IAO har hentet 1 ud af de 5 (6) du nævner.Fromthecradle skrev: ↑8. dec 2020, 18:00Det er da ligemeget om han skyder først eller sidst, han rammer alligevel ikke målet.
AaB bør trække sig i pausen. Modstanden er for voldsom. Alternativt udskift hvad man kan, Pallesen, Børsting, French guy, tvw, ross. Kusk kan venyte indtil han går kold 15 min inde i 2. Halvleg.
IAO Raus.
[Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00
- KongGulerod
- Landshold

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00
Allan Gaardes uægte søn har forlængst set sig sur på Inge...
Det er squ ikke Inges skyld at holdet sejler.Fromthecradle skrev: ↑8. dec 2020, 18:00Det er da ligemeget om han skyder først eller sidst, han rammer alligevel ikke målet.
AaB bør trække sig i pausen. Modstanden er for voldsom. Alternativt udskift hvad man kan, Pallesen, Børsting, French guy, tvw, ross. Kusk kan venyte indtil han går kold 15 min inde i 2. Halvleg.
IAO Raus.
Stop nu med det fis med IAO ud.Fromthecradle skrev: ↑8. dec 2020, 18:00Det er da ligemeget om han skyder først eller sidst, han rammer alligevel ikke målet.
IAO Raus.
1. Helt urealistisk.
2. Du er den eneste AaB fan med den ide.
3. Han er det bedste der er sket for klubben i årevis.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Mange har været dårlig men Børsting ødelægger konstant hurtigt omstillinger og angreb. Selv imod sådan en modstander udstille hans manglende teknik. Han bør aldring være andet end en indskiftnings spiller til når vi skal kæmpe og forsvare.
Fehrer viser endnu engang han ikke skal have træner jobbet permanent.
Med alt respekt, så tror jeg aldrig at det var planen at Feher skulle have stilling permanent.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:05Mange har været dårlig men Børsting ødelægger konstant hurtigt omstillinger og angreb. Selv imod sådan en modstander udstille hans manglende teknik. Han bør aldring være andet end en indskiftnings spiller til når vi skal kæmpe og forsvare.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hahaha, touché.KongGulerod skrev: ↑8. dec 2020, 18:02IAO har hentet 1 ud af de 5 (6) du nævner.Fromthecradle skrev: ↑8. dec 2020, 18:00Det er da ligemeget om han skyder først eller sidst, han rammer alligevel ikke målet.
IAO Raus.
Ædruelighedens stemme
Nej det er jeg også ret sikker på, men der har været flere her inde der mente han skulle have til sommerSalle17 skrev: ↑8. dec 2020, 18:08Med alt respekt, så tror jeg aldrig at det var planen at Feher skulle have stilling permanent.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:05Mange har været dårlig men Børsting ødelægger konstant hurtigt omstillinger og angreb. Selv imod sådan en modstander udstille hans manglende teknik. Han bør aldring være andet end en indskiftnings spiller til når vi skal kæmpe og forsvare.
Har vi skiftet i pausen?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Går ud fra det er ironisk. Så dum kan man næppe være.Fromthecradle skrev: ↑8. dec 2020, 18:00Det er da ligemeget om han skyder først eller sidst, han rammer alligevel ikke målet.
IAO Raus.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Tror desværre ikke at det er et trænerproblem, det er truppen der er problemet. Utallige spillere og flere trænere er hældt ud siden The Double men vi hænger til stadighed fast i dyndet.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:05Mange har været dårlig men Børsting ødelægger konstant hurtigt omstillinger og angreb. Selv imod sådan en modstander udstille hans manglende teknik. Han bør aldring være andet end en indskiftnings spiller til når vi skal kæmpe og forsvare.
Der blev afhændet mange spillere uden kvalitet i sommers men vi har stadigvæk spillere som i den grad trækker niveauet ned
-
R Rosenberg
- Allstar

Det var vist bare brugeren BoT. Det skal du ikke lægge så meget i.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:11Nej det er jeg også ret sikker på, men der har været flere her inde der mente han skulle have til sommerSalle17 skrev: ↑8. dec 2020, 18:08Med alt respekt, så tror jeg aldrig at det var planen at Feher skulle have stilling permanent.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:05Mange har været dårlig men Børsting ødelægger konstant hurtigt omstillinger og angreb. Selv imod sådan en modstander udstille hans manglende teknik. Han bør aldring være andet end en indskiftnings spiller til når vi skal kæmpe og forsvare.
Ædruelighedens stemme
Når han får mere ansvar end at gå frem og tage fysiske dueller er det tydeligt han har store mangler specielt på bolden.
Matrialet er til mere end vi ser pt. Også selv om vi godt kunne brugt en ordenlig hb.Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. dec 2020, 18:14Tror desværre ikke at det er et trænerproblem, det er truppen der er problemet. Utallige spillere og flere trænere er hældt ud siden The Double men vi hænger til stadighed fast i dyndet.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:05Mange har været dårlig men Børsting ødelægger konstant hurtigt omstillinger og angreb. Selv imod sådan en modstander udstille hans manglende teknik. Han bør aldring være andet end en indskiftnings spiller til når vi skal kæmpe og forsvare.
Der blev afhændet mange spillere uden kvalitet i sommers men vi har stadigvæk spillere som i den grad trækker niveauet ned
Absolut enig. Vi har altså en stærk trup. Dét skal være bedre end det vi ser lige nu.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:15Matrialet er til mere end vi ser pt. Også selv om vi godt kunne brugt en ordenlig hb.Aalborg frederikshavner skrev: ↑8. dec 2020, 18:14Tror desværre ikke at det er et trænerproblem, det er truppen der er problemet. Utallige spillere og flere trænere er hældt ud siden The Double men vi hænger til stadighed fast i dyndet.gravballe skrev: ↑8. dec 2020, 18:05Mange har været dårlig men Børsting ødelægger konstant hurtigt omstillinger og angreb. Selv imod sådan en modstander udstille hans manglende teknik. Han bør aldring være andet end en indskiftnings spiller til når vi skal kæmpe og forsvare.
------------------------------------------------
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Kommentatoren siger det meget godt: "... og så er det meget svært at se, hvad Nkada prøver på"