Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Califfen » 23. okt 2014, 22:30

NIN den fromme skrev:
Provst i Brovst skrev:
MrBangDK skrev:
NIN den fromme skrev:3-0! + GF taber til Horsens. Min erektion er smertefuld.
Må den vare længe!!
get a room
Rom er med et o
Det er med U

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Kristian » 23. okt 2014, 22:30

jensemand57 skrev:Fed kamp af AaB. Men det er noget pis, hvis AaB går videre efter gruppespillet med det lyseøl, man kun kan købe. :aabfan:
Derfor man drikker både før og efter kampen:-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 23. okt 2014, 22:31

jensemand57 skrev:Fed kamp af AaB. Men det er noget pis, hvis AaB går videre efter gruppespillet med det lyseøl, man kun kan købe. :aabfan:
Jeg kan desværre godt forestille mig, at vi ender a'point med rumænerne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 23. okt 2014, 22:38

Vi rykker ned...

:'( :'( :'(
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 23. okt 2014, 22:39

Funky skrev:Ja ham Søren Frederiksen kan vi da ikke bruge til noget...

Fed kamp.
Jeg har været meget efter SF det sidste års tid, men man må sige, at han har leveret varen ved de sidste par indhop. Dog tror jeg aldrig at han bliver egentlig forsvarsspiller - det ligner mere en kant med de fine rush han laver.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 23. okt 2014, 22:47

Provst i Brovst skrev:Vi rykker ned...

:'( :'( :'(
Er det da et helt urealistisk scenarie for dig, at AaB ender a'point med Dracula-holdet?
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 23. okt 2014, 22:47

Super fed aften på stadion! Jeg leder med lys og lygte efter highlights, for det var fandme nogle gode mål vi fik puttet i kassen!

Stor ros til drengene, og som en lille sidebemærkning, hold kæft hvor var ham Yarmolenko god!

Den her skalp er altså enorm. Vi snakker et hold der slog Shakhtar Donetsk 1-0 i ligaen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Kristian » 23. okt 2014, 22:54

Frygah skrev:Super fed aften på stadion! Jeg leder med lys og lygte efter highlights, for det var fandme nogle gode mål vi fik puttet i kassen!

Stor ros til drengene, og som en lille sidebemærkning, hold kæft hvor var ham Yarmolenko god!

Den her skalp er altså enorm. Vi snakker et hold der slog Shakhtar Donetsk 1-0 i ligaen.
Plus at Kiev ikke har tabt en kamp denne sæson; -) virkelig en fantastisk præstation. Yarmolenko er den bedste spiller jeg har set på stadion siden man utd var forbi:-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 23. okt 2014, 23:09

Målene er her, ikke ligefrem god kvalitet dog http://livetv.sx/en/showvideo/213112_aa ... namo_kiev/" onclick="window.open(this.href);return false;

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 23. okt 2014, 23:16

Målene kan også ses her, dog også i tvivlsom kvalitet: http://www.resultat.dk/kamp/vJyjgoBj/#video" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 23. okt 2014, 23:19

Nogle burde råbe hårbåndet af Søren Frederiksen, men hvis det hjælper ham til at lave indhop som det i dag, kan det måske forsvares. Når det er sagt, burde nogle råbe hårbåndet af ham.

Fornem indsats i dag. Dejligt at se noget mere mod i de offensive aktioner - og at heldet ikke helt har glemt Nordjylland!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 23. okt 2014, 23:25

Sauer skrev:Nogle burde råbe hårbåndet af Søren Frederiksen, men hvis det hjælper ham til at lave indhop som det i dag, kan det måske forsvares. Når det er sagt, burde nogle råbe hårbåndet af ham.

Fornem indsats i dag. Dejligt at se noget mere mod i de offensive aktioner - og at heldet ikke helt har glemt Nordjylland!
Donny er i øvrigt supersej. Ham gad jeg godt se på en længere kontrakt i klubben.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 23. okt 2014, 23:31

Fremragende aften på stadion!

Endelig så vi det angrebsspil vi husker fra sidste sæson! Dynamo Kijev gav os en del plads at spille i, og det udnyttede vi fantastisk. Ligeledes var det lækkert at se Nicklas præstere som han gør i dag. Han manglede lige at score på sin store chance, ellers var hans præstation til UG. Vi havde marginalerne i den anden ende, det må vi erkende. Man kunne godt se, at de er et godt hold med store individualister. Specielt deres kanter! Men jeg synes bestemt man kan kalde vores sejr fortjent, for vi skaber jo også store muligheder som vi brænder.

Det er altså en stor sejr det her! Ærgerligt at kun godt 6k fik oplevelsen på stadion.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. okt 2014, 23:34

http://www.goalsarena.org/en/video/uefa ... oup-j.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Selv tak...
Janteloven eksisterer IKKE!

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 23. okt 2014, 23:34

Hold nu op en dejlig aften på communale - rigtig god stemning på vest - fantastisk kamp af drengene - gad vide om vi kan blive flere mod steaua, man må håbe vejret er nogenlunde - ellers er det jo umuligt for den almindelige aalborgenser at komme på stadion...
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 23. okt 2014, 23:35

Funky skrev:
Sauer skrev:Nogle burde råbe hårbåndet af Søren Frederiksen, men hvis det hjælper ham til at lave indhop som det i dag, kan det måske forsvares. Når det er sagt, burde nogle råbe hårbåndet af ham.

Donny er i øvrigt supersej. Ham gad jeg godt se på en længere kontrakt i klubben.
Han skulle efter sigende også være habil på den centrale midt, så måske en fremtidig plads, hvis han ønsker at skifte til suppen permanent.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 23. okt 2014, 23:37

Det negative: Steaua Bukarest vandt 2-1 over Rio Ave og elendigt tilskuertal. Der må sidde mange hjemme, som må ærgre sig over at de ikke var på stadion

Sikke en fantastisk aften på stadion. Kanon resultat mod en meget stærk modstander, som især i perioder i 1. halvleg spillede os ud i Limfjorden. Fantastiske mål vi scorede, men hvordan vi undgik at indkassere mål er et mysterie på højde med miraklet i Zagreb.

Yarmolenko var god, men Jeremain Lens var også rigtig god i 1. halvleg. Alligevel var det grinern da han blev udskiftet i 2. halvleg. Trods bagud 0-2 viste den hollandske landsholdsspiller nykker ved demonstrativt at lunte meget langsomt fra banen.
Utroligt at ukrainerne fyldte buret, det var flot. Om det var herboende ukrainere ved jeg ikke, men imponerende at de kunne fylde buret en regnvåd torsdag i Aalborg.

Den meriterende 3-0 sejr over Dynamo Kiev er et super resultat mod en ukrainsk modstander, som var niveauer bedre end Rio Ave, Dinamo Zagreb og APOEL Nicosia. Ukrainerne var rigtig gode, men vi spillede og kæmpede også rigtig godt.

Det eneste malurt i bægeret er at der skal mange point til for at gå videre fra puljen. Portugiserne tjekker ud nu og de taber med stor sandsynlighed til S. Bukarest og D. Kiev.

Tror vi taber i Kiev, men om 12 point er nok til at gå videre (sejre hjemme mod S. Bukarest og i Portugal) kan jeg ikke lige regne ud?

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 23. okt 2014, 23:46

[quote="frederikshavneren"]Det negative: Steaua Bukarest vandt 2-1 over Rio Ave og elendigt tilskuertal. Der må sidde mange hjemme, som må ærgre sig over at de ikke var på stadion

Sikke en fantastisk aften på stadion. Kanon resultat mod en meget stærk modstander, som især i perioder i 1. halvleg spillede os ud i Limfjorden. Fantastiske mål vi scorede, men hvordan vi undgik at indkassere mål er et mysterie på højde med miraklet i Zagreb.

Yarmolenko var god, men Jeremain Lens var også rigtig god i 1. halvleg. Alligevel var det grinern da han blev udskiftet i 2. halvleg. Trods bagud 0-2 viste den hollandske landsholdsspiller nykker ved demonstrativt at lunte meget langsomt fra banen.
Utroligt at ukrainerne fyldte buret, det var flot. Om det var herboende ukrainere ved jeg ikke, men imponerende at de kunne fylde buret en regnvåd torsdag i Aalborg.

Den meriterende 3-0 sejr over Dynamo Kiev er et super resultat mod en ukrainsk modstander, som var niveauer bedre end Rio Ave, Dinamo Zagreb og APOEL Nicosia. Ukrainerne var rigtig gode, men vi spillede og kæmpede også rigtig godt.

Det eneste malurt i bægeret er at der skal mange point til for at gå videre fra puljen. Portugiserne tjekker ud nu og de taber med stor sandsynlighed til S. Bukarest og D. Kiev.

Tror vi taber i Kiev, men om 12 point er nok til at gå videre (sejre hjemme mod S. Bukarest og i Portugal) kan jeg ikke lige regne ud?[/

Hvordan du tør bevæge dig udenfor en dør - det fatter jeg ikke med alle de bekymringer du gør dig
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 23. okt 2014, 23:49

MHJ skrev: Han skulle efter sigende også være habil på den centrale midt, så måske en fremtidig plads, hvis han ønsker at skifte til suppen permanent.
Hvis det, han viser lige nu, er hans reelle niveau, så skal han da være noget så velkommen. Jeg er imponeret.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 23. okt 2014, 23:53

Jeg kan ikke huske jeg har været så godt underholdt på Stadion ever!
Jeg svæver stadig.
Der var sang på øvre Weber i dag FFS!

Tak for en oplevelse jeg aldrig glemmer.
Bienvenu Bassogog!

Besvar