Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00
Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00
Fatter ikke den snak om hvor god Rinne er med fødderne. Synes efterhånden han smider en håndfuld bolde væk i hver kamp og skaber farlige situationer med dårlige clearinger.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Ja det er virkelig noget ringe bold. Dejligt at AC Horsens snart er fortid i Superligaen, det er ikke et hold der vil blive savnetHanga skrev: ↑25. apr 2021, 14:39Vi er desværre tilbage til at spille noget forfærdeligt rodet fodbold. Energien som altid i orden men der er ikke meget kontrolleret spil langs jorden. Vi havde lige 10-15 minutter hvor det så okay ud og hvor vi blev farlige et par gange, men ellers har det været en kamp på dueller.
De er svære at spille mod, men det er jo isoleret set en gang forfærdelig fodbold.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. apr 2021, 14:51Ja det er virkelig noget ringe bold. Dejligt at AC Horsens snart er fortid i Superligaen, det er ikke et hold der vil blive savnet
v irkelig rodet første halvleg, men trods alt med flere gode momenter. Fossum, Rufo og Ahlmann med flere fine sitautioner, Prica ligeledes. Pedro, Børsting, Rinne, Thelander, Ross og Van Weert har stået svagt i billedet. Jeg vil gerne se Kusk i stedet for Van Weert, og senere Lucas i stedet for enten Rufo eller Prica.
Pedro har især været ringe i boldbehandlingen, og bruger lang tid på at slå afleveringerne når han modtager bolden centralt. Det skal gå hurtigere for ellers når Horsens at komme på plads.
Prica har spillet virkelig fint, men hvor kunne han godt bruge noget fart og bare en anelse koldblodighed når han løber en chance ud. Det skal nok komme, han laver mange rigtige ting og vi har set hans tordenfod i aktion.
Pedro har især været ringe i boldbehandlingen, og bruger lang tid på at slå afleveringerne når han modtager bolden centralt. Det skal gå hurtigere for ellers når Horsens at komme på plads.
Prica har spillet virkelig fint, men hvor kunne han godt bruge noget fart og bare en anelse koldblodighed når han løber en chance ud. Det skal nok komme, han laver mange rigtige ting og vi har set hans tordenfod i aktion.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ak, en ringe halvleg.
Enkelte gode, offensive momenter, men vi giver for meget væk i forsvaret, heldige med ikke at være bagud. Ind med Kusk og Lucas, så skal vi nok vinde over de knoldesparkere.
Enkelte gode, offensive momenter, men vi giver for meget væk i forsvaret, heldige med ikke at være bagud. Ind med Kusk og Lucas, så skal vi nok vinde over de knoldesparkere.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
En rodet og duelrig kamp. Mange fine opspil i starten med chancen til Fossum og Prica virker umanerlig tændt ift. at score sit 3. Sæsonmål.
Mon ikke vi får Kusk og Lucas ind i løbet af 2. Halvleg.
Mon ikke vi får Kusk og Lucas ind i løbet af 2. Halvleg.
Ja, det er en svær kamp. Det vil gavne os at få lidt nyt blod ind til 2. halvleg.jonas386 skrev: ↑25. apr 2021, 14:54v irkelig rodet første halvleg, men trods alt med flere gode momenter. Fossum, Rufo og Ahlmann med flere fine sitautioner, Prica ligeledes. Pedro, Børsting, Rinne, Thelander, Ross og Van Weert har stået svagt i billedet. Jeg vil gerne se Kusk i stedet for Van Weert, og senere Lucas i stedet for enten Rufo eller Prica.
Som andre siger har vi gode momenter med fine opspil, og et par ret store chancer. Rufo ligner igen alt andet end discount. Fin tilføjelse til offensiven synes jeg.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det er svært ikke at sætte pris på Pricas fandenivoldskhed. Når han har selvtillid får den fuld spade.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Der er gode monumenter i ham og fødderne er fint skruet på. Han er heller ikke bange for at kæmpe.Julgranen skrev: ↑25. apr 2021, 14:58Ja, det er en svær kamp. Det vil gavne os at få lidt nyt blod ind til 2. halvleg.jonas386 skrev: ↑25. apr 2021, 14:54v irkelig rodet første halvleg, men trods alt med flere gode momenter. Fossum, Rufo og Ahlmann med flere fine sitautioner, Prica ligeledes. Pedro, Børsting, Rinne, Thelander, Ross og Van Weert har stået svagt i billedet. Jeg vil gerne se Kusk i stedet for Van Weert, og senere Lucas i stedet for enten Rufo eller Prica.
Som andre siger har vi gode momenter med fine opspil, og et par ret store chancer. Rufo ligner igen alt andet end discount. Fin tilføjelse til offensiven synes jeg.
Til gengæld står Samuelsen lige pludselig “svagt”
Hans forlængelse kan jeg være i tvivl om.
Ja men Rufo og Van Wert er blinde passagere og jeg håber generelt de fortid til næste sæson hvis vi skal gøre forhåbningerne at snige os med i top 6
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg kan slet ikke se nogen grund til man skal hente ham. Han bidrager ikke med slutprodukt og er ekstrem langsom. Og nu endda sat helt af.baresi skrev: ↑25. apr 2021, 15:02Der er gode monumenter i ham og fødderne er fint skruet på. Han er heller ikke bange for at kæmpe.Julgranen skrev: ↑25. apr 2021, 14:58Ja, det er en svær kamp. Det vil gavne os at få lidt nyt blod ind til 2. halvleg.jonas386 skrev: ↑25. apr 2021, 14:54v irkelig rodet første halvleg, men trods alt med flere gode momenter. Fossum, Rufo og Ahlmann med flere fine sitautioner, Prica ligeledes. Pedro, Børsting, Rinne, Thelander, Ross og Van Weert har stået svagt i billedet. Jeg vil gerne se Kusk i stedet for Van Weert, og senere Lucas i stedet for enten Rufo eller Prica.
Til gengæld står Samuelsen lige pludselig “svagt”
Hans forlængelse kan jeg være i tvivl om.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg er altså ved at få lange nosser af Rinne, der nu i hele 3 tilfælde har sat gang i en potentiel Horsenschance. Han blev med rette rost meget i Lyngby, men også i den kamp, der jo var vanskelig nok i forvejen, skabte han ene mand 2 af de store Lyngbychancer. Så smæk den dog for pokker bare op ad banen.
Måske et par udskiftninger ville være på sin plads. Er du gal en ringe kamp - navnlig den sidste halvdel af 1. halvleg.
Måske et par udskiftninger ville være på sin plads. Er du gal en ringe kamp - navnlig den sidste halvdel af 1. halvleg.
Vi er alt for nemme at skabe chancer mod på dødbolde og indlæg generelt. Kom nu for fanden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nej han er den spanske Børsting og det har vi ikke brug for
AaB - BIF 13/4 2014
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Jens Rinne ligner kampen spiller igen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Rent skydetelt lige nu. Det er altså skidt!
------------------------------------------------
Har vi været over midterlinjen siden pausen, eller?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:
Masser af (berettiget) snak om, hvor stærk Thelander er, men vi bliver altså for pressede på høje bolde i feltet.
Og så har Ferreira da ikke givet holdet en hel masse med sin tilbagekomst.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der er svært når vores hold er teknisk på niveau med Horsens men svagere fysisk - så gør vi svært for os selv.
AaB - BIF 13/4 2014