Og taber Lyngby i morgen har vi snuppet et point på alle vores nedrykningskonkurrenter
AaB - FCK
Re: AaB - FCK
Flot flot fight af drengene, havde ikke troet på point i dag.
Og taber Lyngby i morgen har vi snuppet et point på alle vores nedrykningskonkurrenter
Og taber Lyngby i morgen har vi snuppet et point på alle vores nedrykningskonkurrenter
Re: AaB - FCK
Fabelagtigt point!
Der hersker 0% tvivl om, at Kramer og Pudel skal have midterforsvaret sæsonen ud og så gør Arnorsson altså klasse på den back.
Vores to lejesvende gør også de indledende bekymringer om lejesvende til skamme. Hernes er rigtig god!
Ærgerligt med et par afbrændere fra Jørgensen, men som altid en jætteindsats i presspillet. Jeg tror han klapper to ind mod SønderjyskE og så er han tilgivet igen!
Forza!
Der hersker 0% tvivl om, at Kramer og Pudel skal have midterforsvaret sæsonen ud og så gør Arnorsson altså klasse på den back.
Vores to lejesvende gør også de indledende bekymringer om lejesvende til skamme. Hernes er rigtig god!
Ærgerligt med et par afbrændere fra Jørgensen, men som altid en jætteindsats i presspillet. Jeg tror han klapper to ind mod SønderjyskE og så er han tilgivet igen!
Forza!
Re: AaB - FCK
Virkelig stærk præstation for så ungt et hold mod de formentlig kommende mestre, som stiller op med et hold der er jeg ved ikke hvor mange gange dyrere og erfarent. Meget opmuntrende i sig selv, og fremgang igen fra FCN-kampen.
Hernes og Aarøen viste virkelig i denne kamp, hvorfor de er på leje fra dyrere adresser.
Kramer - Pudel - Müller er igen en supersolid trio, og KJ var ikke nær så risky i sine indgreb. Kæmpe kamp af Noel også.
I øvrigt fantastisk opbakning fra lægterne, det lignede, at det også bar spillerne frem.
Hernes og Aarøen viste virkelig i denne kamp, hvorfor de er på leje fra dyrere adresser.
Kramer - Pudel - Müller er igen en supersolid trio, og KJ var ikke nær så risky i sine indgreb. Kæmpe kamp af Noel også.
I øvrigt fantastisk opbakning fra lægterne, det lignede, at det også bar spillerne frem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- bonanza
- Landshold

- Indlæg: 875
- Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: AaB - FCK
Det kan vi godt være tilfredse med. Opadgående spillemæssig kurve de første 3 kampe. Masser af minutter rundt omkring til unge spillere. Rigtig fin defensiv kamp. Altså direkte utur vi ikke konvertere en af vores chancer. Vi spiller på en måde der giver os en chance for at vinde sådan en kamp her. Det er godt at se, hvor hårdt der bliver kæmpet. Ønsker mig at vi har bolden lidt mere, at vi clearer mindre hovedløst og er bedre på anden boldene.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - FCK
Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - FCK
Godt tilfreds med indsatsen i dag, er meget interesseret i at tilknytte vores lejesvende næste sæson også.
Er der nyt om Widell? Jeg kan ikke finde nogen update på ham nogle steder
Er der nyt om Widell? Jeg kan ikke finde nogen update på ham nogle steder
Re: AaB - FCK
Nå, stop så med alt det possivitet..
Tilbage til pessimisme og sort tankegang:
Hvor er det bittert, at de to nordmænd med hår på brystkassen ikke er "vores"..
De to viser godt nok noget klasse og collness (hej smukke Erik) i en meget ung alder..
Dejligt point.. Hvis Lyngby ikke får point i morgen, så er det jo reelt status quo efter 3 svære kampe at starte foråret ud med...
Tilbage til pessimisme og sort tankegang:
Hvor er det bittert, at de to nordmænd med hår på brystkassen ikke er "vores"..
De to viser godt nok noget klasse og collness (hej smukke Erik) i en meget ung alder..
Dejligt point.. Hvis Lyngby ikke får point i morgen, så er det jo reelt status quo efter 3 svære kampe at starte foråret ud med...
Re: AaB - FCK
Ved sgu ikke hvor forventeligt det var. Havde forestillet mig et kampbillede noget tættere på GF-kampen end det vi fik at se.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Isak er helt sikkert tabt, men kunne godt se Hernes fortsætte i AaB. Ikke lige så hypet som Isak, og har betydeligt længere vej før han er relevant for Newcastle, og det kan være vores held.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: AaB - FCK
Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - FCK
Enig.. Derfor tanden lige kom med.jonas386 skrev: ↑2. mar 2025, 20:17Ved sgu ikke hvor forventeligt det var. Havde forestillet mig et kampbillede noget tættere på GF-kampen end det vi fik at se.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Isak er helt sikkert tabt, men kunne godt se Hernes fortsætte i AaB. Ikke lige så hypet som Isak, og har betydeligt længere vej før han er relevant for Newcastle, og det kan være vores held.
Og ja, det kunne være voldsomt fint at kunne bygge en midtbane op om Hermes. Så kunne man jonglere med en 6'er mere og en 8'er eller to 8'ere alt efter modstander.
Jeg drømmer dog stadig om en erfaren general på midten. Men hvis man kunne beholde Trevor, behøver generalen ikke at være 6'er.
Ædruelighedens stemme
-
Longtimefan
- Drenge

- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 2. maj 2021, 07:10
- Favoritspiller: Nr. Ib
Re: AaB - FCK
Flot kamp. Imponerende at give så få chancer væk imod FCK.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - FCK
Kasper Poul Jørgensen spillede en fremragende 1. halvleg! Dog tænker jeg, at Widell måske lige ville have givet det sidste, men det havde jo så været på bekostning af Davidsen, som fyldte godt defensivt.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 20:19Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Ædruelighedens stemme
Re: AaB - FCK
Rigtig fin kamp af de fleste. Kramer med kæmpe indsats. Hernes rigtig god. Davidsen rigtig god når fck har bolden, men satme skidt når han selv har kuglen.
Ross og MJ står svagest, Ross fuldstændig usynlig bortset fra en enkelt aktion og MJ skal simpelthen score.
Fint indhop af Jasson. John og Jimenez viste ikke rigtig noget
Ross og MJ står svagest, Ross fuldstændig usynlig bortset fra en enkelt aktion og MJ skal simpelthen score.
Fint indhop af Jasson. John og Jimenez viste ikke rigtig noget
Re: AaB - FCK
Davidsen og Hernes kommer rigtig godt rundt. Som i ritti gåt.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:23Kasper Poul Jørgensen spillede en fremragende 1. halvleg! Dog tænker jeg, at Widell måske lige ville have givet det sidste, men det havde jo så været på bekostning af Davidsen, som fyldte godt defensivt.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 20:19Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- doukas
- Allstar

- Indlæg: 4630
- Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: AaB - FCK
Jeg havde forventet en ren gavebod i forsvaret med den ene foræring efter den anden. Kramer og Pudel leverede en virkelig flot koncentreret indsats.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 20:19Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Re: AaB - FCK
Spørgsmålet er, hvem der skal spille ved siden af Pudel efter sommerferien. Diakhité?doukas skrev: ↑2. mar 2025, 20:34Jeg havde forventet en ren gavebod i forsvaret med den ene foræring efter den anden. Kramer og Pudel leverede en virkelig flot koncentreret indsats.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 20:19Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- YentotreKaffe
- 2. div

- Indlæg: 201
- Tilmeldt: 16. sep 2023, 18:21
Re: AaB - FCK
Er der en update på Widell?
Re: AaB - FCK
Det forlød før kampen, at det kan AaB først give i morgen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - FCK
Malmö-duden. Ham har jeg, af uvisse årsager, store forhåbninger til.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 20:35Spørgsmålet er, hvem der skal spille ved siden af Pudel efter sommerferien. Diakhité?doukas skrev: ↑2. mar 2025, 20:34Jeg havde forventet en ren gavebod i forsvaret med den ene foræring efter den anden. Kramer og Pudel leverede en virkelig flot koncentreret indsats.Funky skrev: ↑2. mar 2025, 20:19Jeg havde frygtet, defensiven ville se mere hullet ud omkring Noel og KJ - det var ikke tilfældet. Så kampbilledet var faktisk bedre, end jeg havde forventet. Jeg synes endda, vi kan sige, at FCK har været små-heldige i TO kampe imod os nu. Og jeg bemærker pludselig, at det var som om, vi helt glemte, Widell ikke var med.R Rosenberg skrev: ↑2. mar 2025, 20:11Et kampbillede som det forventede. Eller nok en tand bedre end det forventede. Men hvor er det dog bittert og bundholdsagtigt, at vi ikke får den i rusen på én af de par giga chancer. Tre af de der uventede point havde virkelig lunet.
En stærk præstation, hvor vi også får gang i vores kontraer. Denne kamp kan godt give god energi til næste søndag.
Jeg er meget fjollet med Hermes og Aarøen.
Det var altså en fremragende stikning fra Ross til MJ.
Ædruelighedens stemme
