Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Baatnakken
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Baatnakken » 22. nov 2025, 23:06

Hovedet skrev:
22. nov 2025, 19:46
Sapiens skrev:
22. nov 2025, 17:14
Katastrofe, intet mindre.. At man kan levere sådan en indsats i den sidste hjemmekamp mod et yderst ordinært Kolding-hold er simpelthen beskæmmende.

Udover at have den ringeste spillertrup i mands minde, primært skabt af SSE og deres devise om at sælge at kvalitet væk, uden ordentlige erstatninger.. Så er jeg også skuffet over Højer. Jo truppen er pivelendig, men jeg ser simpelthen ingen tegn på nogen spillestil eller plan, vi dominerer ingen kampe og holder slet ikke nullet.

Vi er pt. meget langt fra superligabold igen og der skal ske drastiske ændringer hvis det nogensinde skal blive en realitet igen, desværre..
Som enhver kunne se, at sidste års trup ikke blot var langt under selv det laveste Gaardeniveau, men milevidt fra bare Superliganiveau; kunne enhver se, at det hold, vi stillede til start med i denne sæson ikke ville have en kinamands chance for oprykning, men tværtimod fremstod som outsiderkandidat til endnu en nedrykning; hvis ikke i denne sæson, så i den efterfølgende.

Med andre ord: Hvorfor fanden reagerede ledelse og bestyrelse først i de allersidste dage af forrige transfervindue efter måneders inaktivitet, da 2. division fremstod som et realistisk scenario? I foråret 2025 præsterede AaB med 7 point i 14 kampe et af de ringeste resultater i Superligaens historie, og så forventede man i ramme alvor, at det samme hold - det suverænt ringeste overhovedet i AaBs historie - uden sine to største profiler og dertil et par øvrige nogenlunde habile spillere ville rykke omgående op igen? At man blot justerer målsætningen til det direkte latterlige "at spille med i toppen af 1. division" som følge af endnu en omgang manglende rettidig omhu, er så useriøst, at det skriger til den kulsorte himmel.

Et lille lysglimt på samme kulsorte himmel er planerne om en aktieemission; hvis succes imidlertid afhænger af offensive og ambitiøse signaler fra ledelse og bestyrelse, herunder at målet for denne sæson er oprykning, og at målet for den næste sæson er en placering omkring top 6 i Superligaen - altså det vi betragtede som en selvfølge (hvis ikke en skuffelse) for blot et par år siden. For at sætte det i relief: I maj 2022 vandt et i øvrigt skadessvækket AaB-hold med 3-0 over Brøndby i grundspillets sidste spillerunde og sluttede i samme grundspil som nr. 4. Tre år senere fremstår dette relativt banale scenario ligeså urealistisk som en kvartfinale i Champions League havde fremstået for tre år tidligere!

Hvis ikke man med spillersalg for små 85 millioner kroner og en historisk billig spillertrup har råd til investeringer i spillertruppen; så kan man ligeså godt opgive ævred og overgive Nordjylland til Aalborg DH. Derimod vil jeg hjertens gerne investere i AaB ved kommende aktieemission, hvis jeg ser seriøse planer om at genetablere klubben på et bare nogenlunde seriøst niveau; hvilket som et minimum må være niveauet i Gaardetiden.

Bemærk, at AaB i 1. division i 2023/2024 trak næsten 7500 tilskuere i snit på hjemmebane - på trods af både manglende spænding og dertil stribevis af rædderlige kampe på samme hjemmebane. Bemærk ligeledes, at AaB i sidste sæson i Superligaen trak omtrent 8200 tilskuere i snit på hjemmebane trods flere regulære katastrofekampe som f.eks. 0-4 - kampen mod Brøndby. I begyndelsen af sæsonen tydede det endda på et snit på den gode side af 10.000 tilskuere, inden det totale forfald satte ind.

Der er med andre ord fortsat perspektiv i denne klub - forudsat, at denne sætter ind nu og undgår en ørkenvandring som divisionsklub, for i dette scenario falder både tilhængere, sponsorere og eventuelle investorer fra i et omfang, hvor AaB med fordel kan spille hjemmekampene på anlægget på Hornevej.
Bak op om holdet i stedet for det hylekor

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af 634 » 23. nov 2025, 14:10

AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Kristian » 23. nov 2025, 14:39

634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Ja der er brug for opbakning til holdet gennem 90 min.

Men sådan er det bare ikke i øjeblikket og det er der nogle kloge menensker der har bestemt, at man skal gøre.

Det må vi nok bare acceptere.
Og nu får man nok nogle på nakken over den holdning.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af 634 » 23. nov 2025, 14:49

Kristian skrev:
23. nov 2025, 14:39
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Ja der er brug for opbakning til holdet gennem 90 min.

Men sådan er det bare ikke i øjeblikket og det er der nogle kloge menensker der har bestemt, at man skal gøre.

Det må vi nok bare acceptere.
Og nu får man nok nogle på nakken over den holdning.
Det er ikke kloge mennesker, som spekulerer i nederlag. Dertil er AaB ikke markant bedre end nogen af 11 modstandere i Betinia Ligaen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af RicoBR02 » 23. nov 2025, 15:59

634 skrev:
23. nov 2025, 14:49
Kristian skrev:
23. nov 2025, 14:39
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Ja der er brug for opbakning til holdet gennem 90 min.

Men sådan er det bare ikke i øjeblikket og det er der nogle kloge menensker der har bestemt, at man skal gøre.

Det må vi nok bare acceptere.
Og nu får man nok nogle på nakken over den holdning.
Det er ikke kloge mennesker, som spekulerer i nederlag. Dertil er AaB ikke markant bedre end nogen af 11 modstandere i Betinia Ligaen.
Helt sindssyg melding. Kan du ikke komme med nogle beviser på at vi lukker flere mål ind mellem 22 og 27 minut end andre klubber? Og hvad med de kampe hvor der bliver scoret imod os når hele vesttribunen synger, er det så fordi spillerne er ufokuserede pga larm? At man er imod pyro og mener at bøderne ikke er det værd, det kan jeg ikke argumentere imod, så den holdning må du skam gerne have..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af R Rosenberg » 23. nov 2025, 17:06

Pga knallerbanden på Vest har Aalborg nu fået en radikal borgmester. Dertil er de skyld i, at Aalborg ikke har fået et nyt stadion ved væddeløbsbanen samt at samt at Müller og Jasson ikke var i spil til Ballon d'Or.
Ædruelighedens stemme

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Sapiens » 23. nov 2025, 17:49

Folk kommer med de sygeste udmeldinger haha, at stemningsboykottet på 5 minutter skulle være skyld i vores nuværende situation er alligevel noget af det vildeste jeg har hørt

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 165
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 23. nov 2025, 17:52

Hovedet skrev:
22. nov 2025, 16:37
R Rosenberg skrev:
22. nov 2025, 16:31
Lad os sende en stor, fælles tak til SSE22.
Ja, uden det gæve Hamborgbaserede konsortium havde vi aldrig fået Kelvin Johns sagnomspundne assist mod B 93. Og så endda på udebane!

Til gengæld studser jeg over tilskuertallet - knap 6300 tilskuere og så den 22. november. Det er det klart højeste tilskuertal siden de første par hjemmekampe mod Hobro og Horsens. Jeg kan ikke umiddelbart give en forklaring på denne markante stigning.
Jeg bemærkede der var rigtigmange u 8-12 spillere fra alle mulige lokale klubber så kan være der er givet mange biletter ud i den henseende. Stakkels unge mennesker at skulle se AaB med det niveau.
:aabfan:

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 2079
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af 634 » 23. nov 2025, 18:57

RicoBR02 skrev:
23. nov 2025, 15:59
634 skrev:
23. nov 2025, 14:49
Kristian skrev:
23. nov 2025, 14:39
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Ja der er brug for opbakning til holdet gennem 90 min.

Men sådan er det bare ikke i øjeblikket og det er der nogle kloge menensker der har bestemt, at man skal gøre.

Det må vi nok bare acceptere.
Og nu får man nok nogle på nakken over den holdning.
Det er ikke kloge mennesker, som spekulerer i nederlag. Dertil er AaB ikke markant bedre end nogen af 11 modstandere i Betinia Ligaen.
Helt sindssyg melding. Kan du ikke komme med nogle beviser på at vi lukker flere mål ind mellem 22 og 27 minut end andre klubber? Og hvad med de kampe hvor der bliver scoret imod os når hele vesttribunen synger, er det så fordi spillerne er ufokuserede pga larm? At man er imod pyro og mener at bøderne ikke er det værd, det kan jeg ikke argumentere imod, så den holdning må du skam gerne have..
Ja i går mod Kolding og mod Horsens, dog i 32 minut, men usikkerheden startede med publikums budskabs banner, og generelt spiller de dårligt når der er budskabs banner mens kampen spilles, brug det dog ved spiller indløb til 1 halvleg. Jeg har ikke noget imod den sort/hvide publikum, jeg mener bare at når der er kampdag er 3 point det bedste imod al dårligt. Så synes jeg også det er selvforskyldt at AaB er tyskejet, Aalborg og opland skulle have støttet tilstrækkeligt op, men det er jo nemt at skrive nu :) Jeg mindes ikke at modstanderne scorer når der er god stemning blandt AaBs publikum, det sker sjældent
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af RufusTheDog » 23. nov 2025, 21:37

634 skrev:
23. nov 2025, 18:57
RicoBR02 skrev:
23. nov 2025, 15:59
634 skrev:
23. nov 2025, 14:49
Kristian skrev:
23. nov 2025, 14:39
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Ja der er brug for opbakning til holdet gennem 90 min.

Men sådan er det bare ikke i øjeblikket og det er der nogle kloge menensker der har bestemt, at man skal gøre.

Det må vi nok bare acceptere.
Og nu får man nok nogle på nakken over den holdning.
Det er ikke kloge mennesker, som spekulerer i nederlag. Dertil er AaB ikke markant bedre end nogen af 11 modstandere i Betinia Ligaen.
Helt sindssyg melding. Kan du ikke komme med nogle beviser på at vi lukker flere mål ind mellem 22 og 27 minut end andre klubber? Og hvad med de kampe hvor der bliver scoret imod os når hele vesttribunen synger, er det så fordi spillerne er ufokuserede pga larm? At man er imod pyro og mener at bøderne ikke er det værd, det kan jeg ikke argumentere imod, så den holdning må du skam gerne have..
Ja i går mod Kolding og mod Horsens, dog i 32 minut, men usikkerheden startede med publikums budskabs banner, og generelt spiller de dårligt når der er budskabs banner mens kampen spilles, brug det dog ved spiller indløb til 1 halvleg. Jeg har ikke noget imod den sort/hvide publikum, jeg mener bare at når der er kampdag er 3 point det bedste imod al dårligt. Så synes jeg også det er selvforskyldt at AaB er tyskejet, Aalborg og opland skulle have støttet tilstrækkeligt op, men det er jo nemt at skrive nu :) Jeg mindes ikke at modstanderne scorer når der er god stemning blandt AaBs publikum, det sker sjældent
Der er da pisset ind med mål på Aalborg Stadion i nedrykningssæsonerne, og der har da været fuldstændig fremragende opbakning hele vejen igennem. Så dit argument er ligesom grundløst som alt dit andet bavl.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

DellOrto
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af DellOrto » 23. nov 2025, 22:37

634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Jeg har hørt rygter om den congolesisk diaspora, bosiddende i trekantsområdet - efter sigende benyttede de sig af voodoo og andre ufine metoder.

En anden forklaring kunne være, at AaB er et middelmådigt 1.divisionshold.
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af RicoBR02 » 23. nov 2025, 23:45

634 skrev:
23. nov 2025, 18:57
RicoBR02 skrev:
23. nov 2025, 15:59
634 skrev:
23. nov 2025, 14:49
Kristian skrev:
23. nov 2025, 14:39
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Ja der er brug for opbakning til holdet gennem 90 min.

Men sådan er det bare ikke i øjeblikket og det er der nogle kloge menensker der har bestemt, at man skal gøre.

Det må vi nok bare acceptere.
Og nu får man nok nogle på nakken over den holdning.
Det er ikke kloge mennesker, som spekulerer i nederlag. Dertil er AaB ikke markant bedre end nogen af 11 modstandere i Betinia Ligaen.
Helt sindssyg melding. Kan du ikke komme med nogle beviser på at vi lukker flere mål ind mellem 22 og 27 minut end andre klubber? Og hvad med de kampe hvor der bliver scoret imod os når hele vesttribunen synger, er det så fordi spillerne er ufokuserede pga larm? At man er imod pyro og mener at bøderne ikke er det værd, det kan jeg ikke argumentere imod, så den holdning må du skam gerne have..
Ja i går mod Kolding og mod Horsens, dog i 32 minut, men usikkerheden startede med publikums budskabs banner, og generelt spiller de dårligt når der er budskabs banner mens kampen spilles, brug det dog ved spiller indløb til 1 halvleg. Jeg har ikke noget imod den sort/hvide publikum, jeg mener bare at når der er kampdag er 3 point det bedste imod al dårligt. Så synes jeg også det er selvforskyldt at AaB er tyskejet, Aalborg og opland skulle have støttet tilstrækkeligt op, men det er jo nemt at skrive nu :) Jeg mindes ikke at modstanderne scorer når der er god stemning blandt AaBs publikum, det sker sjældent
Så igår mod Kolding er simpelthen dit argument? Jeg er nødt til at sige nej! Det passer simpelthen ikke at holdet spiller dårligere når der er stille i 5 minutter, og nej det passer ikke at holdet spiller dårligere når der er budskabsbannere. Det er noget vrøvl. Enhver professionel fodboldspiller kan sagtens se bort fra bannere på tribunen. Selvfølgelig vil alle gerne spille foran er hjemmepublikum der synger hele kampen, men 5 minutters stilhed ud af 90 er absolut ikke noget der påvirker spillet på banen.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af jens fup » 24. nov 2025, 10:20

Nu har jeg lige set kampreferaterne igennem på Flashscore. Vi har lukket 6 mål ind ud af i alt 25 i tidsintervallet 22-27 minutter, både i første og anden halvleg. Altså ca en fjerdedel af alle mål. Jeg gider ikke se igennem alle kampe for alle hold, men jeg tror ikke at vi stikker uden for gennemsnittet, så jeg køber ikke argumentet om at vi er specielt sårbare mens der er stille på lægterne.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Laumag
2. div
2. div
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. jan 2025, 08:34
Favoritspiller: Ib simonsen

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Laumag » 24. nov 2025, 14:44

634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Den køber jeg - det er problem for os at vi er en “superligaklub” med stadionforhold og tilskuer opbakning fra lægterne. Det gør modstanderne endnu mere oplagte og agressive MEN det passer modstanderne endnu bedre når opbakningen i AaB forsvinder og stadion igen forvandles til en 1 div stadion - for så scorer de.
Goddag mand økseskaft

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Jakobsen » 24. nov 2025, 16:45

Laumag skrev:
24. nov 2025, 14:44
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Den køber jeg - det er problem for os at vi er en “superligaklub” med stadionforhold og tilskuer opbakning fra lægterne. Det gør modstanderne endnu mere oplagte og agressive MEN det passer modstanderne endnu bedre når opbakningen i AaB forsvinder og stadion igen forvandles til en 1 div stadion - for så scorer de.
Goddag mand økseskaft
Ja den er søgt. Altså jeg synes det er irriterende at der skal bruges så mange af klubbens penge på nogle få individeres fanatiske holdning til blus og insisteren på retten til at bryde reglerne når det nu ikke er en regel AaB kan ændre, men den sammenhæng der antydes er altså absurd.
RAUS RAUS SSE!

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af RufusTheDog » 25. nov 2025, 00:02

Jakobsen skrev:
24. nov 2025, 16:45
Laumag skrev:
24. nov 2025, 14:44
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Den køber jeg - det er problem for os at vi er en “superligaklub” med stadionforhold og tilskuer opbakning fra lægterne. Det gør modstanderne endnu mere oplagte og agressive MEN det passer modstanderne endnu bedre når opbakningen i AaB forsvinder og stadion igen forvandles til en 1 div stadion - for så scorer de.
Goddag mand økseskaft
Ja den er søgt. Altså jeg synes det er irriterende at der skal bruges så mange af klubbens penge på nogle få individeres fanatiske holdning til blus og insisteren på retten til at bryde reglerne når det nu ikke er en regel AaB kan ændre, men den sammenhæng der antydes er altså absurd.
Ja, der er vel omkring 30-40 der aktivt fyrer blus af, men der er minimum et par tusind stadiongængere der får fornøjelse af selvsamme aktivitet.Så ligefrem at reducere det til “nogle få” er vel at stramme den - men trods alt fremskridt fra den sædvanlige retorik.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af Jakobsen » 25. nov 2025, 08:58

RufusTheDog skrev:
25. nov 2025, 00:02
Jakobsen skrev:
24. nov 2025, 16:45
Laumag skrev:
24. nov 2025, 14:44
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Den køber jeg - det er problem for os at vi er en “superligaklub” med stadionforhold og tilskuer opbakning fra lægterne. Det gør modstanderne endnu mere oplagte og agressive MEN det passer modstanderne endnu bedre når opbakningen i AaB forsvinder og stadion igen forvandles til en 1 div stadion - for så scorer de.
Goddag mand økseskaft
Ja den er søgt. Altså jeg synes det er irriterende at der skal bruges så mange af klubbens penge på nogle få individeres fanatiske holdning til blus og insisteren på retten til at bryde reglerne når det nu ikke er en regel AaB kan ændre, men den sammenhæng der antydes er altså absurd.
Hvor har du de par tusinde fra?
Har du noget mandat eller empiri for den påstand?

Ja, der er vel omkring 30-40 der aktivt fyrer blus af, men der er minimum et par tusind stadiongængere der får fornøjelse af selvsamme aktivitet.Så ligefrem at reducere det til “nogle få” er vel at stramme den - men trods alt fremskridt fra den sædvanlige retorik.
RAUS RAUS SSE!

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af RufusTheDog » 25. nov 2025, 11:33

Jakobsen skrev:
25. nov 2025, 08:58
RufusTheDog skrev:
25. nov 2025, 00:02
Jakobsen skrev:
24. nov 2025, 16:45
Laumag skrev:
24. nov 2025, 14:44
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Den køber jeg - det er problem for os at vi er en “superligaklub” med stadionforhold og tilskuer opbakning fra lægterne. Det gør modstanderne endnu mere oplagte og agressive MEN det passer modstanderne endnu bedre når opbakningen i AaB forsvinder og stadion igen forvandles til en 1 div stadion - for så scorer de.
Goddag mand økseskaft
Ja den er søgt. Altså jeg synes det er irriterende at der skal bruges så mange af klubbens penge på nogle få individeres fanatiske holdning til blus og insisteren på retten til at bryde reglerne når det nu ikke er en regel AaB kan ændre, men den sammenhæng der antydes er altså absurd.
Hvor har du de par tusinde fra?
Har du noget mandat eller empiri for den påstand?

Ja, der er vel omkring 30-40 der aktivt fyrer blus af, men der er minimum et par tusind stadiongængere der får fornøjelse af selvsamme aktivitet.Så ligefrem at reducere det til “nogle få” er vel at stramme den - men trods alt fremskridt fra den sædvanlige retorik.
Har du evidens for at det kun er “nogle få” der synes pyro er fedt?
Jeg har set kampe fra alle tribuner, og oplever klart flere der roser det og opfordrer deres børn til at tage billeder/filme - og det gælder både Nord, Øst og Syd. På Vest alene er der minimum 1000 der synes pyro er OK.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
AnyFellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 624
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af AnyFellow » 25. nov 2025, 11:54

RufusTheDog skrev:
25. nov 2025, 11:33
Jakobsen skrev:
25. nov 2025, 08:58
RufusTheDog skrev:
25. nov 2025, 00:02
Jakobsen skrev:
24. nov 2025, 16:45
Laumag skrev:
24. nov 2025, 14:44
634 skrev:
23. nov 2025, 14:10
AaB lider sammen med Esbjerg over hjemmekampene er en række af kampe i sæsonen, hvorimod modstandene oplever at komme på Superliga Stadions som et højdepunkt i sæsonen. Modstanderne kommer med større spilleglæde og vilje til at lave de rigtige løb, også uden bold på banen.
Pyrofolket må have en aftale med Bernhard Peters om at knæle foran ham, eller på anden vis at kunne betale, for deres selv i scene sættende shows. Det skal ikke belaste klubkassen, når der tydeligt er lavet forbud om at lave deres se mig shows.
Når en forsvars spiller slår en albue i brystet på en angribende spiller er der sket en forseelse som dommeren skal dømme, jeg kan ikke finde argument for ikke at skulle det.
Modstanderne har luret at bruge de første 20 minutter til finde rum på banen at spille i, og når AaBs publikum i midten af første halvleg vil vise budskabs banner er AaBs spillere dårligt fokuserede, hvortil modstanderen igen scorede. Det ligner at det koster AaBs placering i top 2 efter grundspillet til at blive redryknings spil. Trist at så mange "egne fans" ønsker ulykke for AaB, og så vil jeg skide på hvem som ejer klubben, det bedste skal altid være at vinde igangværende kamp.
Kampen ville være en anden hvis staffesparket var blevet dømt i det 9 minut og scoret. AaB er svage når modstanderen kan få lov at spille hårdt fysisk, og det vil Horsens også i næste kamp.
Den køber jeg - det er problem for os at vi er en “superligaklub” med stadionforhold og tilskuer opbakning fra lægterne. Det gør modstanderne endnu mere oplagte og agressive MEN det passer modstanderne endnu bedre når opbakningen i AaB forsvinder og stadion igen forvandles til en 1 div stadion - for så scorer de.
Goddag mand økseskaft
Ja den er søgt. Altså jeg synes det er irriterende at der skal bruges så mange af klubbens penge på nogle få individeres fanatiske holdning til blus og insisteren på retten til at bryde reglerne når det nu ikke er en regel AaB kan ændre, men den sammenhæng der antydes er altså absurd.
Hvor har du de par tusinde fra?
Har du noget mandat eller empiri for den påstand?

Ja, der er vel omkring 30-40 der aktivt fyrer blus af, men der er minimum et par tusind stadiongængere der får fornøjelse af selvsamme aktivitet.Så ligefrem at reducere det til “nogle få” er vel at stramme den - men trods alt fremskridt fra den sædvanlige retorik.
Har du evidens for at det kun er “nogle få” der synes pyro er fedt?
Jeg har set kampe fra alle tribuner, og oplever klart flere der roser det og opfordrer deres børn til at tage billeder/filme - og det gælder både Nord, Øst og Syd. På Vest alene er der minimum 1000 der synes pyro er OK.
Jeg synes, pyro er flot, men det betyder ikke, at jeg synes det er okay at AaB skal bruge penge, de ikke har, for at dække bøder for fans, der vælger at bryde loven.

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Kamptråd AaB - Kolding d. 22.november

Indlæg af RufusTheDog » 25. nov 2025, 12:08

AnyFellow skrev:
25. nov 2025, 11:54
RufusTheDog skrev:
25. nov 2025, 11:33
Jakobsen skrev:
25. nov 2025, 08:58
RufusTheDog skrev:
25. nov 2025, 00:02
Jakobsen skrev:
24. nov 2025, 16:45
Laumag skrev:
24. nov 2025, 14:44


Den køber jeg - det er problem for os at vi er en “superligaklub” med stadionforhold og tilskuer opbakning fra lægterne. Det gør modstanderne endnu mere oplagte og agressive MEN det passer modstanderne endnu bedre når opbakningen i AaB forsvinder og stadion igen forvandles til en 1 div stadion - for så scorer de.
Goddag mand økseskaft
Ja den er søgt. Altså jeg synes det er irriterende at der skal bruges så mange af klubbens penge på nogle få individeres fanatiske holdning til blus og insisteren på retten til at bryde reglerne når det nu ikke er en regel AaB kan ændre, men den sammenhæng der antydes er altså absurd.
Hvor har du de par tusinde fra?
Har du noget mandat eller empiri for den påstand?

Ja, der er vel omkring 30-40 der aktivt fyrer blus af, men der er minimum et par tusind stadiongængere der får fornøjelse af selvsamme aktivitet.Så ligefrem at reducere det til “nogle få” er vel at stramme den - men trods alt fremskridt fra den sædvanlige retorik.
Har du evidens for at det kun er “nogle få” der synes pyro er fedt?
Jeg har set kampe fra alle tribuner, og oplever klart flere der roser det og opfordrer deres børn til at tage billeder/filme - og det gælder både Nord, Øst og Syd. På Vest alene er der minimum 1000 der synes pyro er OK.
Jeg synes, pyro er flot, men det betyder ikke, at jeg synes det er okay at AaB skal bruge penge, de ikke har, for at dække bøder for fans, der vælger at bryde loven.
Super, men der er stadig mange der støtter det. Ingen grund til at reducere det til “nogle få”.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Besvar