Træningskamp AaB - Sandefjord - 20/02/26
Re: Træningskamp AaB - Sandefjord - 20/02/26
Weeee, så lukker vi et mål ind på vores gamle, kroniske svaghed, dårlig opdækning på hjørnespark.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vi er jo fucked mand...
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Müller fortsætter med at klovne rundt. Han skaber så meget uro i de bagerste rækker. Vi er simpelthen nødt til at få Bertil ind.
4-0. En Sandefjord-mand får lov at spadsere gennem TRE AaB'ere og skyde på mål.
Jøsses mand, vi bliver jo kneppet, 0-4 de vader bare igennem. Det er jo rystende det her
Nah, ikke rystende, de er bare meget, meget bedre. Også meget bedre end noget, vi kommer til at møde i hele resten af sæsonen.
Vi bliver fuldstændig rundbarberet af et norsk midterhold, jeg har ærlig talt svært ved at se holdet skulle være på rette vej.
Ja det er en træningskamp i know, men vi stiller med A-kæden og vi har snart præmiere, og vi ligner på ingen måde en oprykningskandidat.
Ja det er en træningskamp i know, men vi stiller med A-kæden og vi har snart præmiere, og vi ligner på ingen måde en oprykningskandidat.
Det er sjovt at se hvordan Sandefjords målmand rent faktisk redder bolde.
Gad vide om vi kommer til at opleve det med Müller.
Gad vide om vi kommer til at opleve det med Müller.
Du synes ikke det er rystende? Vildt nok. Vi behøver jo heller ikke gøre Sandefjord til verdensmestre, så gode er de heller ikke. Vi er bare piv-ringe
De er jo åbenlyst et meget bedre hold. Sådan som de spiller ville de sultan-smadre ethvert dansk 1. divisionshold. Og AaB er pt et 1. divisionshold. Nothing more, beklageligvis. Og vi spiller i tilgift halvdårligt på dagen. Så nej, jeg er ikke rystet, bare lidt ærgerlig. Jeg kan ikke se, vi kan bruge den her træningskamp til ret meget.
Jeg tvivler på de ville smadre ethvert dansk 1. divisionshold. Vi tabte også den sidste hjemmekamp mod Kolding 0-3, så ringe er vi.Funky skrev: ↑20. feb 2026, 16:23De er jo åbenlyst et meget bedre hold. Sådan som de spiller ville de sultan-smadre ethvert dansk 1. divisionshold. Og AaB er pt et 1. divisionshold. Nothing more, beklageligvis.
Well, jeg synes, de har været gode. Ikke Barcelona, men de har domineret i alle spillets facetter, og sat et højere tempo, end vi er vant til at møde.Sapiens skrev: ↑20. feb 2026, 16:27Jeg tvivler på de ville smadre ethvert dansk 1. divisionshold. Vi tabte også den sidste hjemmekamp mod Kolding 0-3, så ringe er vi.Funky skrev: ↑20. feb 2026, 16:23De er jo åbenlyst et meget bedre hold. Sådan som de spiller ville de sultan-smadre ethvert dansk 1. divisionshold. Og AaB er pt et 1. divisionshold. Nothing more, beklageligvis.
Müller er godt nok den dårligste AaB målmand i så mange år jeg kan huske tilbage
Er der nogen med insiderviden, som kan fortælle om fx Poul Buus er tilfreds med ham ift træning osv?
Muller kan koste en potentiel oprykning
-
Brizzie1885
- Ynglinge

- Favoritspiller: Widell
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Mindes ikke nogensinde at have set en generalprøve hvor vi har været så langt fra skiven. Det er vanvittigt bekymrende. Selvfølgelig var det også et godt hold vi mødte, men indsatsen var jo ekstremt langt under par.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Godt man efterhånden har lært at have en ironisk distance til ens hjerteklub.
Men der er jo bare en træningskamp. Dårlig generalprøve giver god premiere.
Men der er jo bare en træningskamp. Dårlig generalprøve giver god premiere.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Jeg glæder mig til at Højer går ud til pressen og siger "Det er vigtigt at blive udklasseret i opstarten, så spillerne ikke tror de er verdensmestre"
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Favoritspiller: Otoa
Kom nu videre, og lad Müller ligge. Ja han er en dårlig keeper, men i dag kan han jo ikke klandres for nogen af målene. Vi har langt, langt større problemer end en slatten målmand på det her hold.
Fx har vi pt ingen midtbane. Vi har solgt den eneste sikre starter fra den midtbane-trio, som Højer nærmest prøvede en ny konstellation på i hver kamp, og erstattet det med nul og niks. Det er jo håbløst.
Fx har vi pt ingen midtbane. Vi har solgt den eneste sikre starter fra den midtbane-trio, som Højer nærmest prøvede en ny konstellation på i hver kamp, og erstattet det med nul og niks. Det er jo håbløst.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Har intet set - men en dårlig generalprøve giver jo en god premiere - eller noget…
Vi er rystende ringe, det tegner ikke positivt! det kommer til at kunne mærkes at vi ikke er blevet forstærket i vintervinduet, der er store mangler på holdet, folk der siger andet har våd jord i hovedet
.