Footage af Gow og Nagel som sender kontrakten tilbage til Swansea:PonySlaystation skrev: ↑21. mar 2025, 16:17Hvem fortæller Swansea at vi har fortudt og at de ikke kan få ham alligevel?![]()
https://pin.it/2lrqPW0iJ
Footage af Gow og Nagel som sender kontrakten tilbage til Swansea:PonySlaystation skrev: ↑21. mar 2025, 16:17Hvem fortæller Swansea at vi har fortudt og at de ikke kan få ham alligevel?![]()

Jeg er lidt splittet.ebbejeppe skrev: ↑12. jun 2026, 08:47https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/
Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases

Jeg er sådan set enig, men på den anden side er det også vigtigt at sende et signal til de andre spillere på akademiet om, at AaB ikke står i vejen for den slags oplevelser. Vi står i en utroligt svær konkurrencesituation, hvor vi hele tiden risikerer at miste de 2-3 bedste på hver årgang, så det er med at gøre sig så attraktiv som muligt.Jakobsen skrev: ↑12. jun 2026, 11:49Jeg er lidt splittet.ebbejeppe skrev: ↑12. jun 2026, 08:47https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/
Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases
Det vitgiste i AaB lige nu er, at få optimeret førsteholdet og lige i den her omgang er vores U19 spillere jo ikke nogen i periferien.
Jeg havde nok hellere set man havde holdt dem hjemme og fået dem spillet ind. Nu skal vi i stedet spilde opstart på Müller/de Boer, Jasson og hvad fanden nulbonnerne nu ellers går rundt og hedder.
Møller og Grønkjær har udløb til næste år, jeg ved ikke hvordan det går med forlængelser, men måske de får vist sig godt frem og der ligger nogle salg og venter.KongGulerod skrev: ↑12. jun 2026, 16:51Jeg er sådan set enig, men på den anden side er det også vigtigt at sende et signal til de andre spillere på akademiet om, at AaB ikke står i vejen for den slags oplevelser. Vi står i en utroligt svær konkurrencesituation, hvor vi hele tiden risikerer at miste de 2-3 bedste på hver årgang, så det er med at gøre sig så attraktiv som muligt.Jakobsen skrev: ↑12. jun 2026, 11:49Jeg er lidt splittet.ebbejeppe skrev: ↑12. jun 2026, 08:47https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/
Det vitgiste i AaB lige nu er, at få optimeret førsteholdet og lige i den her omgang er vores U19 spillere jo ikke nogen i periferien.
Jeg havde nok hellere set man havde holdt dem hjemme og fået dem spillet ind. Nu skal vi i stedet spilde opstart på Müller/de Boer, Jasson og hvad fanden nulbonnerne nu ellers går rundt og hedder.

Og i går var det omvendt - med Møller som starter, og Bonde som indskifter i 2. halvleg - i nederlaget til Spaniens U19-hold. Ingen spilletid til Bertil endnu.

Så længe Riemer er landstræner, har jeg ingen interesse i landsholdet. Kasper Høgh er udtaget efter sine 7 kampe i Celtic hvor han har scoret i en enkelt. Han skal vist være mere gavmild med bønneriet.R Rosenberg skrev: ↑15. sep 2026, 12:14Ingen fra AaB er udtaget til landsholdets kommende kampe.
Riemer Raus!
Man kan da håbe på, at tilknytningen af Kent(h) hjælper lidt på de taktiske dispositioner!
Bestemt. Jeg synes bare det er under al' kritik at han overhovedet kunne få det job i første omgang. Han er da sikkert en fin assistent-træner, men jeg synes det er useriøst at man med sådan et CV kan blive dansk landstræner. Jeg ved godt at det selvfølgelig er noget andet end det har været, men jeg synes trods alt også der er mere til landstrænerrollen end bare at udtage spillere og administrere kampene. Kasper Hjulmand havde eks. store ambitioner på dansk fodbolds vegne og gjorde en hel masse ift. faciliteterne og at gøre DBU mere synlig ude i klubberne og talentmiljøerne. Og jeg havde lidt håbet at man kunne finde en tilsvarende profil der både havde CV'et men også evnerne og udstrålingen til at være mere end "bare" en landstræner.

Jeg fatter ikke din tankegang.jonas386 skrev: ↑15. sep 2026, 12:52Så længe Riemer er landstræner, har jeg ingen interesse i landsholdet. Kasper Høgh er udtaget efter sine 7 kampe i Celtic hvor han har scoret i en enkelt. Han skal vist være mere gavmild med bønneriet.R Rosenberg skrev: ↑15. sep 2026, 12:14Ingen fra AaB er udtaget til landsholdets kommende kampe.
Riemer Raus!
Supertalentet Theo Sander er desuden udtaget til U21 landsholdet, efter at have spillet 0 minutter for sin nye klub Elfsborg.
Sådan er fodbold forelskelse så forskellig.Kasper skrev: ↑17. sep 2026, 18:31Jeg fatter ikke din tankegang.jonas386 skrev: ↑15. sep 2026, 12:52Så længe Riemer er landstræner, har jeg ingen interesse i landsholdet. Kasper Høgh er udtaget efter sine 7 kampe i Celtic hvor han har scoret i en enkelt. Han skal vist være mere gavmild med bønneriet.R Rosenberg skrev: ↑15. sep 2026, 12:14Ingen fra AaB er udtaget til landsholdets kommende kampe.
Riemer Raus!
Supertalentet Theo Sander er desuden udtaget til U21 landsholdet, efter at have spillet 0 minutter for sin nye klub Elfsborg.
Jeg regner med at jeg skal se samtlige landskampe indtil jeg ikke er her længere. Det er underordnet hvem der er træner eller hvem der er udtaget.

Enig. Det er en helt gakket ansættelse. Og det fik man jo også vist med afslutningen på den VM-kvalifikation.jonas386 skrev: ↑17. sep 2026, 16:21Bestemt. Jeg synes bare det er under al' kritik at han overhovedet kunne få det job i første omgang. Han er da sikkert en fin assistent-træner, men jeg synes det er useriøst at man med sådan et CV kan blive dansk landstræner. Jeg ved godt at det selvfølgelig er noget andet end det har været, men jeg synes trods alt også der er mere til landstrænerrollen end bare at udtage spillere og administrere kampene. Kasper Hjulmand havde eks. store ambitioner på dansk fodbolds vegne og gjorde en hel masse ift. faciliteterne og at gøre DBU mere synlig ude i klubberne og talentmiljøerne. Og jeg havde lidt håbet at man kunne finde en tilsvarende profil der både havde CV'et men også evnerne og udstrålingen til at være mere end "bare" en landstræner.
Nu hvor det ikke kunne blive Thomas Frank, forstår jeg bare ikke at Riemer virkelig var det bedste man kunne komme op med..
Jeg tror Riemer er den bedste man kunne få som man også kunne betale.R Rosenberg skrev: ↑17. sep 2026, 18:40Enig. Det er en helt gakket ansættelse. Og det fik man jo også vist med afslutningen på den VM-kvalifikation.jonas386 skrev: ↑17. sep 2026, 16:21Bestemt. Jeg synes bare det er under al' kritik at han overhovedet kunne få det job i første omgang. Han er da sikkert en fin assistent-træner, men jeg synes det er useriøst at man med sådan et CV kan blive dansk landstræner. Jeg ved godt at det selvfølgelig er noget andet end det har været, men jeg synes trods alt også der er mere til landstrænerrollen end bare at udtage spillere og administrere kampene. Kasper Hjulmand havde eks. store ambitioner på dansk fodbolds vegne og gjorde en hel masse ift. faciliteterne og at gøre DBU mere synlig ude i klubberne og talentmiljøerne. Og jeg havde lidt håbet at man kunne finde en tilsvarende profil der både havde CV'et men også evnerne og udstrålingen til at være mere end "bare" en landstræner.
Nu hvor det ikke kunne blive Thomas Frank, forstår jeg bare ikke at Riemer virkelig var det bedste man kunne komme op med..
Det svarer lidt til, at en idiotisk ledelse i en idiotisk klub ansætter en børnetræner til et superligahold.
Sådan har jeg da også haft det, men DBU har bare allerede trukket ret kraftige veksler på hvad jeg gider acceptere og vil lade passere. Hvis DBU havde stået fast under VM i Qatar, talt imod VM i Saudi eller været hurtigere til eks. at støtte nordmændene i deres kritik af Infantino og FIFA peace prize, så var jeg nok stadig skuffet over Riemer-ansættelsen, men det havde nok ikke gjort skade ift min lyst til at støtte holdet.Kasper skrev: ↑17. sep 2026, 18:31Jeg fatter ikke din tankegang.jonas386 skrev: ↑15. sep 2026, 12:52Så længe Riemer er landstræner, har jeg ingen interesse i landsholdet. Kasper Høgh er udtaget efter sine 7 kampe i Celtic hvor han har scoret i en enkelt. Han skal vist være mere gavmild med bønneriet.R Rosenberg skrev: ↑15. sep 2026, 12:14Ingen fra AaB er udtaget til landsholdets kommende kampe.
Riemer Raus!
Jeg regner med at jeg skal se samtlige landskampe indtil jeg ikke er her længere. Det er underordnet hvem der er træner eller hvem der er udtaget.