AaB - FCK

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3184
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - FCK

Indlæg af troelsh » 2. mar 2025, 20:00

Flot flot fight af drengene, havde ikke troet på point i dag.

Og taber Lyngby i morgen har vi snuppet et point på alle vores nedrykningskonkurrenter 😊

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: AaB - FCK

Indlæg af Nestor » 2. mar 2025, 20:00

jonas386 skrev:
2. mar 2025, 19:58
Kunji skrev:
2. mar 2025, 19:57
Jeg havde taget 1 inden, skuffet over 1 undervejs og alligevel er 1 fint til sidst.
Meget præcist
Det er sådan et lidt uventet point, som kan blive yderst værdifuldt, når regnskabet skal gøres op.

:aabfan:

Hybris
2. div
2. div
Indlæg: 180
Tilmeldt: 31. mar 2019, 14:48

Re: AaB - FCK

Indlæg af Hybris » 2. mar 2025, 20:05

Fabelagtigt point!

Der hersker 0% tvivl om, at Kramer og Pudel skal have midterforsvaret sæsonen ud og så gør Arnorsson altså klasse på den back.
Vores to lejesvende gør også de indledende bekymringer om lejesvende til skamme. Hernes er rigtig god!

Ærgerligt med et par afbrændere fra Jørgensen, men som altid en jætteindsats i presspillet. Jeg tror han klapper to ind mod SønderjyskE og så er han tilgivet igen!

Forza! :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK

Indlæg af Funky » 2. mar 2025, 20:05

Virkelig stærk præstation for så ungt et hold mod de formentlig kommende mestre, som stiller op med et hold der er jeg ved ikke hvor mange gange dyrere og erfarent. Meget opmuntrende i sig selv, og fremgang igen fra FCN-kampen.

Hernes og Aarøen viste virkelig i denne kamp, hvorfor de er på leje fra dyrere adresser.

Kramer - Pudel - Müller er igen en supersolid trio, og KJ var ikke nær så risky i sine indgreb. Kæmpe kamp af Noel også.

I øvrigt fantastisk opbakning fra lægterne, det lignede, at det også bar spillerne frem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: AaB - FCK

Indlæg af bonanza » 2. mar 2025, 20:06

Det kan vi godt være tilfredse med. Opadgående spillemæssig kurve de første 3 kampe. Masser af minutter rundt omkring til unge spillere. Rigtig fin defensiv kamp. Altså direkte utur vi ikke konvertere en af vores chancer. Vi spiller på en måde der giver os en chance for at vinde sådan en kamp her. Det er godt at se, hvor hårdt der bliver kæmpet. Ønsker mig at vi har bolden lidt mere, at vi clearer mindre hovedløst og er bedre på anden boldene.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - FCK

Indlæg af R Rosenberg » 2. mar 2025, 20:11

Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCK

Indlæg af Gentleman Finn » 2. mar 2025, 20:15

Godt tilfreds med indsatsen i dag, er meget interesseret i at tilknytte vores lejesvende næste sæson også.

Er der nyt om Widell? Jeg kan ikke finde nogen update på ham nogle steder

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: AaB - FCK

Indlæg af Dalbjerg » 2. mar 2025, 20:15

Nå, stop så med alt det possivitet..

Tilbage til pessimisme og sort tankegang:

Hvor er det bittert, at de to nordmænd med hår på brystkassen ikke er "vores"..

De to viser godt nok noget klasse og collness (hej smukke Erik) i en meget ung alder..

Dejligt point.. Hvis Lyngby ikke får point i morgen, så er det jo reelt status quo efter 3 svære kampe at starte foråret ud med...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: AaB - FCK

Indlæg af jonas386 » 2. mar 2025, 20:17

R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Ved sgu ikke hvor forventeligt det var. Havde forestillet mig et kampbillede noget tættere på GF-kampen end det vi fik at se.

Isak er helt sikkert tabt, men kunne godt se Hernes fortsætte i AaB. Ikke lige så hypet som Isak, og har betydeligt længere vej før han er relevant for Newcastle, og det kan være vores held.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK

Indlæg af Funky » 2. mar 2025, 20:19

R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - FCK

Indlæg af R Rosenberg » 2. mar 2025, 20:21

jonas386 skrev:
2. mar 2025, 20:17
R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Ved sgu ikke hvor forventeligt det var. Havde forestillet mig et kampbillede noget tættere på GF-kampen end det vi fik at se.

Isak er helt sikkert tabt, men kunne godt se Hernes fortsætte i AaB. Ikke lige så hypet som Isak, og har betydeligt længere vej før han er relevant for Newcastle, og det kan være vores held.
Enig.. Derfor tanden lige kom med.

Og ja, det kunne være voldsomt fint at kunne bygge en midtbane op om Hermes. Så kunne man jonglere med en 6'er mere og en 8'er eller to 8'ere alt efter modstander.

Jeg drømmer dog stadig om en erfaren general på midten. Men hvis man kunne beholde Trevor, behøver generalen ikke at være 6'er.
Ædruelighedens stemme

Longtimefan
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 2. maj 2021, 07:10
Favoritspiller: Nr. Ib

Re: AaB - FCK

Indlæg af Longtimefan » 2. mar 2025, 20:21

Flot kamp. Imponerende at give så få chancer væk imod FCK.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - FCK

Indlæg af R Rosenberg » 2. mar 2025, 20:23

Funky skrev:
2. mar 2025, 20:19
R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Kasper Poul Jørgensen spillede en fremragende 1. halvleg! Dog tænker jeg, at Widell måske lige ville have givet det sidste, men det havde jo så været på bekostning af Davidsen, som fyldte godt defensivt.
Ædruelighedens stemme

Alexis
Landshold
Landshold
Indlæg: 904
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: AaB - FCK

Indlæg af Alexis » 2. mar 2025, 20:27

Rigtig fin kamp af de fleste. Kramer med kæmpe indsats. Hernes rigtig god. Davidsen rigtig god når fck har bolden, men satme skidt når han selv har kuglen.
Ross og MJ står svagest, Ross fuldstændig usynlig bortset fra en enkelt aktion og MJ skal simpelthen score.
Fint indhop af Jasson. John og Jimenez viste ikke rigtig noget

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK

Indlæg af Funky » 2. mar 2025, 20:28

R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:23
Funky skrev:
2. mar 2025, 20:19
R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Kasper Poul Jørgensen spillede en fremragende 1. halvleg! Dog tænker jeg, at Widell måske lige ville have givet det sidste, men det havde jo så været på bekostning af Davidsen, som fyldte godt defensivt.
Davidsen og Hernes kommer rigtig godt rundt. Som i ritti gåt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - FCK

Indlæg af doukas » 2. mar 2025, 20:34

Funky skrev:
2. mar 2025, 20:19
R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Jeg havde forventet en ren gavebod i forsvaret med den ene foræring efter den anden. Kramer og Pudel leverede en virkelig flot koncentreret indsats.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK

Indlæg af Funky » 2. mar 2025, 20:35

doukas skrev:
2. mar 2025, 20:34
Funky skrev:
2. mar 2025, 20:19
R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Jeg havde forventet en ren gavebod i forsvaret med den ene foræring efter den anden. Kramer og Pudel leverede en virkelig flot koncentreret indsats.
Spørgsmålet er, hvem der skal spille ved siden af Pudel efter sommerferien. Diakhité?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div
Indlæg: 201
Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21

Re: AaB - FCK

Indlæg af YentotreKaffe » 2. mar 2025, 20:39

Er der en update på Widell?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FCK

Indlæg af Funky » 2. mar 2025, 20:39

YentotreKaffe skrev:
2. mar 2025, 20:39
Er der en update på Widell?
Det forlød før kampen, at det kan AaB først give i morgen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - FCK

Indlæg af R Rosenberg » 2. mar 2025, 20:46

Funky skrev:
2. mar 2025, 20:35
doukas skrev:
2. mar 2025, 20:34
Funky skrev:
2. mar 2025, 20:19
R Rosenberg skrev:
2. mar 2025, 20:11
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.

En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.

Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Jeg havde forventet en ren gavebod i forsvaret med den ene foræring efter den anden. Kramer og Pudel leverede en virkelig flot koncentreret indsats.
Spørgsmålet er, hvem der skal spille ved siden af Pudel efter sommerferien. Diakhité?
Malmö-duden. Ham har jeg, af uvisse årsager, store forhåbninger til.
Ædruelighedens stemme

Besvar