Visse vasseR Rosenberg skrev: ↑1. nov 2025, 19:14Det ville også være mærkeligt, når nu modstanderen var Middelfart.
Men ellers enig. En håbløs dommerpræstation i dag.
Middelfart - AaB den 1. november 2025
-
Danni
- Landshold

- Indlæg: 821
- Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Længe leve arbejderklassen!
-
AalborgLife
- Drenge

- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 22. aug 2025, 08:53
- Favoritspiller: Bjarne Pudel
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen!
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.AalborgLife skrev: ↑1. nov 2025, 19:21Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen!![]()
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
Ædruelighedens stemme
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Stærkt at MTB går ud og forsvarer egne fans. Vi har ved gud lavet meget lort i løbet af årene, men der har satme også været mange gange hvor politiet er gået helt skævt i byen. (70 mænd 2 timer i strips på politigården i vejle uden skyggen af optræk til ballade)R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2025, 19:37Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.AalborgLife skrev: ↑1. nov 2025, 19:21Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen!![]()
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Ja, det er voldsomt godt. Og et stærkt signal til omgivelser. Heriblandt Hummelgaard.RicoBR02 skrev: ↑1. nov 2025, 20:11Stærkt at MTB går ud og forsvarer egne fans. Vi har ved gud lavet meget lort i løbet af årene, men der har satme også været mange gange hvor politiet er gået helt skævt i byen. (70 mænd 2 timer i strips på politigården i vejle uden skyggen af optræk til ballade)R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2025, 19:37Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.AalborgLife skrev: ↑1. nov 2025, 19:21Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen!![]()
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
Ædruelighedens stemme
- alithebeast
- Allstar

- Indlæg: 2389
- Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
For ikke at tale om den fuldstændig håbløse afvikling af pokalfinalen under Covid.RicoBR02 skrev: ↑1. nov 2025, 20:11Stærkt at MTB går ud og forsvarer egne fans. Vi har ved gud lavet meget lort i løbet af årene, men der har satme også været mange gange hvor politiet er gået helt skævt i byen. (70 mænd 2 timer i strips på politigården i vejle uden skyggen af optræk til ballade)R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2025, 19:37Ikke kød, som i, at der ikke var noget ballade med AaB-fans. Bare inden automatreaktionerne om knallertbander og deslige fra de sædvanlige.AalborgLife skrev: ↑1. nov 2025, 19:21Det var i hvert fald nok til en god gang kritik fra Tuxen!![]()
https://campo.dk/2025/11/01/AaB-direkto ... al-kritik/
Hader København!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6760
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.
Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.
Så fin sejr.
Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.
Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.
Så fin sejr.
Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.
Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
- FlæskeFrank
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Så lige highlights. Absurd dårlig bane. Ligner de første 11-mands baner jeg selv spillede på i midten af 00'erne. Det må være muligt, fra dansk fodbolds side, at lave en pulje med penge som mindre klubber i divisionssystemet kan søge om, så de kan få lavet nogle ordentlige baner.. En ting er spillets kvalitet, men det er også sådan nogle baner der nærmest skriger efter unødvendige soloskader, fordi foden sidder fast i et hul eller sådan noget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6760
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.
Så hvad går den krads kritik på?
Så hvad går den krads kritik på?
- FlæskeFrank
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Den var tydligt ujævn. Jeg mistænker noget af det skyldes manglende eller mangelfuldt dræn.FlæskeFrank skrev: ↑2. nov 2025, 12:44Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.
Så hvad går den krads kritik på?
Jeg ved godt man ikke kan forvente et billartæppe nede i divisionerne, men en plan bane med kort (og lige) græs må trods alt kunne forvente.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6760
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Tak. Der blev netop brugt ekstra penge på dræning i foråret, men måske groundskeeper Willy ikke har tromlet den nok.
- FlæskeFrank
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Oppe i det nordnordøstlige hjørne mod skoven/kirkegården var der nærmest fald på banen. Den hældede ned mod stien.FlæskeFrank skrev: ↑2. nov 2025, 12:44Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.
Så hvad går den krads kritik på?
Ædruelighedens stemme
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
banen så meget lang håret ud på tv !FlæskeFrank skrev: ↑2. nov 2025, 12:44Jeg er simpelthen nød til at få at vide, hvad problemet med banen er/var. Den har ikke stået skarpere i år end nogensinde før. Den er er ikke revet op eller står med vandpytter.
Så hvad går den krads kritik på?
jeg ved godt kommunale baner er svære at holde men den så godt nok dårlig ud….
hjertet i nord 
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Af samme årsag er der planlagt en kæmpe hyldest til SSE 22 ved sæsonens sidste hjemmekamp mod Kolding den 22. november. Endvidere er der oprettet en FB-gruppe, hvor AaB-fans kan samle ind til forhøjelse af det månedlige ejerhonorar i taknemmelighed over, at AaB i dag har et hold, der kan spille en dårlig kamp mod nummer sjok i landets næstbedste række. Og så på udebane endda.FlæskeFrank skrev: ↑2. nov 2025, 10:30Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.
Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.
Så fin sejr.
Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.
Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
Rygterne går på, at Jan Ole Kappmeier og Bernhard Peters flyves ind med privatfly på Aalborg Stadion, hvor de kort før kampstart laver en "Fenerbache" mod Vesttribunen. Det bliver vildt
Der er samtidig uddelt fribilletter til samtlige galeanstalter i kongeriget...
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
SSE har ikke skabt andet end det dårligste AaB hold i historien.FlæskeFrank skrev: ↑2. nov 2025, 10:30Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.
Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.
Så fin sejr.
Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.
Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Samme tanke her. Det er stadig et voldsomt middelmådigt hold, men det er da blevet en smule mere stabilt efter de pissede til Hamborg igen.troelsh skrev: ↑2. nov 2025, 15:15SSE har ikke skabt andet end det dårligste AaB hold i historien.FlæskeFrank skrev: ↑2. nov 2025, 10:30Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.
Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.
Så fin sejr.
Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.
Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
Drømmen om nye ejere med penge og selvindsigt består.
Ædruelighedens stemme
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
måske det hører til i den eksisterende tråd og ikke i en kamptråd ??
hjertet i nord 
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Så når nogen siger noget der er lidt positivt overfor SSE må det godt stå i tråden og når nogen siger noget mindre pænt skal det så over i en anden tråd?Jawohl, Herr Informationsmitarbeiter
RAUS RAUS SSE!
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Re: Middelfart - AaB den 1. november 2025
Ah, SSE 22 har altså også skabt det største Aalborg Stadion i historien og det endda på en uhyre bæredygtig måde. Vi nærmer os nemlig en fordobling af det rumlige råderum for den enkelte tilskuer på Aalborg Stadion i forhold til den triste æra før SSE 22; den nuværende ledelse skal imidlertid også roses for at have bidraget til omtalte udvidelse ved at tøve i månedsvis med at reagere på transfermarkedet i denne sæson.troelsh skrev: ↑2. nov 2025, 15:15SSE har ikke skabt andet end det dårligste AaB hold i historien.FlæskeFrank skrev: ↑2. nov 2025, 10:30Nu har jeg set Lyngby, Horsens og AaB på Middelfart stadion i denne sæson. Faktisk også Silkeborg, som bøvlede med at komme videre i pokalen.
Lyngby lignede trods 2-2 og en efterfølgende træner fyring et klart bedre hold, så AaB trods 2-1 og straffe muligheden. Tredje bedste hold og på ingen måder prangende Horsens trods deres 3-0.
Så fin sejr.
Top2 gode ting:
SSE22 har skabt et hold som også vinder på sløve dage.
Anti SSE22 for at holde protester på tribunen.
Bund2 skidte ting:
Ross virker bare ikke i vores system, måske 4-4-2 angriber?
Midtbanen fylder bare ikke noget.
Først da de fjernede deres slimede fingre fra driften, er der hentet spillere og træner ind der har løftet niveauet i holdet.
I den sidste halvdel af denne sæson har AaB faktisk fremstået som rækkens stærkeste hold - og på det udvidede Aalborg Stadion endda markant stærkere, eller i hvert fald markant mere underholdende, end da et på papiret langt mere slagkraftigt hold huserede i 1. division i forfjor (hvor forfaldet og dysfunktionaliteten satte mere og mere tydeligt ind, som sæsonen skred frem). Dette hold havde dog en enestående tendens til at luske sejre hjem, der til forveksling lignede lørdagens.
Man må på den ene side både klandre ledelse og bestyrelse for først at reagere, da 2. division og flere kampe i Middelfart begyndte at ligne et mere sandsynligt fremtidsscenario end kampe i Parken og Aarhus (eller for den sags skyld Horsens og Hobro). Til gengæld har de sammensat et fornuftigt hold, og hvis ikke AaB fucker up i de vigtige udekampe mod Hvidovre og Horsens, vil holdet om ikke andet ligge med helt fremme, når der tages hul på foråret. Så må man bede en stille bøn til, at ledelse og bestyrelse tager dette transfervindue mere alvorligt end de tre foregående og henter de nødvendige forstærkninger - herunder først og fremmest en 6er; både for at at sikre den oprykning, som der ikke er råd til at kikse og for at sikre AaB et fornuftigt udgangspunkt før den nye sæson, der følger efter en beklagelig kort sommerpause.

