Enig. Måske husker jeg ikke så godt, men jeg synes simpelthen Helenius første touch har været elendigt i forhold til før vi sendte ham til Villa. Synes at huske det var en af hans styrker førhen. Er det bare mig der husker galt?Jesper Schmidt skrev: Helenius synes jeg stadig mangler rigtigt meget, selv om han i glimt viser sine gamle styrker, bl.a. med to assists i går. Men jeg synes stadig der bliver taget for mange forkerte beslutninger, og at der er et pænt stykke vej til tidligere tiders skarphed både hvad angår afslutninger og sammenspillet med de andre. Jeg synes det er fint hvis vi signer ham (hvis han ikke er for dyr), men jeg må sige at jeg ser Helenius som 3-4 valg til angrebet, hvis Spalvis kommer op på sit gamle niveau, og afhængigt af om Jönsson skal spille helt fremme... så han skal jo afgjort ikke være lønførende.
Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, søndag d. 31. maj 2015
Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB, søndag d. 31. maj 2015
Helenius har aldrig været et naturtalent til boldbehandling, men det er rigtigt at han var rigtig god til tage bolden til sig/lave en retningsbestemt tæmning, så han kunne komme væk fra sin markering på skudhold. Det gav nogle bragende flotte mål fra hans side af, og det er noget der er forsvundet i løbet af hans Villa-tid. Hans førsteberøring har ikke været på samme niveau efter han er kommet tilbage, desværre.fish skrev:Enig. Måske husker jeg ikke så godt, men jeg synes simpelthen Helenius første touch har været elendigt i forhold til før vi sendte ham til Villa. Synes at huske det var en af hans styrker førhen. Er det bare mig der husker galt?Jesper Schmidt skrev: Helenius synes jeg stadig mangler rigtigt meget, selv om han i glimt viser sine gamle styrker, bl.a. med to assists i går. Men jeg synes stadig der bliver taget for mange forkerte beslutninger, og at der er et pænt stykke vej til tidligere tiders skarphed både hvad angår afslutninger og sammenspillet med de andre. Jeg synes det er fint hvis vi signer ham (hvis han ikke er for dyr), men jeg må sige at jeg ser Helenius som 3-4 valg til angrebet, hvis Spalvis kommer op på sit gamle niveau, og afhængigt af om Jönsson skal spille helt fremme... så han skal jo afgjort ikke være lønførende.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Ifølge Ekstra Bladet så er Thomas Enevoldsens afbrænder i kampen mod Silkeborg den hidtil største afbrænder i sæsonen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5588812
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5588812