Super, lap ham sammen, vi skal bruge ham om en uge.
Og nu fik jeg mulighed for at se målene igen. Kubel med en afgørende fod i 2-1 scoringen, lækkert

Jeg dumpede også matematik i gymnasiet.

1. halvleg var rigtig god og vi dominerende ret meget. Vi kunne sagtens have været foran både 2-0 og 3-0 ved pausen. Der skal vi blive bedre til at udnytte overtaget. Adedejis forsøg fra midten var dog millimeter fra at blive sæsonens mål.Sapiens skrev: ↑1. aug 2026, 08:51Dejligt med endnu en sejr i går, jeg kunne ikke se kampen, men det lyder til vi gjorde det godt i første halveg og knap så godt i anden. På de highlights der er lagt op ser det ud til at være en lige kamp, vi har vist lidt flere chancer, så fint vi tager den. På deres mål står Müller lidt for langt til venstre i målet, det er til gengæld også virkelig godt sparket ind. Klassemål af Kaasa og vigtigt mål af Møller
Det ER godt sparket ind, og han havde måske ikke taget den alligevel, men 1) han står for langt til venstre i målet, fordi han ikke justerer sig efter muren er flyttet tilbage og 2) jeg savner lidt, at han i det mindste kaster sig. Han står satme tit på flade fødder og kigger efter langskud.haghdk skrev: ↑1. aug 2026, 10:091. halvleg var rigtig god og vi dominerende ret meget. Vi kunne sagtens have været foran både 2-0 og 3-0 ved pausen. Der skal vi blive bedre til at udnytte overtaget. Adedejis forsøg fra midten var dog millimeter fra at blive sæsonens mål.Sapiens skrev: ↑1. aug 2026, 08:51Dejligt med endnu en sejr i går, jeg kunne ikke se kampen, men det lyder til vi gjorde det godt i første halveg og knap så godt i anden. På de highlights der er lagt op ser det ud til at være en lige kamp, vi har vist lidt flere chancer, så fint vi tager den. På deres mål står Müller lidt for langt til venstre i målet, det er til gengæld også virkelig godt sparket ind. Klassemål af Kaasa og vigtigt mål af Møller
2. halvleg var vi noget mere presset men der blev stadig fightet. Målet synes jeg er svært at sige være kritisk over. Den blev bare krøllet ind. Det var et godt mål. Man skal heller ikke klandre Müller for ALT.
Der er helt sikkert sket end forandring. Det var en kamp vi havde tabt sidste sæson da de kom på 1-1. Men vi får kæmpet tilbage.
Enig, jeg tænkte i hvert fald allerede inden han sparkede at Müller stod meget langt til venstre side, og det er jeg åbenbart ikke alene om kan man høre i Ripodsten.Kunji skrev: ↑1. aug 2026, 11:55Det ER godt sparket ind, og han havde måske ikke taget den alligevel, men 1) han står for langt til venstre i målet, fordi han ikke justerer sig efter muren er flyttet tilbage og 2) jeg savner lidt, at han i det mindste kaster sig. Han står satme tit på flade fødder og kigger efter langskud.haghdk skrev: ↑1. aug 2026, 10:091. halvleg var rigtig god og vi dominerende ret meget. Vi kunne sagtens have været foran både 2-0 og 3-0 ved pausen. Der skal vi blive bedre til at udnytte overtaget. Adedejis forsøg fra midten var dog millimeter fra at blive sæsonens mål.Sapiens skrev: ↑1. aug 2026, 08:51Dejligt med endnu en sejr i går, jeg kunne ikke se kampen, men det lyder til vi gjorde det godt i første halveg og knap så godt i anden. På de highlights der er lagt op ser det ud til at være en lige kamp, vi har vist lidt flere chancer, så fint vi tager den. På deres mål står Müller lidt for langt til venstre i målet, det er til gengæld også virkelig godt sparket ind. Klassemål af Kaasa og vigtigt mål af Møller
2. halvleg var vi noget mere presset men der blev stadig fightet. Målet synes jeg er svært at sige være kritisk over. Den blev bare krøllet ind. Det var et godt mål. Man skal heller ikke klandre Müller for ALT.
Der er helt sikkert sket end forandring. Det var en kamp vi havde tabt sidste sæson da de kom på 1-1. Men vi får kæmpet tilbage.
Jeg tror ikke han havde nået den om han så havde stået anderledes - det er bare godt sparket ind. Sådan nogle mål vil komme. Jeg hæfter mig ved, at der ikke er scoret mod os i åbent spil selvom vi spiller med 3. og 4. valg på CB. Det er altså en god start. Forsvaret får markant mere hjælp af midtbanen end i sidste sæson.troelsh skrev: ↑1. aug 2026, 12:10Enig, jeg tænkte i hvert fald allerede inden han sparkede at Müller stod meget langt til venstre side, og det er jeg åbenbart ikke alene om kan man høre i Ripodsten.Kunji skrev: ↑1. aug 2026, 11:55Det ER godt sparket ind, og han havde måske ikke taget den alligevel, men 1) han står for langt til venstre i målet, fordi han ikke justerer sig efter muren er flyttet tilbage og 2) jeg savner lidt, at han i det mindste kaster sig. Han står satme tit på flade fødder og kigger efter langskud.haghdk skrev: ↑1. aug 2026, 10:091. halvleg var rigtig god og vi dominerende ret meget. Vi kunne sagtens have været foran både 2-0 og 3-0 ved pausen. Der skal vi blive bedre til at udnytte overtaget. Adedejis forsøg fra midten var dog millimeter fra at blive sæsonens mål.Sapiens skrev: ↑1. aug 2026, 08:51Dejligt med endnu en sejr i går, jeg kunne ikke se kampen, men det lyder til vi gjorde det godt i første halveg og knap så godt i anden. På de highlights der er lagt op ser det ud til at være en lige kamp, vi har vist lidt flere chancer, så fint vi tager den. På deres mål står Müller lidt for langt til venstre i målet, det er til gengæld også virkelig godt sparket ind. Klassemål af Kaasa og vigtigt mål af Møller
Det er super godt sparket ind uden chance for Müller, men problemet er vel, at selv hvis sparket havde været af ringere kvalitet ville den gå ind, hvis bare den sidder nogenlunde yderligt, Müller er jo slet ikke i nærheden af den.
Men han stod en brænd kamp sidste uge, det må vi også huske på.
Helt enig.Kokkefar skrev: ↑1. aug 2026, 12:16Jeg tror ikke han havde nået den om han så havde stået anderledes - det er bare godt sparket ind. Sådan nogle mål vil komme. Jeg hæfter mig ved, at der ikke er scoret mod os i åbent spil selvom vi spiller med 3. og 4. valg på CB. Det er altså en god start. Forsvaret får markant mere hjælp af midtbanen end i sidste sæson.troelsh skrev: ↑1. aug 2026, 12:10Enig, jeg tænkte i hvert fald allerede inden han sparkede at Müller stod meget langt til venstre side, og det er jeg åbenbart ikke alene om kan man høre i Ripodsten.Kunji skrev: ↑1. aug 2026, 11:55Det ER godt sparket ind, og han havde måske ikke taget den alligevel, men 1) han står for langt til venstre i målet, fordi han ikke justerer sig efter muren er flyttet tilbage og 2) jeg savner lidt, at han i det mindste kaster sig. Han står satme tit på flade fødder og kigger efter langskud.haghdk skrev: ↑1. aug 2026, 10:091. halvleg var rigtig god og vi dominerende ret meget. Vi kunne sagtens have været foran både 2-0 og 3-0 ved pausen. Der skal vi blive bedre til at udnytte overtaget. Adedejis forsøg fra midten var dog millimeter fra at blive sæsonens mål.Sapiens skrev: ↑1. aug 2026, 08:51Dejligt med endnu en sejr i går, jeg kunne ikke se kampen, men det lyder til vi gjorde det godt i første halveg og knap så godt i anden. På de highlights der er lagt op ser det ud til at være en lige kamp, vi har vist lidt flere chancer, så fint vi tager den. På deres mål står Müller lidt for langt til venstre i målet, det er til gengæld også virkelig godt sparket ind. Klassemål af Kaasa og vigtigt mål af Møller
Det er super godt sparket ind uden chance for Müller, men problemet er vel, at selv hvis sparket havde været af ringere kvalitet ville den gå ind, hvis bare den sidder nogenlunde yderligt, Müller er jo slet ikke i nærheden af den.
Men han stod en brænd kamp sidste uge, det må vi også huske på.

Enig, det er også det, der er min anke på de der langskudsmål. At han bare står og glor på dem, som om han har opgivet dem på forhånd.Kunji skrev: ↑1. aug 2026, 11:55Det ER godt sparket ind, og han havde måske ikke taget den alligevel, men 1) han står for langt til venstre i målet, fordi han ikke justerer sig efter muren er flyttet tilbage og 2) jeg savner lidt, at han i det mindste kaster sig. Han står satme tit på flade fødder og kigger efter langskud.haghdk skrev: ↑1. aug 2026, 10:091. halvleg var rigtig god og vi dominerende ret meget. Vi kunne sagtens have været foran både 2-0 og 3-0 ved pausen. Der skal vi blive bedre til at udnytte overtaget. Adedejis forsøg fra midten var dog millimeter fra at blive sæsonens mål.Sapiens skrev: ↑1. aug 2026, 08:51Dejligt med endnu en sejr i går, jeg kunne ikke se kampen, men det lyder til vi gjorde det godt i første halveg og knap så godt i anden. På de highlights der er lagt op ser det ud til at være en lige kamp, vi har vist lidt flere chancer, så fint vi tager den. På deres mål står Müller lidt for langt til venstre i målet, det er til gengæld også virkelig godt sparket ind. Klassemål af Kaasa og vigtigt mål af Møller