ikke er råd til at kikse og for at sikre AaB et fornuftigt udgangspunkt før den nye sæson, der følger efter en beklagelig kort sommerpause.

Besvar