Tak, så er der styr på det.jonas386 skrev: ↑15. nov 2024, 12:50Ingen relation. Har undersøgt det tidligere, fordi jeg havde samme tanke. Mads Bro Hansen har ingen søn der hedder Mikkel, og jeg fandt også frem til den faktiske far til Mikkel Bro, og det var ikke Mads. Blev nysgerrig fordi han skulle være et ret stort talent.
Her fra 2019
https://ugeavisen.dk/ugeavisenvejle/mad ... -i-klubben
"Vejle: Mads Bro Hansen 43 år. Gift med Marlene og bosat i Aarhus. Sammen har vi tre børn; Malou, Smilla og Mathias."
AaB'ere på diverse landshold
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Re: AaB'ere på diverse landshold
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Ja tak - super godt overblik til os der ikke følger så meget med i alle ungdomslandsholdene
Lindmark / Vendelbokartellet
Oliver Ross starter på toppen for det danske U20-landshold i dagens opgør mod Sydkorea.
Der er spillet en halv time og Danmark er bagud 0-1.
Kampen kan streames her: https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... Uvbt5_IK0w
Der er spillet en halv time og Danmark er bagud 0-1.
Kampen kan streames her: https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... Uvbt5_IK0w
Jeg tror at Mikkel Bro Hansen er nevø til Mads Bro HansenSpanky skrev: ↑15. nov 2024, 13:44Tak, så er der styr på det.jonas386 skrev: ↑15. nov 2024, 12:50Ingen relation. Har undersøgt det tidligere, fordi jeg havde samme tanke. Mads Bro Hansen har ingen søn der hedder Mikkel, og jeg fandt også frem til den faktiske far til Mikkel Bro, og det var ikke Mads. Blev nysgerrig fordi han skulle være et ret stort talent.
Her fra 2019
https://ugeavisen.dk/ugeavisenvejle/mad ... -i-klubben
"Vejle: Mads Bro Hansen 43 år. Gift med Marlene og bosat i Aarhus. Sammen har vi tre børn; Malou, Smilla og Mathias."
Jimenez har åbenbart forsøgt at opnå indonesisk pas for at kunne spille på deres landshold.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -kollapset
Synd for ham, men tror det er godt for AaB. Hvad får vi ud af, at en spiller er meget væk for at spille på et obskurt asiatisk landshold med megen rejsetid og tidsforskelle. Det slår mig heller ikke, at spillere bliver solgt for at spille for Indoneisen.
Synd for ham, men tror det er godt for AaB. Hvad får vi ud af, at en spiller er meget væk for at spille på et obskurt asiatisk landshold med megen rejsetid og tidsforskelle. Det slår mig heller ikke, at spillere bliver solgt for at spille for Indoneisen.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Thom Haye!Jakobsen skrev: ↑22. nov 2024, 13:12Jimenez har åbenbart forsøgt at opnå indonesisk pas for at kunne spille på deres landshold.
(Hvis kontrakt i øvrigt udløber til sommer)
Ædruelighedens stemme
6 AaB'ere udtaget til ungdomslandshold i februar
U17-landsholdet (2008) - Mini turnering i Algarve d. 12.-20. februar 2025
Johan Hvistendahl (højreback) (19 U-landskampe)
Malthe Egebæk Mortensen (midtbane) (17 U-landskampe)
Gustav Rubæk Tilsted (centerback) (2 U-landskampe)
Valdemar Rubæk Vestergaard (angriber) (6 U-landskampe / 2 mål)
U19-landsholdet (2006) - To-dags træningssamling i Køge d. 25. - 26. februar
Malthe Kjølby (centerback) (0 U-landskampe)
Malthe Holt (midtbane) (0 U-landskampe)
Kigger man på alle ungdomslandsholdenes seneste trupudtagelser, så har AaB minimum 2 spillere med på hvert af U16-U20-landsholdene og 14 spillere i alt
Kigger man på alle ungdomslandsholdenes seneste trupudtagelser, så har AaB minimum 2 spillere med på hvert af U16-U20-landsholdene og 14 spillere i alt
Malthe holt har jeg aldrig hørt om før. Er det en ny spiller, eller hvordan?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Har altid tænkt at Højholt må være anti-tesen til Laudrup. Men godt bud.
Fedt! Men er det ikke lidt spøjst at Valdemar Møller ikke bliver udtaget, når han jo alt andet end lige må være længere fremme i AaBs interne hieraki?Moen skrev: ↑12. feb 2025, 10:266 AaB'ere udtaget til ungdomslandshold i februar![]()
Kigger man på alle ungdomslandsholdenes seneste trupudtagelser, så har AaB minimum 2 spillere med på hvert af U16-U20-landsholdene og 14 spillere i alt![]()
Jeg ved selvfølgelig ikke om Møller ville være i spil. Men det er jo bare en træningssamling. Når jeg lige kigger trupperne igennem, er der ikke mange navne jeg kender fra de andre superligahold. Jeg forestiller mig at Valdemar Møller og jævnaldrende omkring førsteholdene, er sorteret fra, fordi der er mere fidus i at de bliver i klubben og arbejder henimod spilletid.troelsh skrev: ↑12. feb 2025, 15:01Fedt! Men er det ikke lidt spøjst at Valdemar Møller ikke bliver udtaget, når han jo alt andet end lige må være længere fremme i AaBs interne hieraki?Moen skrev: ↑12. feb 2025, 10:266 AaB'ere udtaget til ungdomslandshold i februar![]()
Kigger man på alle ungdomslandsholdenes seneste trupudtagelser, så har AaB minimum 2 spillere med på hvert af U16-U20-landsholdene og 14 spillere i alt![]()
Hvis det var en kvalkamp, og ligaerne alligevel havde landsholdspause, tror jeg begge trupper havde set anderledes ud
Valdemar Møller er fra årgang 2007 og var med til U18-landsholdets seneste samling i november, sammen med Bertil Grønkjær og Mads Samson.
De udtagne spillere til denne U19-landsholdssamling (2006) har det tilfælles, at ingen af dem har spillet U19-landskampe og kun lidt under halvdelen har spillet på U-landshold overhovedet. For et år siden var der en lignende U19-landsholdssamling, dog med lidt færre nye ansigter, hvor både Bomholt og Davidsen var blandt de udtagne for første gang. Som jeg husker det, var der en del afbud som gav plads til at teste nye ansigter.
Hvis jeg skulle komme med et gæt, så har DBU lært af forløbet med den seneste U19-årgang, og valgt at bruge samlingen til at udvide sin horisont, så man har flere valgmuligheder til truppen, hvis man kvalificerer sig til U19 EM igen og mange af truppens profiler melder afbud pga. førsteholdspligter. Ved slutrunden i sommeren 2024 var Bomholt og flere andre, som ved førnævnte samling var med U19-landsholdet for første gang, med i EM-truppen. Derudover var der 7 spillere fra årgang 2006 med, og det kan jeg godt forestille mig delvist var på grund af, at der ikke var flere "DBU"-2005'ere at tage af. Dog er sommerens slutrunde færdig næsten en måned før sæsonstart, så måske overfortolker jeg, og måske har de bedste spillere bare meldt afbud, fordi det er en to-dags samling uden kampe i midtugen efter forårssæsonen allerede er skudt igang.
Han skiftede til AaB for 6 år siden, samtidig med Anders Noshe. I efteråret var han med i førsteholdets træningskamp mod Vendsyssel. Han er kommet lidt fra baghjul og udviklede sig en del i efteråret.
At DBU forsøger at udvide sit kendskab til årgangens spillere, tror jeg er et godt bud. Der er tre kampe for U-19 landsholdet allerede i Marts, og da det er en igangværende kval, har de vel fint styr på de første 15-18 spillere der skal udgøre truppen i Juni. Det er i hvert fald også svært at se hvad etablerede u-landsholdsspillere skal bruge en to-dages samling på, når der samtidig er mulighed for superligafodbold.Moen skrev: ↑12. feb 2025, 16:25Valdemar Møller er fra årgang 2007 og var med til U18-landsholdets seneste samling i november, sammen med Bertil Grønkjær og Mads Samson.
De udtagne spillere til denne U19-landsholdssamling (2006) har det tilfælles, at ingen af dem har spillet U19-landskampe og kun lidt under halvdelen har spillet på U-landshold overhovedet. For et år siden var der en lignende U19-landsholdssamling, dog med lidt færre nye ansigter, hvor både Bomholt og Davidsen var blandt de udtagne for første gang. Som jeg husker det, var der en del afbud som gav plads til at teste nye ansigter.
Hvis jeg skulle komme med et gæt, så har DBU lært af forløbet med den seneste U19-årgang, og valgt at bruge samlingen til at udvide sin horisont, så man har flere valgmuligheder til truppen, hvis man kvalificerer sig til U19 EM igen og mange af truppens profiler melder afbud pga. førsteholdspligter. Ved slutrunden i sommeren 2024 var Bomholt og flere andre, som ved førnævnte samling var med U19-landsholdet for første gang, med i EM-truppen. Derudover var der 7 spillere fra årgang 2006 med, og det kan jeg godt forestille mig delvist var på grund af, at der ikke var flere "DBU"-2005'ere at tage af. Dog er sommerens slutrunde færdig næsten en måned før sæsonstart, så måske overfortolker jeg, og måske har de bedste spillere bare meldt afbud, fordi det er en to-dags samling uden kampe i midtugen efter forårssæsonen allerede er skudt igang.
Bruger man ikke futurelandsholdene længere?
Tak. Det var mere om det var en af de spilere vi havde hentet i eks. B93 eller ikke var slået igennem i FCK/BIF.Han skiftede til AaB for 6 år siden, samtidig med Anders Noshe.
Melker udtaget til det svenske A-landshold. Kæmpe skulderklap til Widell og fortjent, at han får chancen. Den “case” bliver bare bedre og bedre.
Super fedt for Melker
Widell og Jørgensen er de bedste signings vi har lavet de seneste 10 år.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Rigtig fedt ja. Og fedt signal AaB kan sende til omverden med hele Widell-casen. Kom til klubben i 1. div., tog skidtet ind i SL, solgt til top-6 liga i Europa og udtaget til A-landhold - god historie!
-
PonySlaystation
- Superliga

Hvem fortæller Swansea at vi har fortudt og at de ikke kan få ham alligevel?