AaB - HB Køge 30.05.2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af R Rosenberg » 31. maj 2026, 18:04

Efter 15 kampe lå AaB 5 point foran Horsens og med en 4 mål bedre målscore.

Efter grundspillet havde Horsens et forspring på 2 point til AaB, begge hold havde +2 i målscore.

I dag er Horsens rykket op i superligaen med en målscore på +15 i top 6, mens AaB i de 10 kampe har scoret ét mål mere, end de har lukket i bund 6.

Det er ubegribeligt. Det glade vanvid, hvad man udsætter denne gamle, hæderkronede klub for.

Og nogen påstår, at en ny træner ikke kan gøre en forskel.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Romario
Drenge
Drenge
Indlæg: 37
Tilmeldt: 21. jul 2011, 10:46
Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
Geografisk sted: 9560

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Romario » 2. jun 2026, 21:43

HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.

Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.

I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Hanga » 2. jun 2026, 22:13

Romario skrev:
2. jun 2026, 21:43
HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.

Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.

I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Sæsonen er ikke skuffende, den er under al kritik. Det må aldrig nogensinde blive andet end komplet uacceptabelt at AaB roder rundt i nedrykningsspillet i 1 div. Da slet ikke når man samtidig ser på de indsatser der er leveret hele sæsonen, for det har virkelig ikke været til mere. Vi er blevet matchet og til tider kørt rundt af modstandere der har et budget der en brøkdel af AaBs og flere af dem er ikke engang fuldtidsprofessionelle.

Jeg er med på at man som ledelse pakker tingene lidt ind men man er omvendt også nød til at kommunikere i øjenhøjde med de fans, der uge efter uge får serveret de mest fornærmende indsatser man kan forestille sig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af baresi » 3. jun 2026, 06:43

Hanga skrev:
2. jun 2026, 22:13
Romario skrev:
2. jun 2026, 21:43
HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.

Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.

I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Sæsonen er ikke skuffende, den er under al kritik. Det må aldrig nogensinde blive andet end komplet uacceptabelt at AaB roder rundt i nedrykningsspillet i 1 div. Da slet ikke når man samtidig ser på de indsatser der er leveret hele sæsonen, for det har virkelig ikke været til mere. Vi er blevet matchet og til tider kørt rundt af modstandere der har et budget der en brøkdel af AaBs og flere af dem er ikke engang fuldtidsprofessionelle.

Jeg er med på at man som ledelse pakker tingene lidt ind men man er omvendt også nød til at kommunikere i øjenhøjde med de fans, der uge efter uge får serveret de mest fornærmende indsatser man kan forestille sig.
Det er præcis her mentaliteten inkinben starter og fejler
For ALT bliver så leverpostej .. kommunikationen virker ligegyldig. Den er utydelig. Der er ingen bund eller substans i det de siger… der er ingen konselvenser.
Der mangler meget mere vinder mentalitet o klubben og meget tydeligere kommunikation.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB - HB Køge 30.05.2026

Indlæg af Jakobsen » 3. jun 2026, 09:19

baresi skrev:
3. jun 2026, 06:43
Hanga skrev:
2. jun 2026, 22:13
Romario skrev:
2. jun 2026, 21:43
HB Køge mødte slet ikke op til kampen. Intet at spille for, og sikkert fokus på retur til øen for at feste en overlevelse fremfor at vinde i Aalborg.

Det var overall en sløj kamp, men jeg synes også at man på baggrund af ovenstående sløje indsats fra gæster, skulle have kørt dem over tilsvarende.

I lounge brug John Møller ordet 'Skuffende' som overskrift på sæsonen, og det kan man jo kun tilslutte sig. Det har virkeligt været sløjt, og som flere pointerer, så var afstanden til Horsens jo heller ikke stor. Jovel, de har 100 mil. mere i overforbrug, men materialet er jo ikke vildt meget bedre, og slet ikke udgangspunktet.
Sæsonen er ikke skuffende, den er under al kritik. Det må aldrig nogensinde blive andet end komplet uacceptabelt at AaB roder rundt i nedrykningsspillet i 1 div. Da slet ikke når man samtidig ser på de indsatser der er leveret hele sæsonen, for det har virkelig ikke været til mere. Vi er blevet matchet og til tider kørt rundt af modstandere der har et budget der en brøkdel af AaBs og flere af dem er ikke engang fuldtidsprofessionelle.

Jeg er med på at man som ledelse pakker tingene lidt ind men man er omvendt også nød til at kommunikere i øjenhøjde med de fans, der uge efter uge får serveret de mest fornærmende indsatser man kan forestille sig.
Det er præcis her mentaliteten inkinben starter og fejler
For ALT bliver så leverpostej .. kommunikationen virker ligegyldig. Den er utydelig. Der er ingen bund eller substans i det de siger… der er ingen konselvenser.
Der mangler meget mere vinder mentalitet o klubben og meget tydeligere kommunikation.
Det er jo også noget i, at vi har mange unge spillere især der reelt ikke er modne til det her.
Det bliver de på den ene side ikke af, at alt saves over i pressen, men omvendt skal det jo helller ikke bare være en undskyldning at man er ung.
Jeg synes også godt, at den kan få en nyk mere, men udfordringen er jo at root cause reelt set er bestyrelsen og det hæmmer nok også MTB, John Møller og Højer for for alvor at gå ud at skyde på tingene.

Jeg kunne dog godt tænke mig, at man statuerede nogle eksempler. Man kan ikke smide spilelre under bussen offentligt, men i guder hvor gad jeg godt man gik ud åbent og sagde, at de spillere der har vist en uacceptabel indstilling på/udenfor banen i denne sæson ikke kommer til at spille for klubben mere, men at de da er velkomne til at spille for amatørerne indtil udløb. Vores performancemiljø har i hvert fald ikke godt af spillere med dårlig atittude der så tages til nåde igen fordi der ikke rigtigt er andre. Så vil jeg faktisk bare hellere spille med talenter og så må det blive som det bliver.
RAUS RAUS SSE!

Besvar